Sommige mensen hebben enigszins absurde standaardenquote:Op zondag 27 september 2009 16:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan blijft er voor je in de grote mensen wereld vrij weinig over als je dat van Robin vindt. Onderkin
nieuwe download, stukken beterquote:Op zondag 27 september 2009 16:58 schreef Biskwie het volgende:
Dammit... heb S05E01 net ook gedownload, maar er zit een ww op de rar
Ik vind m niet grappig, als ie zo is bedoeld. Die van gremlins is onderbouwd en daarom ook leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 15:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik denk dat bij het uitleggen een groot deel van de grap verloren gaat, maargoed:
De film predator heeft in geen enkele wijze welke relevantie dan ook met het uitkiezen van een stropdas, alleen al het idee dat barney die films gebruikt als voorbeeld hiervoor is zo gek als zijn gremlin vergelijking en dat vond ik dus erg grappig....
Er is serieus iets mis met je als je de huidige Robin niet slank vindtquote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik houd nu eenmaal van slank, en niet van een onderkin/gezet/vol slank.
Nu moet je er alleen nog naar levenquote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef Tim86 het volgende:
The Bro Code gelezen. Voel me direct een beter mens.
hij valt denk op van die anorexia type's, van die uitgemergelde kutjes die niet nat kunnen worden omdat ze niet genoeg vocht in hun lichaam hebben. van die vrouwen die ons goddelijk sperma niet doorslikken omdat daar teveel energie in zit.quote:Op zondag 27 september 2009 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is serieus iets mis met je als je de huidige Robin niet slank vindt.
http://en.wikipedia.org/w(...)Your_Mother_episodesquote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Maandagavond in USA?
Ik ben er nog hoorquote:
Art 24:quote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef Tim86 het volgende:
The Bro Code gelezen. Voel me direct een beter mens.
Ik ook!quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef Parvus het volgende:
Ik wacht eigenlijk al een tijd op de blooper reel van season 4
Jammer, maar hij staat zowaar in de OP!quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik vind m niet grappig, als ie zo is bedoeld. Die van gremlins is onderbouwd en daarom ook leuk.
Ok, ok, de buffy musical was briljant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |