Die hebben wij ookquote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
GGN? Die doen ook veel voor overheid!
Zakelijke klanten.quote:Op maandag 28 september 2009 08:48 schreef Alicey het volgende:
Om wat voor soort klanten en wat voor orde van grootte in bedragen gaat het? Dat kan ook verschil maken voor wat de beste aanpak is en welk bureau je het beste kunt inschakelen.
inderdaad gewoon www.bigfrank.nl of www.incasso-arie.nlquote:Op zondag 27 september 2009 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Wat we willen:
- een bureau dat gewoon handelt en niet gaat zitten afwachten
Wie heeft een goed idee?
Voor de detailhandel-vorderingen is het wellicht een goed idee om dit via een gerechtsdeurwaarderskantoor te spelen. Je zou bijvoorbeeld GGN incasso kunnen proberen. Ik acht de kans aanwezig dat ze over een electronisch aanmeldsysteem beschikken.quote:Op maandag 28 september 2009 10:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zakelijke klanten.
MKB (detailhandel); bedragen liggen tussen de ¤ 1.750 en ¤ 10.000.
Horeca; bedragen liggen tussen de ¤ 150 en ¤ 1.000.
GGN gaat meer voor kwantiteit dan voor kwaliteitquote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
GGN? Die doen ook veel voor overheid!
Uiteindelijk gaat het om het netto-resultaat. Je zit zelf echter in de branche, wat voor gerechtsdeurwaarderskantoor zou jij aanraden, uitgaande van het feit dat electronische aanlevering mogelijk moet zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
GGN gaat meer voor kwantiteit dan voor kwaliteit
Een kleinschalig deurwaarderskantoor waar je als klant (opdrachtgever dus) geen nummer bent. Vaak is dat niet No Cure No Pay, maar Cure No Pay. En tegenwoordig kun je bij elk deurwaarderskantoor alles via de mail aanleveren.quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om het netto-resultaat. Je zit zelf echter in de branche, wat voor gerechtsdeurwaarderskantoor zou jij aanraden, uitgaande van het feit dat electronische aanlevering mogelijk moet zijn?
Ik denk dat deze nogal lastig gaat wordenquote:Op zondag 27 september 2009 15:12 schreef ElisaB het volgende:
- incassokosten betalen als de vordering niet geind kan worden
Ik bedoelde het eigenlijk anders (ik had iets anders moeten typen). Wat we bij Intrum nogal vaak hadden was het volgende: hoopfdsom wordt wel geind, incassokosten en rente niet. IJ wilde dan niet doorgaan voor die kosten en bracht het geheel aan ons in rekening. Dat vind ik wel een beetje heel makkelijkquote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik denk dat deze nogal lastig gaat worden
Wij betalen ook een X bedrag als er niets gehaald kan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |