Ja, wat verwacht je nou dat ik ga zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat geloof ik gewoon niet.
volgens mij zitten er gewoon apen, die af en toe een banaantje krijgen tijdens het urenlange typen.
Hetzelfde als hiervoor?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je nou dat ik ga zeggen
Een mod die een TVP plaatstquote:
Was het lekker onder die steen?quote:
Zeker. Alleen wel een beetje warm in de zomer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was het lekker onder die steen?
dat is de Spits! dudequote:Op zondag 27 september 2009 15:06 schreef baNEEL het volgende:
Ah! Ik had juist een voorbeeldje gevonden en nu hoef ik het topic niet meer op te zoeken!
Ik zal 'm zo uploaden.
Edit: Daar is hij dan, uit een Metro van afgelopen week (sowieso al een tenenkrommend slechte krant).
[ afbeelding ]
wacht even, 10 euro betalen voor iets dat maar 3,88 waard is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef GimmeGore het volgende:
pop ups zijn sowieso fout, gebrek aan pop up blockers hier op school ook
[ afbeelding ]
maar dan staat er ook nog dit
Volgens mij kom je om het leven door een moord, door een ongeluk of andere externe factoren. Als je een longembolie hebt (zoals deze jongen), dan overlijd je, nadat je onwel bent geworden.quote:De 15-jarige Kevin Dubois is zaterdagmiddag om het leven gekomen nadat hij onwel was geworden op het voetbalveld.
komt op hetzelfde neer, hij is dood.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Onze vaste leverancier, de Televaag:
[..]
Volgens mij kom je om het leven door een moord, door een ongeluk of andere externe factoren. Als je een longembolie hebt (zoals deze jongen), dan overlijd je, nadat je onwel bent geworden.
Die zin klopt toch gewoon? Hij is eerst onwel geworden en ging daarna dood. Ze impliceren geen causaliteit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Onze vaste leverancier, de Televaag:
[..]
Volgens mij kom je om het leven door een moord, door een ongeluk of andere externe factoren. Als je een longembolie hebt (zoals deze jongen), dan overlijd je, nadat je onwel bent geworden.
Zoals al gezegd, volgens mij is "om het leven komen" idd alleen van toepassing als het externe factoren betreft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Die zin klopt toch gewoon? Hij is eerst onwel geworden en ging daarna dood. Ze impliceren geen causaliteit.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, volgens mij is "om het leven komen" idd alleen van toepassing als het externe factoren betreft.
Blijkbaar niet. Tenminste, ik vind 'honger' niet echt een externe oorzaak, tenzij je dat ziet als 'geen eten in je omgeving hebben'. Maar dan is alles extern te noemen.quote:om·ko·men kwam -, i -gekomen het leven verliezen (door een ongeluk, honger enz.)
In het originele bericht staan er nog veel meer, maar ik vind dit al erg genoeg...quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:53 schreef Crutch het volgende:
Het moet wel een 'leuk' feest zijn hoor!
Ik zie ook een spatie teveel bij "op kijken"![]()
De gezellige zweer klopt wel hoor! Als je vingers bijvoorbeeld klem komen te zitten tussen twee buizen bij het opzetten van de tent.
Je gaat me toch niet vertellen dat jehem ook nog hebt uitgeprobeerd he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef joepie91 het volgende:
*zucht*
[ afbeelding ]
En het ergste is nog dat, als je dan die route door 'de labyrint' tekent, je gewoon dwars door een muur heen kunt gaan en het echt geen flikker uitmaakt. Dat ringtone-abonnement krijg je toch wel aangesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |