lolzquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, met het sluiten van een winkel kan je inderdaad voorkomen dat je producten opraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Nizno op 12-10-2009 03:41:06 (vergat ik de link....) ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:11 schreef Nizno het volgende:
de site waar het om gaat...
http://www.pimpjefiets.nl/info_pages.php/pages_id/26
En voor geval ze de tekst corrigeren hier ook de printscreen:
[ afbeelding ]
Heb de printscreen mits en maar genoemd..... Dus is vast wel duidelijk heGek genoeg ken ik meer mensen die "mits"of vermits gebruiken voor "tenzij". Een van hen was best een intelligent en belezen persoon, waardoor ik bijna ging geloven dat ik het altijd al verkeerd had gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dat kan werken he..lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
Ja, behalve ziekte. En deze jongen stierf, volgens het artikel, aan een longembolie. En dat is geen externe oorzaak. Honger wel. Ongeluk ook. Je komt niet om het leven door kanker, of een hartaanval, of een longembolie. Daar overlijd je aan. Je sterft eraan. Je komt om het leven door een auto-ongeluk, een brand of moord.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet. Tenminste, ik vind 'honger' niet echt een externe oorzaak, tenzij je dat ziet als 'geen eten in je omgeving hebben'. Maar dan is alles extern te noemen.
quote:Legerimam laat paspoort verstrijken
Graten? Zal wel Grathem moeten zijn. Gevalletje spellingscontrole?quote:Drukke ochtendspits op wegen
Uitgegeven: 12 oktober 2009 08:11
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2009 09:13
DEN HAAG - Op de Nederlandse wegen stond maandag tegen half negen zo'n 315 kilometer file. De ANWB spreekt van een flink drukke ochtendspits, maar kan afgezien van het weer geen directe aanleiding aanwijzen. Na half negen nam de drukte op de wegen heel snel weer af.
Vooral de A2 wordt geplaagd met twee ongelukken die voor flinke opstoppingen zorgen. Ter hoogte van Zaltbommel botsten vier auto's op elkaar.
Ook de bergingsauto belandde echter in de file, zodat het nog wel enige tijd gaat duren voordat de ravage is opgeruimd. Daar stond rond half negen richting Utrecht een file van nog 15 kilometer.
Ook op de A2 ter hoogte van Graten botsten auto's op elkaar. De weg moest tijdelijk worden afgesloten door de inzet van een traumahelikopter.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:11 schreef Nizno het volgende:
de site waar het om gaat...
http://www.pimpjefiets.nl/info_pages.php/pages_id/26
En voor geval ze de tekst corrigeren hier ook de printscreen:
[ afbeelding ]
Heb de printscreen mits en maar genoemd..... Dus is vast wel duidelijk heer staat trouwens ook bestelt waar besteld moest staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
De Van Dale heeft het toch echt over 'het leven verliezen'. Ik kan me wel vinden in je gevoel, maar het is niet wat het woordenboek zegt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, behalve ziekte. En deze jongen stierf, volgens het artikel, aan een longembolie. En dat is geen externe oorzaak. Honger wel. Ongeluk ook. Je komt niet om het leven door kanker, of een hartaanval, of een longembolie. Daar overlijd je aan. Je sterft eraan. Je komt om het leven door een auto-ongeluk, een brand of moord.
Onder anderequote:Op maandag 12 oktober 2009 02:23 schreef Nerrick het volgende:
Ik zag hem idd ook staan (tiny pics, niet?).
Ik denk dat ze gewoon sparren bedoelen, zoals het er staat. Trainen met een collega.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef justmattie het volgende:
Op de site van Deloitte en Touche
[ afbeelding ]
Linkje waar het staat (linksonder) http://www.werkenbijdeloitte.nl/n/8/Student.html
Ik weet niet of het daadwerkelijk sparren is, of sparen.. maar goed![]()
Precies. Anders een bizarre manier om een salarisindicatie te gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon sparren bedoelen, zoals het er staat. Trainen met een collega.
Je weet het soms nooitquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies. Anders een bizarre manier om een salarisindicatie te geven
Moeilijk woord voor tegensprekende woorden tochquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moeilijk woord voor tegensprekende woorden toch?
Is dit een soort spam? En er zijn behalve jouw waarschijnlijk zeer toffe hyves-pagina nog meer sites waar ook goede voorbeelden te vinden zijn, maar wij vertoeven gewoon graag hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:17 schreef Nerrick het volgende:
Hahahah idd
Ik heb inmiddels een Hyve gemaakt van dit onder werp.
Daar staat ook alles wat ik hier vind (onder andere) maar sommige afbeeldingen krijg ik er niet op gezet. Ik ben eigenlijk ontzettend a-ict.
http://vaut.hyves.nl/
Word lekker lid en plak daar je foto's bij.
Voor de andere mensen die dit topic wel volgen, maar misschien er maar niet achter kunnen komen hoe je foto's hier plaatst is deze hyve dus ook handig. Want dat lukt daar iedereen.
Wil je ze per se hier plaatsten? dat kan onder andere door ze eerst op tiny pics te zetten.
http://nl.tinypic.com daar vind je meteen de url e.d. om ze hier te kunnen plaatsen.
Succes en hou vol allemaal! Ik heb al heel wat dingen eerst hier zien verschijnen en later in de betreffende situatie gecorrigeerd aangetroffen.
Geschreven door Nostradamus of Jomanda, zeker?quote:Twee jaar geleden deed de depressieve Vandenbroucke een zeldmoordpoging, nadat zijn vrouw had gezegd dat ze van hem wilde scheiden. Drie jaar later probeerde hij het in Italië opnieuw door een overdosis pillen te nemen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef DeTolk het volgende:
Kwam onderweg naar m'n werk een bord tegen met :
"Fietsers Afstapen" en later een met "Kantooruimte te huur"
Buskruitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef Krambo het volgende:
Bij de bakker hier in de buurt verkopen ze Kruitnoten....
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de Kruidvat folder:
[ afbeelding ]
Daarna snel door naar de H&M voor een convectiejas, lekker warm in de koude winter
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de Kruidvat folder:
[ afbeelding ]
Daarna snel door naar de H&M voor een convectiejas, lekker warm in de koude winter
Je miste "geschut"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wist je dat....
Met een beetje knip- en plakwerk alles grappig wordt .
Jaquote:
ha, die zag ik idd in de winkelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de Kruidvat folder:
[ afbeelding ]
Tussen 'Najaar' en 'op' had bovendien wel een komma gemogen, aangezien er nu eigenlijk staat dat je je op zaterdag 14 november moet aanmelden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:07 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je dan van de Erasmus UNIVERSITEIT. Ze zouden beter moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |