Dat je mag opgroeien tot het worden van een Reha muhtar.quote:Op zondag 27 september 2009 14:12 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga eens twee keer de helft half dood met je bagger, Trigger.
Praat eens Nederlands.quote:Op zondag 27 september 2009 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je mag opgroeien tot het worden van een Reha muhtar.
Je weet hoeveel dat is hč?quote:Op zondag 27 september 2009 14:12 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga eens twee keer de helft half dood met je bagger, Trigger.
-tquote:Op zondag 27 september 2009 14:11 schreef Triggershot het volgende:
Hey SF, zoek eens een leven
Ga kloontjes vangen ofzo.
Hopelijk zet iemand een slot op je zodat je niet meer kan bewegen, voor mijn part wordt je gestolen.
twee keer een half is toch een kwart?quote:
Daar krijg ik de crew niet achter me.quote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef Adelante het volgende:
Doe dit lekker in FC als je wat hebt
quote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef Adelante het volgende:
Doe dit lekker in FC als je wat hebt
quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
twee keer een half is toch een kwart?
Je basht je collega crewlid nuquote:Op zondag 27 september 2009 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1346630
Kom je daar maar melden.
Of blijf je weer weg, net als de vorige keer.
Waar is mijn mogelijkheid tot posten gebleven.quote:Op zondag 27 september 2009 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1346630
Kom je daar maar melden.
Of blijf je weer weg, net als de vorige keer.
Groningen is afgestoken van de rest van Nederland. Officieel ben je nu een buitenlander en kun je niet meer in FC posten.quote:Op zondag 27 september 2009 14:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar is mijn mogelijkheid tot posten gebleven.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:20 schreef Bakkerbier het volgende:
Is dit eigenlijk niet gewoon crewbashing?
Jawel, alleen kunnen jullie daar niet in.quote:
You gotta be kidding me...quote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawel, alleen kunnen jullie daar niet in.
Speciaal crewforum. Paar mods + FA's & A's hebben daar toegang.
Dat deed Fiets al.quote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb um weer open gedaan, je gaat heus niet mijn topics sluiten Adelante.
ik kan er ook niet in.quote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 14:20 schreef Bakkerbier het volgende:
Is dit eigenlijk niet gewoon crewbashing?
Het 'lik-hier-een-aarsje'-clubje zekerquote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb um weer open gedaan, je gaat heus niet mijn topics sluiten Adelante.
quote:Op zondag 27 september 2009 @ 14:16 door Adelante:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op zondag 27 september 2009 @ 14:18 door Surveillance-Fiets:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
Nope,quote:
Begin me wel te ergeren aan dat sujet.quote:Op zondag 27 september 2009 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen daarom verdient hij al dit topic, preventief dus eik.
Niks tegen SF he.quote:Op zondag 27 september 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het 'lik-hier-een-aarsje'-clubje zeker![]()
Textsoep.quote:
Op zondag 27 september 2009 @ 14:18 door Triggershot:
Watquote:Op zondag 27 september 2009 14:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
daar gaat de zondagmiddagrel..
en bedankt.. nu moet ik met mijn vriendin praten
Zo, jij bent mij een potje grappig, ad rem, scherpzinnig en spitsvondig, zeg.quote:Op zondag 27 september 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het 'lik-hier-een-aarsje'-clubje zeker![]()
BNW.... en geloof me.. dit hele topic is 1 groot complotquote:
Ik wil niet weten waar ze het over hebben in het (cr)ew forumquote:Op zondag 27 september 2009 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, met je perverse gedachte's
quote:Op zondag 27 september 2009 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
BNW.... en geloof me.. dit hele topic is 1 groot complot
Elkaar de tent aan het uitvechten.quote:Op zondag 27 september 2009 14:25 schreef jslavenburg het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Een complot? Toe, vertel verder.quote:Op zondag 27 september 2009 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
BNW.... en geloof me.. dit hele topic is 1 groot complot
niet op zondagquote:Op zondag 27 september 2009 14:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zo, jij bent mij een potje grappig, ad rem, scherpzinnig en spitsvondig, zeg.
quote:Op zondag 27 september 2009 14:29 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind het werkelijk ongepast dat we een collega van mij maar gaan bashen omdat we ons vervelen, al dan wel semi bashen omdat het 'leuk' is. Waar zijn we mee bezig mensen? Gevoel voor fatsoen, normen en waarden verloren?
je moet je bek houdenquote:Op zondag 27 september 2009 14:29 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind het werkelijk ongepast dat we een collega van mij maar gaan bashen omdat we ons vervelen, al dan wel semi bashen omdat het 'leuk' is. Waar zijn we mee bezig mensen? Gevoel voor fatsoen, normen en waarden verloren?
Tis goed met jou jonge.quote:Op zondag 27 september 2009 14:29 schreef Triggershot het volgende:
deze "ruzie" is overduidelijk een afleidingsmanouvre. We hebben in FC de mogelijkheid om dit soort discussies te voeren en elkaar ongehinderd af te slachten in voorkomende gevallen, zonder dat de users het zienquote:
Weheheheh pwnd.quote:Op zondag 27 september 2009 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis goed met jou jonge.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik jou laat bannen
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Ja eej, sorry man, was maar een onschuldig topic.quote:Op zondag 27 september 2009 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis goed met jou jonge.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik jou laat bannen
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
En nu terugkruipen in je schelp? Dacht het nietquote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja eej, sorry man, was maar een onschuldig topic.
Hoezo, ik geef toch toe dat ik het niet had moeten doen? Damn.quote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En nu terugkruipen in je schelp? Dacht het niet
nope, jij gaat met je kloten op het vuurquote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja eej, sorry man, was maar een onschuldig topic.
Ja, nadat hij dreigt met een banquote:Op zondag 27 september 2009 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, ik geef toch toe dat ik het niet had moeten doen? Damn.
Dear god, nee. Geen FB.quote:Op zondag 27 september 2009 14:34 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, jij gaat met je kloten op het vuur
KLB>>>>FB
Zondag! Rel!quote:Op zondag 27 september 2009 14:34 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, jij gaat met je kloten op het vuur
KLB>>>>FB
Ga huilenquote:Op zondag 27 september 2009 14:35 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het wel best. FUCKING onderscheid in forumcrew in een speciaal subforum. Waar de fuck slaat dat op!
Gewoon. Mods willen ook wel eens iets bespreken zonder dat er andere mods lopen te lurken als het hun geen FUCK aangaat.quote:Op zondag 27 september 2009 14:35 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het wel best. FUCKING onderscheid in forumcrew in een speciaal subforum. Waar de fuck slaat dat op!
quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon. Mods willen ook wel eens iets bespreken zonder dat er andere mods lopen te lurken als het hun geen FUCK aangaat.
Dus is dat dan een of andere wisselbank? We bespreken deze week KLB dus KLB mag er in? Wat moet er dan zo nodig besproken wordenquote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon. Mods willen ook wel eens iets bespreken zonder dat er andere mods lopen te lurken als het hun geen FUCK aangaat.
Op zondag 27 september 2009 @ 14:18 door Surveillance-Fiets:
Op zondag 27 september 2009 @ 14:34 door laffer:
Topic verplaatst van forum "Klaagbaak" naar forum "Feedback"
Op zondag 27 september 2009 @ 14:35 door Triggershot:
Topic verplaatst van forum "Feedback" naar forum "Klaagbaak"
Op zondag 27 september 2009 @ 14:36 door laffer:
Topic verplaatst van forum "Klaagbaak" naar forum "Feedback"
Op zondag 27 september 2009 @ 14:37 door Renesite:
Topic verplaatst van forum "Feedback" naar forum "Klaagbaak"
#############quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Triggershot het volgende:
Dit begint serieus uit hand te lopen, ik vind SF echt een tof collega en wilde hem niet kwetsen of irriteren ofzo, kan hier aub een slotje op zodat we het achter ons laten?
Kom maar naar FC. Praten we het daar wel 'uit'quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Triggershot het volgende:
Dit begint serieus uit hand te lopen, ik vind SF echt een tof collega en wilde hem niet kwetsen of irriteren ofzo, kan hier aub een slotje op zodat we het achter ons laten?
Wat let je.quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Triggershot het volgende:
Nee.quote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Triggershot het volgende:
EPIC FAIL gastquote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Triggershot het volgende:
Kun jij dat?quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kut mods ook
En dan de users straks vragen waar dit topic is. Ik zet hem mooi terug.
fuck yeah.quote:
quote:
Ik trek me helemaal niet terug, had enkel wegens persoonlijke omstandigheden wat frustratie en die op mijn zeer gewaardeerde collega afgereageerd door een misverstand tussen ons. Ik bied bij deze mijn excuses aan in de veronderstelling dat hij het zodanig accepteert, had ik niet moeten doen.quote:Op zondag 27 september 2009 14:49 schreef -SG- het volgende:
En die trigger een beetje terugtrekken he,
Alles of niets!
Het ligt nu bij de admins.quote:Op zondag 27 september 2009 14:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik trek me helemaal niet terug, had enkel wegens persoonlijke omstandigheden wat frustratie en die op mijn zeer gewaardeerde collega afgereageerd door een misverstand tussen ons. Ik bied bij deze mijn excuses aan in de veronderstelling dat hij het zodanig accepteert, had ik niet moeten doen.
Misschien had ik er wat meer over moeten nadenken en tot 10 tellen voor ik het topic ging openen, maar het was fout dat zie ik nu in, dus ik snap niet waarom we zo moeilijk doen.
Zal het ook aan ze uitleggen, nogmaals sorry man, serieus.quote:Op zondag 27 september 2009 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het ligt nu bij de admins.
Snap best dat je een keer kut in je vel zit maar dit is niet de eerste keer. Tis goed zo.
klaar wmbquote:Op zondag 27 september 2009 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal het ook aan ze uitleggen, nogmaals sorry man, serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |