klopt maar bij ons beginnen ze er nu ook mee, dan maar juridisch maar wil je dat in deze tijdquote:Op zondag 27 september 2009 16:17 schreef PC1984 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze (volgens de wet) pas na 5 jaar vervallen. Daar kan in de CAO ook niet tegenin gegaan worden....
hehehe ik ook! waar werk jij??quote:Op zondag 27 september 2009 14:45 schreef bonke het volgende:
49 dagen maar daar tel ik me flex en me atv bij op
Sinds wanneer ben je ZZP-er Conflict en wat doe je precies?quote:Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef Conflict het volgende:
Ik ben zzp-er en kan het lekker zelf bepalen.
Heb dit jaar al zes weken vrij gehad
ja ik ken ook een berg zzpers... die hebben de rest van t jaar vakantiequote:Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef Conflict het volgende:
Ik ben zzp-er en kan het lekker zelf bepalen.
Heb dit jaar al zes weken vrij gehad
Nope...quote:Op zondag 27 september 2009 14:09 schreef anboni het volgende:
Bij een fulltime dienstverband is het wettelijk minimum volgens mij 23, ik geloof dat ik bij zovel m'n vorige als m'n huidige werkgever 25 dagen had/heb. Daar komt in het geval van m'n huidige baan nog 24 dagen ADV bij (maar da's eigenlijk meer een soort van 'overwerkcompensatie', ik werk effectief 40 uur per week, maar volgens m'n contract zou dat 36 zijn)
Bronquote:Vakantierechten voor een fulltimer
Een medewerker die over 5 dagen per week 40 uur werkt, heeft na 1 jaar recht op 4 x 40 = 160 uren vakantie. In feite heeft hij dus bij 260 dagen recht op 20 vakantiedagen, dus een verhouding van 13 dagen opbouw op 1 dag vakantie. Neemt de medewerker 40 uren (5 dagen) vrij, dan verbruikt hij 1/4 van zijn vakantierecht waarvoor hij een week vrij is. Over deze 5 dagen wordt het loon doorbetaald voor in totaal 40 uren.
hier idemquote:Op zondag 27 september 2009 22:09 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik krijg 25 vakantiedagen.
Daarnaast mag ik maximaal 25 vakantiedagen 'bijkopen'. Overuren mag ik ook opsparen, en dat is een welkome aanvulling van mijn vakantiedagen waardoor ik de koopdagen niet nodig heb.
kun je het meerdere niet verkopen, dan?quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Rekkie het volgende:
25 en kan er 4 extra verdienen per jaar.... daarnaast natuurlijk de nodige overuren die er voor zorgen dat ik veel hoger zou kunnen uitkomen.
Ik heb overigens genoeg aan de 25
Ik heb niets over aan het eind van het jaar (of nauwelijks iets over, max 5 dagen)quote:Op maandag 28 september 2009 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
kun je het meerdere niet verkopen, dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |