Lekker toch?quote:
Jep, en het ontbreken van El Ahmadi is ook een verademing. Dat Landzaat niet opvalt maakt dan niet meer uit.quote:Op zondag 27 september 2009 15:41 schreef Happel het volgende:
Waarom probeert Biseswar altijd maar de actie te maken, terwijl hij gewoon de bal hoeft voor te geven.![]()
Fer en Leerdam spelen trouwens goed
Precies.quote:Op zondag 27 september 2009 16:23 schreef Hamilcar het volgende:
Die Cairo valt gewoon om. Het is echt niet alsof Hofland hem wegslingerde, zoals de commentator ons wil doen laten geloven![]()
Haha ja dat doen ze volgens mij al een tijdje.quote:Op zondag 27 september 2009 16:24 schreef Happel het volgende:
Johnny Cash in het uitvak
[..]
Precies.
Wat bezielt NAC de laatste tijd? Alsof ze 'het' kwijt zijn...quote:Op zondag 27 september 2009 16:23 schreef wolferl het volgende:
Fer kan zo blindelings met de bal naar het doel lopen.
Zwak van NAC
quote:Op zondag 27 september 2009 14:36 schreef Happel het volgende:
Merk het al, wordt niks vandaag.
Laters hèquote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef ASroma het volgende:
tis wel dood hier zeg........ ben ook weg![]()
en bedankt he nogmaals
Dat gelijkspel zie ik nog steeds niet komen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Barca het volgende:
Groningen en Heerenveen brengen enige spanning in de competitie. NEC - Heracles gelijkspel, danwel minimale winst voor Heracles zou prettig zijn.
Ach ... als 't 0 - 2 blijft is 't ook goed.quote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gelijkspel zie ik nog steeds niet komen.
Er gebeurt te weinig, maar misschien zou ik het straks fout kunnen hebben.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Laters hè
Jij ook bedankt, voor niks.
En ik kan het hier gewoon NIET kijken. Kutzooi.quote:
Ja... Helaas wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
Draaien ze nou het muziekje van villa volta bij NEC?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
Draaien ze nou het muziekje van villa volta bij NEC?
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/live/radiomutrecht_hiquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef RoodWitBlauw het volgende:
wordt het ook nog egens op de radio uitgezonden?
of kan iemand mij een linkje pm'en ?
In ieder geval op radio m : http://www.rtvutrecht.nl/ rechts in het middenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef RoodWitBlauw het volgende:
wordt het ook nog egens op de radio uitgezonden?
of kan iemand mij een linkje pm'en ?
Vanaf morgen idd op kanaal 13 (Etalagekanaal), krijg je wel regelmatig reclame van Ziggo tussendoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Ammi het volgende:
Had gehoord dat alle Ziggo klanten een maand gratis Eredivisielive ontvangen of zo.
Vanaf 1 oktober.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Ammi het volgende:
Had gehoord dat alle Ziggo klanten een maand gratis Eredivisielive ontvangen of zo.
Gedurende de wedstrijd of gewoon in de rust?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf morgen idd op kanaal 13 (Etalagekanaal), krijg je wel regelmatig reclame van Ziggo tussendoor.
Doorlopend, niet lettend op wat er gebeurt in de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gedurende de wedstrijd of gewoon in de rust?
Dat is inderdaad van die klote reclame om de paar minuten.. ben blij dat ik EL al hebquote:Op woensdag 30 september 2009 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doorlopend, niet lettend op wat er gebeurt in de wedstrijd.
Je krijgt alleen reclame op het Ziggo service kanaal, op het etalagekanaal zelf niet..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf morgen idd op kanaal 13 (Etalagekanaal), krijg je wel regelmatig reclame van Ziggo tussendoor.
Ik ken dat ergens van.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
NEC heeft wel steeds meer kansen, maar wel slordig ermee
Omdat maar 1 wedstrijd.quote:
Idd, het wordt gewoon 1-2quote:Op woensdag 30 september 2009 21:40 schreef Paul het volgende:
Geloof je toch niet he![]()
Naja ik had de vorige keer 1-0 vooraf gezegd en had gelijk
Dus nu met mij 1-2 uiteraard weer
bekkie jijquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef knep het volgende:
Mooi, hopelijk blijft het zo. Wordt tijd dat Utrecht eens punten morst.
Beter dan met de AZ-klappers van gisteren...quote:Op woensdag 30 september 2009 21:42 schreef Biogarde het volgende:
En nu gaan ze ineens klappen met hun handjes bij NEC
Jealousy is a bitch.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef knep het volgende:
Mooi, hopelijk blijft het zo. Wordt tijd dat Utrecht eens punten morst.
Zie het als een compliment gek.quote:
oh ok als jij het zegtquote:Op woensdag 30 september 2009 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie het als een compliment gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |