Geweldig vond ik 't altijdquote:Debiteuren Crediteuren
Persiflage op het kantoorleven. Jos (Koch) en Edgar (Prins), hun collega Storm (Romeyn) en de zwaarlijvige secretaresse Juffrouw Jannie (Annet Malherbe) werken op de financiële administratie en komen de dag door met flauwe kantoorhumor. Telkens terugkerende gespreksonderwerpen van de heren zijn wat er op de boterham zit, wat Jos ditmaal bij de tramhalte uitspookte, wat Storm bij de commando's meemaakte en wanneer Juffrouw Jannie met de koffie langskomt. De heren groeten elkaar steevast met de inmiddels bekende groeten goeie 's morgens (Edgar en Juffrouw Jannie), goedemorgen deze morgen (Jos) en goedemorgen heren van het goede leven (Storm). Werd evenals De Lullo's erg populair bij de bevolkingsgroep die bespot werd. Toen dit gebeurde hebben de auteurs een "schokkende" scène ingevoegd waarin Sinterklaas (gespeeld door Hans Teeuwen) gepijpt wordt door Edgar.
Owja, De Lullo's waren op dinsdagavondquote:Op zondag 27 september 2009 12:13 schreef The_Hives het volgende:
zondagavond toch? Maar was zeker goed. De rol van juffrouw Jannie moet je trouwens ook niet onderschatten
"Mooi pak, heb je dat uit de desert, storm? "quote:Op zondag 27 september 2009 12:16 schreef Darkestrah het volgende:
En dat is allemaal in een laboratorium onderzocht!
quote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Mooi pak, heb je dat uit de desert, storm? "![]()
:'*
quote:Op zondag 27 september 2009 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, De Lullo's waren op dinsdagavond.
Zo, ligt er sneeuw, Storm?quote:Op zondag 27 september 2009 12:29 schreef Adelante het volgende:
Wat voor 'n sterrenbeeld heb jij Storm, ram?
Die kende ik nog nietquote:Op zondag 27 september 2009 12:29 schreef Adelante het volgende:
Wat voor 'n sterrenbeeld heb jij Storm, ram?
Ik ga het weer volgen. Ook al heb ik de DVD's al zo vaak gezien...quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef Piles het volgende:Crediteuren/Debiteuren: vanaf 17 maart 2010, ca. 21.55 uur
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef ErictheSwift het volgende:
"Nou Edgar, daar wordt Sinterklaas ook niet echt vrolijker van... Sinterklaas wordt er zelfs een beetje verdrietig van... En als Sinterklaas verdrietig is dan moet Sinterklaas getroost worden... ... En dat kan op àllerlei manieren Edgar... ... ...
Ga eens van de schoot af en ga eens even zitten jongen... ...
Zo, Edgar... Maak Sinterklaas maar eens vrolijk![]()
!!!"
![]()
![]()
Het was níet onverdienstelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef ErictheSwift het volgende:
"Nou Edgar, daar wordt Sinterklaas ook niet echt vrolijker van... Sinterklaas wordt er zelfs een beetje verdrietig van... En als Sinterklaas verdrietig is dan moet Sinterklaas getroost worden... ... En dat kan op àllerlei manieren Edgar... ... ...
Ga eens van de schoot af en ga eens even zitten jongen... ...
Zo, Edgar... Maak Sinterklaas maar eens vrolijk![]()
!!!"
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |