abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73143977

Omsingeld Actievoerders hebben zaterdag het kantoor van De Nederlandsche Bank in Amsterdam omsingeld . Ze protesteerden tegen de bonuscultuur en het crisisbeleid van bankiers
  woensdag 30 september 2009 @ 10:52:00 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73235569
Het zijn zo te zien wel weer voornamelijk allochtonen die daar staan te krijsen...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73235935
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Marble het volgende:
Het zijn zo te zien wel weer voornamelijk allochtonen die daar staan te krijsen...
Ja joh, dat zie je goed. Stereotyping kicks in Op de laatste foto zelfs een zwarte man met een stropdas !!

http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  woensdag 30 september 2009 @ 11:10:27 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73236117
Over stereotypering gesproken. Die negroïde heer is helemaal geen allochtoon maar een Arubaan uit Zierikzee.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:11:42 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73236148
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef Marble het volgende:
Over stereotypering gesproken. Die negrroïde heer is helemaal geen allochtoon maar een Arubaan uit Zierikzee.
En aangezien Aruba onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden is, is ook die meneer inderdaad geen allochtoon.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 30 september 2009 @ 11:12:19 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73236164
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En aangezien Aruba onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden is, is ook die meneer inderdaad geen allochtoon.
Eh ja dat zeg ik toch? Wat voegt jouw post toe?
pi_73236242
Ik heb ook niet gezegd dat het allochtoon was, alleen dat het een zwarte man met een stropdas was.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73246023
TS: Heb je een bronvermelding? En kun je het gehele artikel plaatsen? Bvd.
pi_73258203
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
TS: Heb je een bronvermelding? En kun je het gehele artikel plaatsen? Bvd.
Artikel was van de Volkskrant op zaterdag 26 september maar is nu op last van Wellink al weer verwijderd van hun site
pi_73258234
Hee, ik zag iemand die ik ken.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_73258913
Geweldig, demonstreren tegen een instelling die niet de taak heeft om dat te doen waartegen geprotesteerd wordt

Dat ze dan gewoon bij de banken of in Den Haag gaan protesteren, die kunnen er wel wat aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')