terug hangenquote:
quote:
Iedereen heeft allemaal leuke dingen gedaan vandaag, en ik moest werken.quote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat lullig voor je vriendin Cat![]()
Maar klinkt verder wel als een gezellige middag![]()
En Nok ook al op pad geweest![]()
Q en MM ook al zo gezellig...en ik maar poetsen![]()
En Hara mod....samen met MB en Re?![]()
Feli!
Zul je zien dat ie 11.55 uur komtquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
En Ing, is je huis nu schoon?![]()
Wellicht herinnert iemand hier nog dat ik Een Zekere Paal heb gekocht.
Voor Yoko.![]()
Want die vindt klimmen zo leuk.![]()
Yoko is nauwelijks meer in Den Paal gesignaleerd.![]()
Satsu vindt hem wel lollig (gemakkelijk scoren want kittens vinden alles lollig).![]()
Maar dikke heer Naard heeft vanavond zijn luie kont verheven tot de bovenste etage en heeft daar heerlijk liggen pitten in het hangmandje.De Paal bewoog wel wat van links naar rechts toen hij omhoog klom maar heeft zijn roer prima recht gehouden. Goede kwaliteit en Naartjie blij (dus ik ook).
![]()
En nu ga ikwant morgen komt de verwarmingsmonteurmeneer tussen 8 en 12.
Truste!
Al tijdenquote:Op maandag 28 september 2009 @ 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie 11.55 uur komt![]()
Huis beetje schoon, auto bijna....morgen nog uitzuigen en de rest van het huis.
Leuk hoor....zo'n dagje vrij![]()
JJH![]()
En sinds wanneer is MB donateur van de AA?
Elluk nadeel hep ze voordeel, zoals ene JC ooit zei.quote:Op maandag 28 september 2009 09:50 schreef Cat22 het volgende:
Bijna 10 uur... monteur nog niet geweest. En ik was zo graag nog een uurtje of 2 blijven liggen.![]()
Maja, nu kan ik wel mooi mijn huiswerk doen voor mijn nieuwe baan.
Hoezo op slotquote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef Muis006 het volgende:
Mehmijn hele rechterkant zit op slot dus ik ben niet zo mobiel.
*geeft Muis de sleutel*quote:Op maandag 28 september 2009 10:06 schreef Muis006 het volgende:
Mehmijn hele rechterkant zit op slot dus ik ben niet zo mobiel.
Nee klopt maar het was een soort drie-trapsraketquote:Op maandag 28 september 2009 10:29 schreef Cat22 het volgende:
2 1/2 uur durende vergaderingen zijn sowieso onzin.Na anderhalf uur ben je echt niet produktief meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |