Naja als je rond kijkt en ziet hoe verwijfd sommige gasten beginnen te worden, met al die lange haren, moeilijk moeilijk kleren kijk ik nergens mee van op...quote:Op zondag 27 september 2009 10:48 schreef allsystemshalt het volgende:
WTF !
Ok 99,9 % van de designers zijn of vrouw of homo maar dat boeit niet zo.
Maar denken ze nou echt dat hetero mannen zo over straat gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misdadig slecht inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 10:51 schreef L.no het volgende:
Wat is MIS met die kleurcombinatie bij dat eerste foto?!
Design != willekeur, kunst != oppervlakkige chaos.quote:Op zondag 27 september 2009 10:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het afschuwelijk vinden als je iemand dat ziet dragen. Maar bij die eerste is het nog een soort van "design"- achtig. Bij die 2de is het gewoon een kinderlijke combinatie.
quote:Op zondag 27 september 2009 11:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Om maar enkele hypes voor te zijn draag ik voortaan:Manillots Manpons MBH's
quote:Op zondag 27 september 2009 11:05 schreef Suzanne84 het volgende:
Sportschoenen, bergschoenen en andere, spijkerbroeken, t-shirts. Alles wat voor de man is gemaakt, is er ook voor de vrouw.
En nu dit? Vrouwen worden zijn al mannen, moeten de mannen nu ook vrouwen worden?
WTF is zag afgelopen week iemand er mee op Centraal Station lopen...quote:Op zondag 27 september 2009 10:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Whehe dat is net zo erg als van die gasten met Uggs ofzo
ach nu hoef je niet raar op te kijken als je broertje je panty staat te passen in je slaapkamer en jij komt binnenlopenquote:Op zondag 27 september 2009 11:09 schreef L.no het volgende:
*ril*
Dan ben ik blij dat ik geen broertje heb.quote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach nu hoef je niet raar op te kijken als je broertje je panty staat te passen in je slaapkamer en jij komt binnenlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |