Nou en dat je ooit et hebt gekeken zegt genoeg.quote:Op zondag 27 september 2009 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk geen anime (meer) en ben ook geen zeug.Lees je eens beter in voor dat je dingen roept, zielig figuur.
Ik denk dat dat eerder aan de Nederlandse mannen ligt, dan de vrouwen dit kikkerlandje. De meeste gasten die zich daarvan bedienen zijn zelf te vadsig en lui om op de eerlijke manier aan de vrouw te geraken, dus maken ze misbruik van de slechte situatie in een ander land.quote:Op zondag 27 september 2009 12:52 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zo veel importbruiden zijn? Echt niet alleen maar door allochtonen, die zorgen slechts voor 15% van de import. In Rusland, Brazilië en Thailand worden nog mooie vrouwen gemaakt, hier leven alleen maar varkens.
Een man hoeft ook niet mooi te zijn. Een man moet de boodschappen sjouwen en de nieuwe keuken bouwen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Snowcold het volgende:
Trouwens, ik zie wel vaak topics over dikke vrouwen, maar over dikke mannen wordt dan weer weinig gezegd. Terwijl je niet kunt ontkennen dat die er ook steeds meer tussenlopen.
Ik denk dat je de reclame van Dove anders moet zien. Je ziet die vrouwen die zichzelf voorstellen, de een heeft grote tieten, de andere een dikke kont, weer een ander is lang, bruin, wit, klein, cellulitus. Als je naar die foto kijkt zie je dat ook: ze zijn niet allemaal te dik. Het is bedoeld als reactie op reclames met maar 1 soort vrouw: slank, grote borsten, gave huid, etc. Dat wordt gezien als de norm, ook als je kijkt naar die extreme makeover shows. Uiteindelijk zien ze er allemaal zo uit. Dove laat juist zien dat er variatie is en dat dat normaal is. En zo is het toch ook? Vrouwen hoeven niet te veranderen, je hebt ze in alle soorten en maten en dat is wat mij betreft prima.quote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben het ermee eens. Je hebt nu eenmaal vrouwen in alle soorten en maten en die kunnen allemaal (de extreem dikke en extreem dunne uitgezonderd) mooi zijn. Het is daarom een beetje triest om 1 categorie neer te gaan zetten als 'de echte vrouw'. Ik vind zelf slank mooier maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om overal plaatjes van slanke vrouwen te gaan posten met de tekst dat dit de enige normale en echte vrouwen zijn. Waarom dat met mollig dan wel moet, is mij een raadsel. Kennelijk denken de media dat mollige vrouwen dusdanig slecht in hun vel zitten dat ze wat extra kudos nodig hebben. Beledigend.
Ik heb dan ook nog nooit iemand zien beweren dat een dikke man mooi of een 'echte' man is. Iedere man die ik ken kan er om lachen en weet dat het is omdat hij te weinig beweegt en/of teveel slecht eet, tenzij ze een ziekte hebben. En de enige die ken met een schildklier ziekte heeft de boel er uiteindelijk af gesport, go figure...quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Snowcold het volgende:
Trouwens, ik zie wel vaak topics over dikke vrouwen, maar over dikke mannen wordt dan weer weinig gezegd. Terwijl je niet kunt ontkennen dat die er ook steeds meer tussenlopen.
Wat Fas al zei, maak je eens van kant ofzo. Dan doe je ook nog eens iets goeds voor deze wereld.quote:Op zondag 27 september 2009 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aangezien ik sarcasme bespeur wil ik van deze gelegenheid nog maar even gebruik maken om te benadrukken dat het niet als een grap bedoeld was aangezien het hier de, voor jou, koude waarheid betreft.
Dat jij mijn postgeschiedenis afspeurt om mij af te kunnen zeiken is ook behoorlijk triest.quote:Op zondag 27 september 2009 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou en dat je ooit et hebt gekeken zegt genoeg.![]()
En aangezien we et hier hebben over goedpraat gedrag van te luie zeikwijven lijkt het me niet aan jou om te bepalen of je wel of niet een zeug bent
Ik denk echt dat het averechts werkt. Het is prima om in bushokjes vrouwen te zien hangen die niet allemaal hetzelfde figuur hebben. Sophie Dahl bijv. is wat voller, Kate Moss wat tengerder, Eva Herzigova weer wat ronder. De meeste mensen vinden die posters mooi en maken zich niet druk om de maten.quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat je de reclame van Dove anders moet zien.
[...]
Whehe ja dat is ook net zo slecht. De gasten die in Nederland kansloos zijn importeren er eentje. Doet het wel alleen voor geld, maar die gasten zijn dom of maakt het niks uit omdat ze iig een vrouw hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder aan de Nederlandse mannen ligt, dan de vrouwen dit kikkerlandje. De meeste gasten die zich daarvan bedienen zijn zelf te vadsig en lui om op de eerlijke manier aan de vrouw te geraken, dus maken ze misbruik van de slechte situatie in een ander land.
En geloof me, ik heb genoeg van die gasten gekend.
Kijk maar eens goed om je heen, als je een Russisch, Filipijns of andersoortig meisje vindt uit een land waar vrouwen het minder goed hebben, 9 op 10 dat er een dikke/oude/grijze/smerige vent naast loopt.
Dik is inderdaad niet mooi of 'echt' maar ik hou wel van een man met een béétje buik.quote:Op zondag 27 september 2009 18:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit iemand zien beweren dat een dikke man mooi of een 'echte' man is.
Ik weet na het lezen van deze post ook echt bijna zeker dat je ondanks je wat MAGERE (WHAHAHAquote:Op zondag 27 september 2009 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat jij mijn postgeschiedenis afspeurt om mij af te kunnen zeiken is ook behoorlijk triest.
En je hoeft geen dikke zeug te zijn om het voor 'dikke zeugen' op te nemen. Helemaal niet als het gaat om vrouwen die gewoon hélemaal niet dik zijn, alleen in de ogen van bepaalde afwijkende personen zoals jij. Maar veel succes in het vinden van een vriendin die haar hele leven maatje 36 of kleiner weet te blijven.Jammer dat je zo'n beeld van vrouwen hebt, uiteindelijk alleen een belemmering voor jezelf en je eigen kansen op geluk in de liefde. Helemaal als je zelf later een uitgezakte man met bierbuik bent. Misschien toch maar je irreële beeld van een gemiddelde gezonde vrouw bijstellen?
Moet je zelf weten, heb je mij niet mee, ik weet wel beter.quote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik weet na het lezen van deze post ook echt bijna zeker dat je ondanks je wat MAGERE (WHAHAHA![]()
snap je'm?) poging om de schijn hoog te houden, wel vet bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |