Jij bent zeker de klapjosti van de KLB SC, tandjes zeg..quote:Op zondag 27 september 2009 04:22 schreef jagga het volgende:
dat dus!
REmlof fix even, ik ga pitten
Weltruste
idd ik zou verboden moeten worden, nu klep dicht. Je lijkt gvd mijn meiske wel met je gemauwquote:Op zondag 27 september 2009 04:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij bent zeker de klapjosti van de KLB SC, tandjes zeg..
Je kunt zelfs nieteens een tt/op maken..![]()
JE ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
had ik al gedaan omdat de fuhrer hier begon te mekkerenquote:
Wat liefquote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Heb van mn vriendin een weekendje weg gekregen in een viersterrenhotel in Brussel
je bent er dus achter gekomen dat ze is vreemdgegaanquote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Heb van mn vriendin een weekendje weg gekregen in een viersterrenhotel in Brussel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
klinkt goed!quote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Nice! met wie ga je?quote:Op zondag 27 september 2009 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
vertelquote:Op zondag 27 september 2009 12:33 schreef Mozy het volgende:
Wat voelt het goed om kutkoters de les te lezen.
Die kutkoters fietste op de verkeerde kant van de weg. Dus dat vertelde ik tegen ze.quote:
Dat zeg ik ook altijd. En dan kijken ze raar.. zo van "huhhHH??? verkeerde kanttT?T?T?quote:Op zondag 27 september 2009 12:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die kutkoters fietste op de verkeerde kant van de weg. Dus dat vertelde ik tegen ze.
'HOU JE BEK, WIL JE VECHTEN OFZO?'
Dus ik stap zo van mijn fiets af. en toen fietste ze keihard weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |