Okee, hier komt het saaie verhaaltje dan he.
Al sinds ik voor het eerst een stijve lul kreeg droomde ik ervan om mijn eigen moeder te kunnen neuken.Toen ik een jaar of 13/14 was vond ik in de kledingkast op m`n ouders slaapkamer dia`s die mijn vader van m`n moeder had gemaakt waarop ze helemaal naakt op een stoel zat en haar kutlippen waren opengespreid en met stukjes tape waren vastgezet zodat je zo in haar heerlijke kut kon kijken, en ook zaten er een paar dia`s bij waar ze een hele komkommer in haar kutje stak.Uiteraard pakte ik iedere keer als m`n ouders er niet waren die dia`s uit de kast om mij daar heerlijk op af te trekken en sindsdien wou ik niets liever dan mijn moeder echt neuken, maar dat is lang niet zo makkelijk als het lijkt, want hoe pak je zoiets aan? Op latere leeftijd kreeg ik zelf vriendinnetjes en ging ik het huis uit en heb er een tijd niet meer aan gedacht, maar nu 3 jaar na mijn scheiding is eindelijk mijn fantasie uitgekomen!Mijn moeder is intussen 48 en ik 31 maar ze is nog steeds een heerlijk ding, 1.82 m lang, redelijk slank en vooral, hele dikke tieten met een paar gigantische tepels erop die altijd door haar shirts heenprikken alsof ze er om vragen om aangeraakt te worden.Nu 2 weken geleden gebeurde het eindelijk, mijn moeder woont aan de andere kant van het land en komt zelden op bezoek en meestal is dan uiteraard mijn vader er ook bij, maar dat weekend had mijn pa geen zin om mee te gaan en kwam mijn moeder dus alleen en bleef het weekend ook slapen omdat het niet de moeite was om voor 1 dag heen en weer te rijden.Zo gauw mijn moeder gebeld had dat ze alleen langs zou komen voor 2 dagen begon het mij al te duizelen want eindelijk zag ik de kans om te proberen dat lekkere mens eindelijk eens te neuken en die heerlijke dikke tepels eens in het echt te zien en te voelen, want daar krijg ik echt altijd een verschrikkelijk harde pik van, als ik haar zie met die dikke tieten en dan die echt grote tepels door haar shirt heen zie steken dan kon ik me altijd maar met moeite inhouden en moest ik me regelmatig even terugtrekken om mijn keihard geworden paal even snel af te trekken.Al gauw zat ik dus allerlei plannetjes te maken over hou ik het zou aanpakken, maar was toch ook bang dat ik gigantisch de mist in zou gaan, want hoe groot is nu de kans dat mijn moeder ook op mij geilde en in zou gaan op mijn pogingen?Dus besloot ik om maar gewoon te gaan kijken hoe het zou lopen en mn kans te pakken als die mocht komen, en of die kans kwam. Het was al tegen etenstijd dat mijn moeder aankwam en ze had weer een lekker dun truitje aan met een diepe v-hals en iedere keer als ze bukte kun ik een heel groot gedeelte van haar tieten zien en ook priemde haar tepels weer heerlijk door de stof heen.Binnen 10 minuten zat ik weer met een grandioos stijve lul op de bank en moest ff naar boven om me af te trekken, maar kreeg toen ik boven was een veel beter idee, ik positioneerde mijn stijve lul zo in mn broek dat toen ik opnieuw de kamer binnen kwam en weer tegenover m`n moeder ging zitten ze haast wel moest zien dat ik een stijve lul had en hoewel ik het niet zeker wist, had ik sterk het idee dat ze het gezien had, ze leek er iedere keer naar te kijken als ik zogenaamd de andere kant opkeek, maar 100% zeker wist ik het niet.Ik werd van het idee dat ze wist dat ik een stijve lul van haar kreeg zo geil dat ik al snel naar de wc ging om me af te trekken want ik stond op knappen, maar eenmaal op de wc aangekomen, die vlakbij de kamer is, dacht ik, nu moet ik toch verder gaan anders word het nooit wat, dus ik begon mij af te trekken op de wc, maar niet stilletjes, maar juist met meer geluid dan nodig was en ik zorgde ervoor dat het geluid van m`n ballen die heen en weer kletste door het rukken goed te horen was en kwam al snel verschrikkelijk klaar.Toen ik daarna weer naar de kamer ging wist ik zeker dat m`n moeder wist wat ik net gedaan had, want ze keek me heel vreemd aan maar ik had niet het idee dat ze geschokt was of zoiets.Ietsje afgekoeld ben ik toen het eten gaan maken en na het eten wou m`n moeder douchen en vroeg ze om een handdoek.Dit was mijn kans om mijn moeder eindelijk helemaal naakt te zien want ik wist dat als je bij mij in de badkamer staat en de deur staat maar een klein beetje open, je alles kan zien wat er binnen gebeurt omdat de spiegel precies zo hangt dat je aan een klein kiertje genoeg hebt om bijna de hele badkamer te kunnen zien.Dus zodra ik het water hoorde lopen, sloop ik naar de badkamer en gelukkig had ze de deur op een kiertje gelaten en ik was juist op tijd om haar te zien uitkleden.Wat een lekker lichaam had ze nog voor haar leeftijd ze stond met haar rug naar me toe maar in de spiegel kon ik zien hoe ze in haar BH en met haar broek nog aan bezig was met uitkleden.Eerst ging haar BH uit en god wat een heerlijke grote tieten heeft ze toch, met tepels van volgens mij dik 2 cm groot en zo dik als m`n duim.Daarna trok ze haar broek en slip uit in 1 beweging en omdat ik vanachter alles kon zien keek ik zo in haar geschoren poes terwijl ze gebukt stond.Het feit dat ze een geschoren kutje had maakte me extra geil want dat had ik eigenlijk niet verwacht bij mn moeder maar was een supergeil gezicht.Nadat ze alles uit had voelde ze of het water warm genoeg was en ging onder de douche staan waardoor ze net uit mn beeld verdween, en hier baalde ik als een stekker van want ik had ondertussen een keiharde paal en haalde die gauw uit mn broek en sloop met m`n stijve lul in mn hand naar de deur om die een stukje verder open te doen zodat ik weer goed zicht had op alles.Voorzichtig duwde ik de deur een klein stukje verder open en zag dat mijn moeder met in de ene hand de douchekop en met de andere hand met 2 vingers in haar kutje heen en weer aan het soppen was, ze was dus blijkbaar ook bloedgeil geworden van het showtje dat ik had weggegeven eerder op de wc, zou ze het dan inderdaad gehoord hebben en er opgewonden van geworden zijn?Terwijl ik aan mn pik stond te rukken alsof mn leven er vanaf hing en ondertussen kon zien hoe mijn moeder zich nog geen halve meter van mij vandaan haarzelf klaar stond te maken duwde ik de deur steeds een stukje verder open tot opeens mijn moeder zich omdraaide en mij recht aankeek.Eerst schrok ik me rot, maar al snel kon ik aan haar zien dat ze glimlachte en niet geschrokken was.Zo, zei m`n moeder, dus jij staat je moeder te begluren terwijl ze onder de douche staat?Eerst wist ik niet wat ik moest zeggen, want daar sta je dan met je stijve lul in je hand op een halve meter van je naakte moeder, maar het is nu of nooit dacht ik en zei, ¡§Ik heb niet het idee dat je aan het douchen bent maar eerder iets heel anders aan het doen bent mam¡¨Daarop schoot ze in de lach en zei dat ze bloedgeil geworden was omdat ze dus gezien had dat ik met een stijve lul in mn broek naar beneden gekomen was en gehoord had dat ik me stond af te trekken in de wc en vroeg hoe het kwam dat ik zo geil was dat ik me zo acuut af moest trekken.Dat komt omdat ik altijd supergeil word als ik je heerlijke dikke tepels zie mam en die kon ik net weer zo duidelijk zien door je shirt dat ik het niet kon helpen maar niks anders kon doen dan me aftrekken.Nou, kom dan maar snel onder de douche en laat maar eens goed zien wat je daar achter je hand probeert te verstoppen, want ik geloof dat we beiden hetzelfde denken, of heb ik dat mis?Nee mam, ik denk dat we allebei hetzelfde idee hebben zei ik en trok snel mn kleren uit en stapte bij mijn naakte moeder onder de douche die nog steeds 2 vingers in haar kale kutje had zitten.Nu ben ik niet klein geschapen (23 cm) en zodra ik naast haar stond kwam mijn eikel van mn nog nooit zo hard gewezen pik meteen tegen haar buik aan en mn moeder keek met een paar heerlijk geile ogen naar mn pik en pakte hem meteen beet met haar andere hand terwijl ze nog steeds doorging met 2 vingers door haar heerlijke kale spleet te wrijfen.Dat is niet mis jongen, zei mijn moeder, daar moeten we snel iets aan doen want het lijkt of ie op knappen staat, en meteen zakte ze door haar kieen en nam in 1 keer de helft van mijn pik in haar mond en begon er heerlijk op te zuigen.Onmiddellijk had ik het gevoel dat ik klaarkwam en kon me nog maar net inhouden want het idee dat ik hier met mijn eigen moeder onder de douche stond terwijl ze mijn harde paal in haar mond had maakte me bijna klaarkomen.Na een minuut moest ik al mn paal tussen haar lippen vandaan trekken want anders was ik acuut klaargekomen en dat wou ik nog niet dus trok ik mijn lul tussen haar lippen uit en mn moeder kwam weer overeind en kon ik haar eindelijk eens goed bekijken.Wat had ze toch een paar heerlijke tieten, een beetje gezakt door de leeftijd, maar nog heel stevig en met die fantastische tepels en ik legde meteen mn handen op haar tieten om ze eens goed te voelen.M`n moeder sloot haar ogen en begon lichtjes te kreunen, hierdoor aangemoedigd boog ik voorover en nam zo`n heerlijk dikke tepel in mn mond en begon er aan te likken en te zuigen en hij werd zelfs nog groter daardoor.Na een tijdje heerlijk met haar tieten en tepels gespeeld te hebben kon ik het echt niet meer houden en zij, mam, ik wil je neuken, ik ben zo verschrikkelijk geil op je, ik wil je neuken, nu en hier.Mijn moeder kreunde alleen maar en draaide zich om en ging gebukt staan zodat ik een pracht uitzicht had op haar lekkere kont en die heerlijk kale lippen die ervan tussen staken.Snel ging ik door m`n knieen en begon haar heerlijke kale spleet te likken met lange halen en ze begon steeds harder te kreunen en haar kont naar achter te duwen zodat ik wist dat ze het heerlijk vond om door haar eigen zoon gelikt te worden.Brutaal geworden door het kreunen van m`n moeder begon ik met steeds langere halen te likken zodat mijn tong ook over haar kontgaatje kwam en iedere keer als ik haar kontgaatje raakte met mn tong verstijfde mn moeder en kwam er een extra harde kreun dus begon ik met mn tong haar kontje flink te verwennen en ik kon duidelijk merken dat ze dat heerlijk vond want ze duwde haar kontje echt op mn tong en het leek wel of ze mijn tong probeerde te neuken met haar kontje.Neuk me Ronald, neuk me, ik wil je harde pik in me voelen, ik hou het niet meer, hoorde ik mn moeder zeggen, en daar kon ik geen nee tegen zeggen want ook ik hield het echt niet meer, zo geil was ik geworden van het likken van mn moeders kut en kontgaatje.Snel kwam ik overeind en zette de eikel van mn pik tegen haar kale lippen en zonder moeite gleed ik zo naar binnen want ze was zeiknat geworden.Ik probeerde het langzaam te doen en het lang te laten duren, maar zodra ik mijn pik in m`n moeders kut had zitten duwde ze haar kont naar achter zodat mn hele lul in 1 keer helemaal in haar hete kut verdween en ze begon zo te kreunen en te bewegen dat ik al meteen bijna klaar kwam.Het leek wel of mn moeder al in jaren niet aan haar trekken gekomen was want ze ging zo te keer, het leek wel of zij mij neukte in plaats van andersom, en al na 2 minuten begon ze steeds harder te kreunen en te pompen en toen schreeuwde ze, van, o Ronald ik ga klaarkomen , ik ga klaarkomen, neuk me, neuk me harder, ooo, ik ga komen, en ik voelde haar kutje zo knijpen toen ze klaar kwam, dat ik of ik wilde of niet, gewoon moest spuiten en met een diepe stoot spoot ik al m`n zaad diep in kut van mijn eigen moeder.Dit was echt het heftigste orgasme dat ik ooit gehad heb, nog nooit had ik het gevoel dat het zo lang duurde of zo heftig was, naar mijn gevoel spoot ik wel een liter sperma in haar knijpende kut.Toen we weer een beetje bijgekomen waren hebben we eerst verschrikkelijk staan tongen en zoenen en nog een tijdje elkaar helemaal betast, waardoor ik al snel weer een stijve pik had en ook mam was nog lang niet klaar, en kijkend naar mijn weer hard wordende lul zij ze, Zo te zien heb je nog meer van dat lekker voor je moeder, zullen we snel afdrogen en boven verder gaan, want ik ben nog lang niet klaar met je.Daar zei ik uiteraard geen nee tegen, en wat er verder gebeurde allemaal tussen mijn lekker geile moeder en mij hoor je in het volgende verhaal.