Ja,.... maar ik ben zo stom geweest om K1 te kijken tot 02:00 uur vannacht!quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Net mijn eerste black soul verslagen in Demon's Souls
Andere speler dacht even slim te zijn door mijn game te binnen te dringen om met te vermoorden! Heb hem een lesje geleerd.![]()
Alleen jammer dat ik 10 min later alsnog een afgrond inviel en mijn menselijk lichaam kwijtraakte.quote:
Red Bull is your friend on sundayquote:Op zondag 27 september 2009 08:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... maar ik ben zo stom geweest om K1 te kijken tot 02:00 uur vannacht!
Ja,... zag die Peter Aerts,.... kreeg klappen van een giga neger. Was wel grappig om even te zien. Er was weer eens niks anders op TV. Kreeg vervangende blauwe plekken,... wat een vreselijke sportquote:Op zondag 27 september 2009 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Red Bull is your friend on sunday
Drink ik er 2 krijg ik een boost!
K1 is toch vechten?
Lang leve steroïden. Ik zag gisteren Badr Hari ook vechten,.... extreem goede vechter. Zou een leuke match worden. Hier gaat die Badr in ieder geval onderuit!quote:Op zondag 27 september 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Overeem is echt fucking huge geworden idd.
Hopelijk komt Badr Hari hem weer tegen en gaat hij weer onderuit.
[ afbeelding ]
Ik keek alleen gisteren,.... wil in december de laatste 8 nog wel zien, maar dat vergeet ik toch wel!quote:Op zondag 27 september 2009 11:38 schreef Wessiej het volgende:
Als jullie toch K1 kijken kunnen jullie net zo goed MMA kijken![]()
UFC 103 gogogog
Och een show downloaden kan altijd. MMA is dus een algemene vechtsport, dus iedere vechter daar kan bijv. Jiu-Jitsu en K1 style vechten, enz. Prachtige sport.quote:Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik keek alleen gisteren,.... wil in december de laatste 8 nog wel zien, maar dat vergeet ik toch wel!
Zie bijv. salary van UFC 102 (vorige maand) voor sommige toch wel weinig hoor, je vecht soms maar 1 keer per 4/5 maanden, als je dan 5000 krijgt...quote:
Zie bijv. deze matchquote:Antonio Rodrigo Nogueira ($460,000/includes win bonus of $150,000 and “FOTN” bonus of $60,000) def. Randy Couture ($310,000 – includes “FOTN” bonus of $60,000)
Thiago Silva ($118,000 – includes win bonus of $29,000 and “FOTN” bonus of $60,000) def. Keith Jardine ($55,000)
Jake Rosholt ($86,000 – includes win bonus of $13,000 and “FOTN” bonus of $60,000) def. Chris Leben ($30,000)
Nate Marquardt ($140,000 – includes win bonus of $40,000 and “FOTN” bonus of $60,000) def. Demian Maia ($28,000)
Brandon Vera ($70,000 – includes win bonus of $35,000) def. Krzystzof Soszynski ($8,000)
Aaron Simpson ($18,000 – includes win bonus of $9,000) def. Ed Herman ($24,000)
Gabriel Gonzaga ($120,000 – includes win bonus of $60,000) def. Chris Tuchscherer ($10,000)
Mike Russow ($20,000 – includes win bonus of $10,000) def. Justin McCully ($15,000)
Todd Duffee ($10,000 – includes win bonus of $5,000) def. Tim Hague ($7,000)
Mark Munoz ($24,000 – includes win bonus of $12,000) def. Nick Catone ($5,000)
Evan Dunham ($14,000 – includes win bonus of $7,000) def. Marcus Aurelio ($13,000)
Doe mij maar 1 KO danquote:Op zondag 27 september 2009 12:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die andere krijgt 28.000 om na 7 seconden KO te gaan
Jaquote:Op zondag 27 september 2009 13:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker?
quote:Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Sony fail
Omzetten UMD\'s naar downloads PSP Go niet mogelijk
Hoeveel fails nu al dit jaar?
quote:De 16GB aan geheugen die de PSP Go met zich mee krijgt zal dus gevuld moeten worden met nieuw aangeschafte games. Sony heeft wel aangegeven dat eigenaren van de huidige Playstation Portable met minstens één game aan de hand van het PSP Go Reward systeem drie gratis games kunnen downloaden uit de volgende lijst
Ik hou het wel bij mijn oude PSP. Sonyquote:Op zondag 27 september 2009 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Sony fail
Omzetten UMD\'s naar downloads PSP Go niet mogelijk
Hoeveel fails nu al dit jaar?
Ja idem hier,... en die gebruik ik al niet veel! UMD's niet op de PSP Go kunnen spelen,... tering zeg je zal iets van 15 games hebben ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn oude PSP. Sony
Final Fantasy Tactics heb ik veel gespeeld, Final Fantasy VII en God of War ook.quote:Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idem hier,... en die gebruik ik al niet veel! UMD's niet op de PSP Go kunnen spelen,... tering zeg je zal iets van 15 games hebben ofzo
Ik heb wel interesse in Peace Walker,... of hoe die MGS game ook heet. FFVII wil ik ook op vakantie kunnen spelen. Tactics is inderdaad erg goedquote:Op zondag 27 september 2009 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy Tactics heb ik veel gespeeld, Final Fantasy VII en God of War ook.
Enige spel waar ik nu nog op wacht is Persona 3.
Mooi die onderste!quote:Op zondag 27 september 2009 15:42 schreef Magneet het volgende:
Gek doen?
[ afbeelding ]
of dromerig zijn?
[ afbeelding ]
meer? : http://www.magneet.org/images/thumbnails.php?album=37
Er zijn alternatieven Gijs,.. slaan is niet altijd nodig!quote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
en die dikke lip die ze toen had helpt ook mee ;')
www.kinderbescherming.nlquote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
en die dikke lip die ze toen had helpt ook mee ;')
quote:Op zondag 27 september 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
www.kinderbescherming.nl
*meldt*
was Merlijn geloof ik met een sambabal ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn alternatieven Gijs,.. slaan is niet altijd nodig!
Vertel het maar tegen de wijkagent!quote:Op zondag 27 september 2009 21:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
was Merlijn geloof ik met een sambabal ofzo
En de maatschappelijk werkster.quote:
Hoi Kerquote:Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef beverton het volgende:
overheem is de shit
quote:Op maandag 28 september 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hebbeuh!!!!!
http://www.streetlevel.co(...)r-chief-halo-hoodie/
quote:Op maandag 28 september 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hebbeuh!!!!!
quote:Op maandag 28 september 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Die van Star Wars zijn ook cool!
http://www.shopecko.com/family/index.jsp?categoryId=3054996&cp=2441351.3165999
Als je 15 jaar bent ja.quote:Op maandag 28 september 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Die van Star Wars zijn ook cool!
http://www.shopecko.com/family/index.jsp?categoryId=3054996&cp=2441351.3165999
Moest lachen om je digitale Forza avatar outfitquote:
Gijs als er 1 spel is wat chronish speel is het Forzaquote:Op maandag 28 september 2009 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest lachen om je digitale Forza avatar outfit
Als je met Noobs are PW3ND op je jas gaat lopen heb je ook de hoop in je leven opgegevenquote:Op maandag 28 september 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Hebbeuh!!!!!
Ik vind het wel aardig dat het niet super-nerderig uitziet. Ja, als je het weet zie je het. Maar anders is het gewoon een hippe jas.quote:Op maandag 28 september 2009 09:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je met Noobs are PW3ND op je jas gaat lopen heb je ook de hoop in je leven opgegeven
Je hebt PM'squote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik weer.
Was je weg dan?
Ik ook van jullie
Ik wilde net boos worden inderdaad,.... zo maar zo lang wegblijven!quote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik weer.
Was je weg dan?
Ik ook van jullie
Eentje beantwoord. Over de ander moet ik even denken.quote:
Ik dacht ergens op het internet iets gezien te hebben over Engeland.. hyves meen ik.quote:Op maandag 28 september 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde net boos worden inderdaad,.... zo maar zo lang wegblijven!Ook niet even laten weten waar je bent he,... doodongerust waren we.
Zo vaak gedaan als ik een sprong net niet zou halenquote:
Die tranen in dino zn ogenquote:Op maandag 28 september 2009 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo vaak gedaan als ik een sprong net niet zou halen
Dino?quote:
Nee, een Yoshi. Heb je geen biologie gehad op school?quote:
Nee vlgs mij niet ... maar tis 'dino' voor mij Gijs.. en Mario is 'dat ventje'.. Luigi die 'lange groene'quote:Op maandag 28 september 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een Yoshi. Heb je geen biologie gehad op school?
Je zou Mario & Luigi moeten spelen. Daar zet Nintendo hun eigen personages voor schut door bijvoorbeeld Luigi elke keer te zeggen dat hij lijkt op die ene rode held maar het niet kan zijn omdat 'ie zo lang en slungelig is, en groenquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vlgs mij niet ... maar tis 'dino' voor mij Gijs.. en Mario is 'dat ventje'.. Luigi die 'lange groene'
Te veel humor voor mij geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou Mario & Luigi moeten spelen. Daar zet Nintendo hun eigen personages voor schut door bijvoorbeeld Luigi elke keer te zeggen dat hij lijkt op die ene rode held maar het niet kan zijn omdat 'ie zo lang en slungelig is, en groen
quote:Op maandag 28 september 2009 10:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_day_duif_fail.html
Ik zou van angst geen stap kunnen zetten denk ikquote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Fail.
Ik vind dit trouwens wel indrukwekkend
http://www.dumpert.nl/med(...)urlijk_wandelen.html
Lijkt me gaaf om een keer te doen, maar wel fucking eng!
quote:Op maandag 28 september 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
WTFquote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Fail.
Ik vind dit trouwens wel indrukwekkend
http://www.dumpert.nl/med(...)urlijk_wandelen.html
Lijkt me gaaf om een keer te doen, maar wel fucking eng!
quote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou van angst geen stap kunnen zetten denk ik
Je loopt het hele stuk met je hart in je keel denk ik, maar volgens mij is de voldoening geweldig als je eenmaal klaar bentquote:Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTFJe weet niet eens of dat halve beton nog blijft staan
Is dat je fantasie?quote:
Zou ooit in de jaren '90 uitgebracht worden door Tim Burton met Cage als Superman,.... !quote:
Die onderste is wat vergeten geloof ikquote:Op maandag 28 september 2009 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee. Probeer de volgende keer eens te blijven zitten als je de wc doortrekt.quote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe voelt zoiets eigenlijk?
Zo'n waterstraal op je clit.
Ik bedoel, wie heeft hier een douchekop met 2 of meerdere standen?
Nah, al eens geprobeerd, tegenvaller.quote:Op maandag 28 september 2009 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Probeer de volgende keer eens te blijven zitten als je de wc doortrekt.
Poepklontplons!quote:Op maandag 28 september 2009 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nah, al eens geprobeerd, tegenvaller.
Ja .. daar maak je meer van mee inderdaad... doortrekken niet, gaat net onder je hol door dat waterquote:
Hee ker.quote:Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef beverton het volgende:
nooit geweten dat die gijsjes zo goed waren
Ik probeerde een andere poeptechniek overigens vanmorgen,... zonder succes. Ik gebruikte de bril om m.b.v. mijn billen mijn anus open te spannen,.... veel meer veegwerk dan normaal! Niet doen!quote:Op maandag 28 september 2009 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. daar maak je meer van mee inderdaad... doortrekken niet, gaat net onder je hol door dat water
Altijd vervelend!quote:Op maandag 28 september 2009 18:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeerde een andere poeptechniek overigens vanmorgen,... zonder succes. Ik gebruikte de bril om m.b.v. mijn billen mijn anus open te spannen,.... veel meer veegwerk dan normaal! Niet doen!
Rauw ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Altijd vervelend!
Ik ben vandaag iets te enthausiast geweest met vegen.. vlgs mij is mn anus een beetje rood.
Tjsa ik kan het niet even checken maar het voelt rauw bij het zitten.
Ik zag hem gister heel even inloggen op psn.quote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Chocobo het volgende:
En Struikrover? Leeft die nog eigenlijk wa?
Heb hem verwijderd!quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag hem gister heel even inloggen op psn.
Who knows, Ker had veel gezichten.quote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis die Ker_Plunk wel trouwens,.... is dat Ker overigens? Aan het jump topic en filosoof ondertitel te zien wel denk ik! En ja,... de avatar ook uiteraard.
[Wakka]True,.... true[/Wakka]quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Who knows, Ker had veel gezichten.
Ow god, wat een FAIL.quote:Op maandag 28 september 2009 20:51 schreef Chocobo het volgende:
Sony
PSP Go review:
Compatibility: Almost nothing on your Playstation Portable will work with your PSPgo. That includes television cables, GPS, camera, TV adapter and of course your library of UMD discs. There is a hardware solution to get some of that to work, but it doesn't look very elegant.
It shouldn't come as a surprise that Sony also decided to change the memory stick type used in the PSPgo, opting for the smaller Memory Stick Micro, which means time to buy all new memory again.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:57 schreef Wessiej het volgende:
MMA fighter die in de EA game een niet zo'n hoge rating heeftEA medewerker schijt hem
Ja maar dit is mma enzo.quote:
Wat zou een Ipod Touch anders moeten zijn dan? Maar veel plezier ermeequote:Op maandag 28 september 2009 23:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dit is mma enzo.
Trouwens, is een Ipod Touch hetzelfde als de Iphone maar dan dat je niet kan bellen? Want mijn mp3 speler is dood en dan ga ik daar voor denk ik. Als ik die toffe games ook maar kan doen
Geen idee.quote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zou een Ipod Touch anders moeten zijn dan? Maar veel plezier ermee
[ afbeelding ]
Ik heb ook een SE en ben er voor het eerst helemaal niet zo blij mee. Wil zodra het contract voorbij is over op een Nokia,......... nog nooit een gehad, maar de N97 ziet er echt goed uit. Iphone is een leuk ding, maar ik trek dat niet. Teveel gadgets denk ik dan,... en een batterij van 4 uurquote:Op maandag 28 september 2009 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb nu een Microsoft Zune, dit dingetje:
[ afbeelding ]
Die heeft nu nog maar een batterijduur van 40 minuten, en aangezien ik in Nederland woon geeft MS geen hulp uit, wel aardig an sich. En dan ga ik maar voor de touch. Wou eigenlijk een Iphone dan meteen halen want mijn Sony Ericsson Xperia ligt in 2 stukken (letterlijk) maar dit wordt nu toch al gemaakt
Ja maar ik heb pas een klein jaar de Xperia, wat een top telefoon is hoor. Openschuiven en je hebt een toetsenbord, snel internet, mail, alles zit erquote:Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook een SE en ben er voor het eerst helemaal niet zo blij mee. Wil zodra het contract voorbij is over op een Nokia,......... nog nooit een gehad, maar de N97 ziet er echt goed uit. Iphone is een leuk ding, maar ik trek dat niet. Teveel gadgets denk ik dan,... en een batterij van 4 uur
Maar ik geef je gelijk,.... zelf zou ik als ik jou was dan voor een Iphone gaan,... heb je alles in 1.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:21 schreef Wessiej het volgende:
Wat zeg ik nou hierboven, net alsof ik gedult heb. Waarschijnlijk begin volgend jaar een Touch.
Ja.quote:Op maandag 28 september 2009 23:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar dit is mma enzo.
Trouwens, is een Ipod Touch hetzelfde als de Iphone maar dan dat je niet kan bellen? Want mijn mp3 speler is dood en dan ga ik daar voor denk ik. Als ik die toffe games ook maar kan doen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt er thuis via Wi-Fi ook op Internetten. Fantastisch apparaat![]()
![]()
![]()
Cho is gewoon jaloers.
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ik heb Jasmijn al aan de peggele en aan het flipperen
Die speel ik al maanden op mijn iPhone.quote:
Nou dat moet ik nog meemaken hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Terecht.
Nog ff en dan rijd ze Forza 3 en rijd ze jou eruit.
Snel een spelletje want daarna moet hij weer aan de oplader.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die speel ik al maanden op mijn iPhone.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die speel ik al maanden op mijn iPhone.
Nee ik zal hem eens downen,... kijken of Daan het wat vind. Daan is momenteel met Forza bezigquote:
Serieus, ik doe makkelijk een hele dag met mijn iPhone. En dan luister ik minstens 3 uur per dag naar muziek, speel een game of surf op Internet. True, aan het einde van de dag is hij vrijwel leeg. Maar ik heb nog nooit een "telefoon" zo intensief gebruikt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:07 schreef Bastard het volgende:
Snel een spelletje want daarna moet hij weer aan de oplader.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, ik doe makkelijk een hele dag met mijn iPhone. En dan luister ik minstens 3 uur per dag naar muziek, speel een game of surf op Internet. True, aan het einde van de dag is hij vrijwel leeg. Maar ik heb nog nooit een "telefoon" zo intensief gebruikt.
Langzaam opbouwen naar de boeken Gijs.. kleine stapjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Net weer een stapel strips besteld bij Amazon.com. Die hobby begint langszamer duurder te worden als gamen!Alhoewel. Ik heb er nu 7 voor ¤ 60 (!).
Strips
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
Langzaam opbouwen naar de boeken Gijs.. kleine stapjes
Welke is je favoriet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Net weer een stapel strips besteld bij Amazon.com. Die hobby begint langszamer duurder te worden als gamen!Alhoewel. Ik heb er nu 7 voor ¤ 60 (!).
Strips
Verslapen Gijs?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gooooeeeeeiemorgen!
Nee, hoef er pas om 10u te zijn. Ben te vroeg op dus zelfs!quote:
Franka blijft geweldig. Er is net een nieuw album van uit.quote:
Ik ben nu een boek aan het lezen over de Kabbalah, misschien wel 1 van de taaiste boeken ooit gelezen voor mij maar wel erg intressant.quote:
Dat is toch die Joodse sekte waarvan de leden een touwtje om hun pols dragen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen over de Kabbalah, misschien wel 1 van de taaiste boeken ooit gelezen voor mij maar wel erg intressant.
Nee, ongeveer zelfde tijd. 9:21u! Maar toen was ik de hele dag vrijquote:
Ik quote even de wiki omdat het een hoop woorden van mij uitspaartquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch die Joodse sekte waarvan de leden een touwtje om hun pols dragen?
Sorry als het oneerbiedig overkomt.
quote:De Kabbala of Kabbalah is een joods religieus filosofisch systeem dat beweert inzicht te geven in de goddelijke natuur. Kabbalah (קבלה of QBLH) is een Hebreeuws woord dat ontvangst of openbaring betekent.
Die League of Extraordinary Gentlemen klinkt cool!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Franka blijft geweldig. Er is net een nieuw album van uit.
[ afbeelding ]
Momenteel lees ik The League of Extraordinary Gentlemen. Is fantastisch! Figuren uit klassieke boeken als Sherlock Holmes, Dracula, The Invisible Man etc. komen samen om de misdaad te bestrijden in een Jules Vernes setting! Ben nu beizg met het eerste deel en heb deel 2 en 3 besteld.
[ afbeelding ]
Daarnaast blijven de Batman graphics novels ongeevenaard!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, Strol: Ik doe het nietHet lijkt me tof hoor om jullie aan te sturen in GAM, maar ik heb geen zin meer in een functie op FOK!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, Strol: Ik doe het nietHet lijkt me tof hoor om jullie aan te sturen in GAM, maar ik heb geen zin meer in een functie op FOK!
Zo waar,... ik vraag me ook af wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Macht aan het uitoefenen voor je eigen ego natuurlijk! Vieze gestapo-mod die je daar bent!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,... ik vraag me ook af wat ik aan het doen ben![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Macht aan het uitoefenen voor je eigen ego natuurlijk! Vieze gestapo-mod die je daar bent!
Dan mag B. zijn aluminium-hoedje inleveren en eens echt aan de bak gaan op een fatsoenlijk forum.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan mag B. zijn aluminium-hoedje inleveren en eens echt aan de bak gaan op een fatsoenlijk forum.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan mag B. zijn aluminium-hoedje inleveren en eens echt aan de bak gaan op een fatsoenlijk forum.
Ik hoopte dat Noot ja zou zeggen. Sterke mod,... maar hij heeft ergens wel gelijk om te bedanken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef Magneet het volgende:
Maar tussen de rgeels door lees ik dus dat Cho zijn blauwe kleurtje aan de wilgen hangt?
Ik geef het je te doen op TRU..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
absoluut, crew zijn op FOK! is nu eenmaal niet het meest dankbare wat je kan hebben en ik ben het heel wat keren geweestquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Noot ja zou zeggen. Sterke mod,... maar hij heeft ergens wel gelijk om te bedanken.
Ze zien achter elke moderator actie natuurlijk een complot.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze zien achter elke moderator actie natuurlijk een complot.
in BNW welquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze zien achter elke moderator actie natuurlijk een complot.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft Uncharted 2 een 10/10. En dat voor de SP ervaring!![]()
![]()
[i]Whether or not the multiplayer sticks, however, is arguably a footnote, because at the core of Uncharted 2 is an action-adventure masterpiece whose minor flaws are washed away on a tide of rhythm and spectacle - one that would still be an essential experience even without the option to pull your friends off cliffs and play capture-the-heirloom. For over a dozen pulsating hours, Nathan Drake is among thieves, just as Naughty Dog was when it made the first game by ransacking surrounding genres. By the end of Uncharted 2 though, Drake has found his place in the world, and so has the developer - among giants.[i]
zoals ik het zo lees zou ik die trip daar naartoe maar uitstellenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef kepler het volgende:
Mijn bestemming voor over 2 weken (Cook Islands) is bijna weggespoeld door een Tsunami...
http://www.nu.nl/algemeen(...)merikaans-samoa.html
Verder klinkt Forza 3 echt goed![]()
Sterkte Gijsquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef kepler het volgende:Mijn bestemming voor over 2 weken (Cook Islands) is bijna weggespoeld door een Tsunami...
http://www.nu.nl/algemeen(...)merikaans-samoa.html
Verder klinkt Forza 3 echt goed![]()
Het was niksquote:Op woensdag 30 september 2009 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2 Beta MP gedowned en gespeeld,.... ook weer verwijderd!
Wat Uncharted 2 betreft wil ik niks weten. Ik wil er met maagdelijk anusvlies instappen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2 Beta MP gedowned en gespeeld,.... ook weer verwijderd!
Het was OK,.... maar ik wil gewoon die SP gamen en met je handen vol in de MP bedrieg je jezelf. Je zoekt gewoon een stuk van de SP ervaring,... ziekelijke graphics hoor, maar ik wil die SP,... al die 10'enquote:
Minder zelfs!quote:
Zag je downen,... ben je ook alweer klaar?quote:
EEN potje gespeeld, gewonnen ook, maar dit is niets joh. Snap niet waarom het er in zit...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag je downen,... ben je ook alweer klaar?
Heb twee potjes gespeeld,... co-op was wel leuk, maar uiteraard anders dan ik had verwacht. Nee,... dit is gewoon een verschrikkelijke goede SP game, maar de community en de reviews eren de MP wel,.... we zien iets niet denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EEN potje gespeeld, gewonnen ook, maar dit is niets joh. Snap niet waarom het er in zit...
13-16 oktober ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 09:46 schreef Bastard het volgende:
Wanneer komt ie in de winkel dan?
Ik zou m ook blind kopen inderdaad .. serieus.. ik zou mn blindegeleidestok meenemen en een dikke zonnebril opzetten en dat spel ophalen!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Day one, naakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Gijs,.... als dit een 360 titel was!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou m ook blind kopen inderdaad .. serieus.. ik zou mn blindegeleidestok meenemen en een dikke zonnebril opzetten en dat spel ophalen!
Jaquote:Op woensdag 30 september 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:
Dat spel komt denk ik midden in je verhuizing Sjo?
drieentwintig dagen .. as vrijdag nog drie weken...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar los daarvan,.... jij gaat aan de Forza over een maand,.... duurt ook nog wel even he
Dan heb ik Uncharted al weer uit!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
drieentwintig dagen .. as vrijdag nog drie weken...
Dan ga ik er net aan beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb ik Uncharted al weer uit!
Zonde.. ik hou van games met meer lifetime.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb ik Uncharted al weer uit!
Uncharted 1 heb ik bijna 45 uur in zitten. Drie keer uitgespeeld,... ongeveer 15 uur per game! Ziekelijk goed,.... ik weet zeker dat Uncharted 2 hier verder in gaat!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonde.. ik hou van games met meer lifetime.
Ik weet niet of ik 'm dan echt uit heb, maar als ik er een week vol mee bezig ben dan vind ik het wel goed hoor. 12 uur las ik ergens, voor zo'n game is dat meer dan genoeg. Liever een kortere heftige game dan een game van 100 uur die eentonig wordt.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonde.. ik hou van games met meer lifetime.
Ik 168 in Oblivionquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Bastard het volgende:
Ik heb in de SP van F2 alleen al 175 uur zitten..
Ik ben gestopt na de eerste zin. Wat vreselijkquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef Bastard het volgende:
In other news http://ad.nl/ad/nl/1013/B(...)voetbalstadion.dhtml
Daar hoor je dan helemaal niks over verder in het nieuws he.. nee afghanistan, verstopte boeven zijn veel erger. Maar een betoging en deze resultaten, nee dat moeten we maar niet verder in het nieuws brengen
Vreselijk,.............. wat kansloos! Geen woorden voor,.... hoe kan je zoiets doen he. Vind sowieso Africa echt een keihard land,... zo grof voor elkaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef Bastard het volgende:
In other news http://ad.nl/ad/nl/1013/B(...)voetbalstadion.dhtml
Daar hoor je dan helemaal niks over verder in het nieuws he.. nee afghanistan, verstopte boeven zijn veel erger. Maar een betoging en deze resultaten, nee dat moeten we maar niet verder in het nieuws brengen
Ja! Leuk spel, wel extreem vaag!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, jij had No More Heroes gespeeld toch? Hoe vond je die?
UnFUCKIN'charted JA GIJS?!?quote:
Hij word nog wel eens geport naar de 360..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
UnFUCKIN'charted JA GIJS?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister de OST van deel 1 gedownload.
Die is zo goed,.... zoek die van deel 2 nu ook. Oh,.. en ik zoek Batman ost!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
UnFUCKIN'charted JA GIJS?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister de OST van deel 1 gedownload.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij word nog wel eens geport naar de 360..
Volgens mij heeft Sony zo'n exclusiviteitscontract met Naughty Dog. Zeg maar hetzelfde als wat Microsoft met Bungie heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
Hij word nog wel eens geport naar de 360..
Ik heb zin in de OST van Final Fantasy XIIIquote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Chocobo het volgende:
Die is zo goed,.... zoek die van deel 2 nu ook. Oh,.. en ik zoek Batman ost!
Naughty dog ook... van Banjo toch ook? Nee inderdaad..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sony zo'n exclusiviteitscontract met Naughty Dog. Zeg maar hetzelfde als wat Microsoft met Bungie heeft.Zou wel mooi zijn, kunnen meer mensen die spel ervaren!
Rare heeft Banjo gemaakt!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naughty dog ook... van Banjo toch ook? Nee inderdaad..
Maar.. alles kan tegenwoordig!
Heb zin in het hele spel! Die setting,.... eerste FF setting die in de stijl van FF7 is. Technisch futuristisch met natuur!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zin in de OST van Final Fantasy XIII
Fantastisch ja! Ik zag in de TGS09 trailer wat landschapsbeelden die deden denken aan FFXII, en dan met de turnbased gameplay van FFX!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Heb zin in het hele spel! Die setting,.... eerste FF setting die in de stijl van FF7 is. Technisch futuristisch met natuur!
Whooopsiee!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja de rip off.. ik bedoelde crash bandicoot
Crash was zo cool,.... dat rennen in de diepte! PSXquote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja de rip off.. ik bedoelde crash bandicoot
Ja dat rennen, die humorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Crash was zo cool,.... dat rennen in de diepte! PSX
Ze krijgen een nieuwe kans op de PS3 Gijs,... met games als Uncharted mogen en kunnen ze bijna niet meer falen met de J&D serie,... deel 1 was geweldig. Als het maar geen R&C wordtquote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ken ze nog van Jax & Dexter! Briljante game voor de PS2. Toen samen met GTAIII en een PS2 gehaald.
Jammer dat ze met de vervolgen op de emo-toer gingen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Chocobo het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000584109c1
Jaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Nieuwe campaign voor Left4Dead. Gister verschenen op XLBA.quote:
Lijkt me wel cool,...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuwe campaign voor Left4Dead. Gister verschenen op XLBA.
Lege stratenquote:
Krijg het laatste level in de puzzelronde niet klaarquote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Perry Bible is cool, erg bizar, maar ik moet vrijwel altijd lachenquote:
Jaaaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaa
[ afbeelding ]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Perry Bible is cool, erg bizar, maar ik moet vrijwel altijd lachen
[ afbeelding ]
Webcomics
Kan er alleen nooooooit om lachen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Webcomics
Maar jij bent ook de meest Grumpy Gijs, Gijs.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan er alleen nooooooit om lachen.
Ja is dat zoquote:Op woensdag 30 september 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de meest Grumpy Gijs, Gijs.
Geen glimlach!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Webcomics
Geen ideequote:
Ik begon al te tellen,.... misschien is de rekensom de clue? Snap er nog niks vanquote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Bastard het volgende:
Schiet die domino in de verte zegt die dobbelsteen
Dan zit je al te grinniken hoor.
Ik begrijp het ECHT niet Gijs,... ja hij heet Ass Rape ja,.... !!,.. is dat het? Dat is toch niet leuk?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Cyanide & Happiness dan.
[ afbeelding ]
Ook geniaal ja! Kepler vindt ze echter ook niet leukquote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Cyanide & Happiness dan.
[ afbeelding ]
Depressing comic week was geniaal jaquote:
is wel een beetje vaag van Valve. Zo snel met een vervolg. Het schijnt wel dat er veel wordt toegevoegd: slimmere AI, melee wapens, mogelijkheid om ledematen af te schieten. Maar toch, ik vind het niet genoeg om hem nu meteen te kopen. Ik heb nog niet het gevoel dat ik alles uit deel 1 heb gehaald.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
Strol waarom komen ze nu met LFD2 uit? Dat is best snel,.... en wat is het verschil? Krijg interesse in het spel! Die expansion die je gaat downen,... is dat een grote expansion?
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
is wel een beetje vaag van Valve. Zo snel met een vervolg. Het schijnt wel dat er veel wordt toegevoegd: slimmere AI, melee wapens, mogelijkheid om ledematen af te schieten. Maar toch, ik vind het niet genoeg om hem nu meteen te kopen. Ik heb nog niet het gevoel dat ik alles uit deel 1 heb gehaald.
DLC overbrugd 2 campaigns uit Left4Dead en is ongeveer de helft kleiner als een "reguliere" campaign uit het spel.
Eurogamer heeft een review.
L4D2 it is.quote:Those on an extremely tight budget might want to put those pennies towards the fantastic Left 4 Dead 2 instead, but if you have a hankering now then you'll find Crash Course grows on you. Gob you later.
Ik ga denk ik voor LFD2,.... lijkt me erg cool. Weet alleen niet op 2 player co-op ,mogelijk is. Zijn speler 3 en 4 dan A.I. bestuurde computers?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
is wel een beetje vaag van Valve. Zo snel met een vervolg. Het schijnt wel dat er veel wordt toegevoegd: slimmere AI, melee wapens, mogelijkheid om ledematen af te schieten. Maar toch, ik vind het niet genoeg om hem nu meteen te kopen. Ik heb nog niet het gevoel dat ik alles uit deel 1 heb gehaald.
DLC overbrugd 2 campaigns uit Left4Dead en is ongeveer de helft kleiner als een "reguliere" campaign uit het spel.
Eurogamer heeft een review.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Owja en Chocobo, PS3 krijgt geen coop mode in L4D2
Ja! En ze zijn echt slim! Op hard is het makkelijker met 2 computerspelers en een echte speler dan met 3 echte spelers!quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor LFD2,.... lijkt me erg cool. Weet alleen niet op 2 player co-op ,mogelijk is. Zijn speler 3 en 4 dan A.I. bestuurde computers?
Als LFD2 uit is, kun je L4D vast voor weinig kopen. Zou ik eerder daar voor kiezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor LFD2,.... lijkt me erg cool. Weet alleen niet op 2 player co-op ,mogelijk is. Zijn speler 3 en 4 dan A.I. bestuurde computers?
Ja die is nog wel grappig.. niet dat mn mondhoeken bewogen maar ik snap m.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Cyanide & Happiness dan.
[ afbeelding ]
ik vinnem ook nie leuk. Heb meer iets met Dilbert en af en toe Fokke & Sukke ( Dilbert wel de Engelse versie )quote:Op woensdag 30 september 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de meest Grumpy Gijs, Gijs.
Gesport, water gedronken, klaarwakkerquote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooo...filmpje gekeken, fles wijn op...teut.
Oh dinsdag afrijdenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gesport, water gedronken, klaarwakker doodmoe
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh dinsdag afrijdenBen ik daar mee nu de eerste met een rijbewijs hier?
Is mijn uiterlijk er toch een beetje op vooruit gegaan!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toen ik afreed was jij net geboren!
[ afbeelding ]
Succes in ieder geval!
De meeste zijn inderdaad niet leuk... Tis niet eens zwarte humor, het is gewoon een naar nieuwsbericht in stripvormquote:Op woensdag 30 september 2009 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook geniaal ja! Kepler vindt ze echter ook niet leuk
QFTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:42 schreef kepler het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad niet leuk... Tis niet eens zwarte humor, het is gewoon een naar nieuwsbericht in stripvorm
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/videos/3943/Battlefield:_Bad_Company_2_-_Battlefield_Moments:_Episode_1/
Ziet er geweldig uit!quote:
Brrrr *pruttel pruttel*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:00 schreef Bastard het volgende:
YES>> HET IS OKTOBER... START YOUR ENGINES!!!
Kloon? Natuurlijk lijken spellen op elkaar.. maar is iedere turnbased game een FF kloon?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet uit als een Modern Warfare kloon
Mijn motor sloeg ook af!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brrrr *pruttel pruttel*
Brrrr *pruttel pruttel*
Sorry. Ik doe niet mee.
This is funny:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brrrr *pruttel pruttel*
Brrrr *pruttel pruttel*
Sorry. Ik doe niet mee.
Nou ja kloon, kloon,... er zijn meerdere soorten games in een genre uiteraard. Is alles wat onder de huidige koploper valt dan een kloon van het genre? Vind het er goed uit zien!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet uit als een Modern Warfare kloon
Great mindsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou ja kloon, kloon,... er zijn meerdere soorten games in een genre uiteraard. Is alles wat onder de huidige koploper valt dan een kloon van het genre? Vind het er goed uit zien!
Ik hoed hem niet. Dan liever Operation Flashpoint.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou ja kloon, kloon,... er zijn meerdere soorten games in een genre uiteraard. Is alles wat onder de huidige koploper valt dan een kloon van het genre? Vind het er goed uit zien!
Nee, ook klonen.quote:
CoD kloon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoed hem niet. Dan liever Operation Flashpoint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |