quote:Op zondag 27 september 2009 01:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ookal aan te denken.
En in 4 termijnen ofzo
Mijn rechtvaardigheidgevoel zou zeggen, niet betalen. Maarja je trekt waarschijnlijk toch aan het kortste eindquote:Op zondag 27 september 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk dan weer niet doen, je kunt wel aangeven dat je maar x euro per maand aan salaris hebt (loonstrook meeleveren en je dubbel inkomen niet vermelden) en dat je echt niet zoveel kunt missen zonder je kinderen tekort te doen. Daarnaast kun je vermelden dat dat wat je deed in Nederland gewoon toegestaan is, je pas in Duitsland woonachtig bent en niet op de hoogte was. Duizendmaal sorry enzo....
Ze worden beterquote:
Ja, dat heb ik precies zo!quote:Op zondag 27 september 2009 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn rechtvaardigheidgevoel zou zeggen, niet betalen. Maarja je trekt waarschijnlijk toch aan het kortste eind
Ik zou blij zijn als ik er met 100 vanaf kon komen.. en dan maar in 1 keer.quote:Op zondag 27 september 2009 01:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik precies zo!
Grey's Anatomy seizoen 6 en Dexter seizoen 4![]()
Daar wordt over gediscussieerd.quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat dus! En nu niet meer op Manu, want hij is een vuige spelbreker. Halverwege de wedstrijd er de brui aangeven![]()
![]()
Ik zat vandaag te denken dat het jammer is dat Fok! niet ergens een hoekje heeft voor topics zoals dat IM voor Manu. Iets in de trant van "Opdat users niet vergeten worden".
Als het je troost geeft dan wil ik jouw topic wel volplempen hoorquote:Het is een mooi topic namelijk, ik zou d'r ook bijna voor in een graf willen liggen. Maar dan zal het natuurlijk wel weer stoppen bij één pagina,.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zit in mn eigen topic in WGR![]()
Iedereen opent maar kuttopics en alles mag, maar als ik hier advies vraag over een duitse zaak, dan is dat raar
Ja leuk. En nu?quote:Beste lezer,
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sed sem erat, vitae elementum massa. Pellentesque sit amet dolor sapien, nec varius tellus. Nulla lacinia feugiat nunc eu varius. Etiam pharetra, nunc eget eleifend lobortis, tortor risus ultricies mi, pulvinar tristique mi risus ac arcu. In turpis velit, pellentesque sed blandit a, convallis a orci. Sed pellentesque arcu ac orci adipiscing interdum. Praesent magna turpis, aliquet vitae consectetur eget, dapibus non urna. Sed eget est nunc. Donec eu aliquam tortor. In pulvinar mattis hendrerit. Proin sit amet varius urna. Praesent varius dictum arcu, ac tristique risus consectetur et. Duis erat enim, molestie eu cursus sit amet, placerat eget erat. Donec egestas tortor at enim mattis non vulputate nunc luctus.
Ze hebben er nog fake-tekst in staan.quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekker weertje!Ik kreeg een vraag of ik me aan wilde melden voor de digitale nieuwsbrief van dierenpark Emmen. Nou ja, dat wil ik wel. Krijg ik iets in Latijn?
denk ik.
![]()
Ja leuk. En nu?
dank, Is het minste wat iemand kan doen in zo'n situatie voor zo'n knul. Jammer genoeg gebeurt zoiets alleen maar als het te laat is...quote:Op zondag 27 september 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie IM heb je geschreven, Bommie!
O echt?!quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
En ik kom er nu pas achter dat ze in hun eerste hitje 'A.E.I.O.U' zingen 'And sometimes Y'. Ik zong altijd 'Eey, Ie, Eey, Ie, I Owe you-hou a sometimes cry.
Vond het al zo stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |