quote:Op zondag 27 september 2009 01:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ookal aan te denken.
En in 4 termijnen ofzo
Mijn rechtvaardigheidgevoel zou zeggen, niet betalen. Maarja je trekt waarschijnlijk toch aan het kortste eindquote:Op zondag 27 september 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk dan weer niet doen, je kunt wel aangeven dat je maar x euro per maand aan salaris hebt (loonstrook meeleveren en je dubbel inkomen niet vermelden) en dat je echt niet zoveel kunt missen zonder je kinderen tekort te doen. Daarnaast kun je vermelden dat dat wat je deed in Nederland gewoon toegestaan is, je pas in Duitsland woonachtig bent en niet op de hoogte was. Duizendmaal sorry enzo....
Ze worden beterquote:
Ja, dat heb ik precies zo!quote:Op zondag 27 september 2009 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn rechtvaardigheidgevoel zou zeggen, niet betalen. Maarja je trekt waarschijnlijk toch aan het kortste eind
Ik zou blij zijn als ik er met 100 vanaf kon komen.. en dan maar in 1 keer.quote:Op zondag 27 september 2009 01:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik precies zo!
Grey's Anatomy seizoen 6 en Dexter seizoen 4![]()
Daar wordt over gediscussieerd.quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat dus! En nu niet meer op Manu, want hij is een vuige spelbreker. Halverwege de wedstrijd er de brui aangeven![]()
![]()
Ik zat vandaag te denken dat het jammer is dat Fok! niet ergens een hoekje heeft voor topics zoals dat IM voor Manu. Iets in de trant van "Opdat users niet vergeten worden".
Als het je troost geeft dan wil ik jouw topic wel volplempen hoorquote:Het is een mooi topic namelijk, ik zou d'r ook bijna voor in een graf willen liggen. Maar dan zal het natuurlijk wel weer stoppen bij één pagina,.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zit in mn eigen topic in WGR![]()
Iedereen opent maar kuttopics en alles mag, maar als ik hier advies vraag over een duitse zaak, dan is dat raar
Ja leuk. En nu?quote:Beste lezer,
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sed sem erat, vitae elementum massa. Pellentesque sit amet dolor sapien, nec varius tellus. Nulla lacinia feugiat nunc eu varius. Etiam pharetra, nunc eget eleifend lobortis, tortor risus ultricies mi, pulvinar tristique mi risus ac arcu. In turpis velit, pellentesque sed blandit a, convallis a orci. Sed pellentesque arcu ac orci adipiscing interdum. Praesent magna turpis, aliquet vitae consectetur eget, dapibus non urna. Sed eget est nunc. Donec eu aliquam tortor. In pulvinar mattis hendrerit. Proin sit amet varius urna. Praesent varius dictum arcu, ac tristique risus consectetur et. Duis erat enim, molestie eu cursus sit amet, placerat eget erat. Donec egestas tortor at enim mattis non vulputate nunc luctus.
Ze hebben er nog fake-tekst in staan.quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekker weertje!Ik kreeg een vraag of ik me aan wilde melden voor de digitale nieuwsbrief van dierenpark Emmen. Nou ja, dat wil ik wel. Krijg ik iets in Latijn?
denk ik.
![]()
Ja leuk. En nu?
dank, Is het minste wat iemand kan doen in zo'n situatie voor zo'n knul. Jammer genoeg gebeurt zoiets alleen maar als het te laat is...quote:Op zondag 27 september 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie IM heb je geschreven, Bommie!
O echt?!quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
En ik kom er nu pas achter dat ze in hun eerste hitje 'A.E.I.O.U' zingen 'And sometimes Y'. Ik zong altijd 'Eey, Ie, Eey, Ie, I Owe you-hou a sometimes cry.
Vond het al zo stom.
Een beetje voorbarig om nu al voor iedereen IM's te schrijvenquote:Op zondag 27 september 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
dank, Is het minste wat iemand kan doen in zo'n situatie voor zo'n knul. Jammer genoeg gebeurt zoiets alleen maar als het te laat is...
Hoezo, ik kan hier en nu keurig zeggen dat ik jou een prettige warme forumverschijning vind die me altijd wel doet lachen, en daarvoor kan ik je hier en nu bedankenquote:Op zondag 27 september 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje voorbarig om nu al voor iedereen IM's te schrijven![]()
De jouwe raakt me wel.
How sweet!quote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan hier en nu keurig zeggen dat ik jou een prettige warme forumverschijning vind die me altijd wel doet lachen, en daarvoor kan ik je hier en nu bedanken
Olijven plukken?quote:Op zondag 27 september 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
Ben er...![]()
ga weer verder..druk, druk druk
Das liefquote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan hier en nu keurig zeggen dat ik jou een prettige warme forumverschijning vind die me altijd wel doet lachen, en daarvoor kan ik je hier en nu bedanken
Haai hondjesquote:Op zondag 27 september 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
Ben er...![]()
ga weer verder..druk, druk druk
Haha, nou. . . Niet persequote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt zin in een paar dagen Spanje
O ja, jij bent meer een najaar- en wintertypequote:
En dan ga jij nog lekker met je zoon duiken in Egypte?quote:Op zondag 27 september 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Dan ben jij vanaf morgen eindelijk aan de beurt, het schijnt dat de nazomer na vandaag echt voorbij is
Jaaa! Over 3 weken zit ik in het vliegtuigquote:Op zondag 27 september 2009 20:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En dan ga jij nog lekker met je zoon duiken in Egypte?
[ afbeelding ]
Ohhh.....ik dacht dat we samen gingen!!!quote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Over 3 weken zit ik in het vliegtuig![]()
Maar ik hou het alleen bij snorkelen hoor, maar dat is ook erg mooi![]()
En Donald mag ook mee
Snorkelen in Egypte, geweldig!quote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Over 3 weken zit ik in het vliegtuig![]()
Maar ik hou het alleen bij snorkelen hoor, maar dat is ook erg mooi![]()
En Donald mag ook mee
Coosquote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhh.....ik dacht dat we samen gingen!!!
Als het volgend weekend wéér terrasjesweer is, hoor je me niet klagen hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben eigelijk nog niet klaar voor de herfst, nog een weekje ofzo.
Veel te eng!quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hou het op het FOK!-lentelammetje.
Iemand anders had ook die ava, kom hem soms tegen, alleen dan is de achtergrond groen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een irritante vogel.
Dat was volgens mij vorige week al.quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
CoosJe belde me laatst zag ik 2 dagen later
Peter, het is een prachtig vogeltjequote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een irritante vogel.
Ja wat een toffe zomer!quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het volgend weekend wéér terrasjesweer is, hoor je me niet klagen hoor.![]()
Maar ik bedoel: het is zó'n goeie zomer geweest, ik verklaar 'm voor geslaagd en kan er mee leven als de herfst nu doorzet. En hopelijk is er geld om dan in december weer even naar de zon te kunnen.
Niks. Stond op je voicemail.quote:
Zo isda!quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het volgend weekend wéér terrasjesweer is, hoor je me niet klagen hoor.![]()
Maar ik bedoel: het is zó'n goeie zomer geweest, ik verklaar 'm voor geslaagd en kan er mee leven als de herfst nu doorzet. En hopelijk is er geld om dan in december weer even naar de zon te kunnen.
Ah!quote:
Gaan wij volgende keer samen Coosquote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhh.....ik dacht dat we samen gingen!!!
Ah! tof! Dat was bij Sharm al sheik ook (ofzo, geen zin om te googlen) dat je dan meteen een diep rif had.. zo tof! En de mannen op die pier me steeds pesten met dat er een haai aankwam, dat was een stukje minder leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan wij volgende keer samen Coos![]()
Jij met jje blote kont boven het water uit als je aan het snorkelen bent![]()
Ik ga naar Hurghada Lies, met mijn eigenste rif voor de deur daar
ook 3 x in egypte geweest....is echt heel gaaf snorkelen daarquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah! tof! Dat was bij Sharm al sheik ook (ofzo, geen zin om te googlen) dat je dan meteen een diep rif had.. zo tof! En de mannen op die pier me steeds pesten met dat er een haai aankwam, dat was een stukje minder leuk.![]()
Maar snorkelen is zo tof! Heb ook wel eens excusrsies gedaan met een boot.
Jaa, ik heb 5 jaar geleden ook zo'n boottocht gedaan, snorkelen bij een bounty-eilnd en onderweg dolfijnen tegenkomenquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah! tof! Dat was bij Sharm al sheik ook (ofzo, geen zin om te googlen) dat je dan meteen een diep rif had.. zo tof! En de mannen op die pier me steeds pesten met dat er een haai aankwam, dat was een stukje minder leuk.![]()
Maar snorkelen is zo tof! Heb ook wel eens excusrsies gedaan met een boot.
Wie van de vijf zussen vond het jammer dat die enge mannen niet op kwamen dagen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaa, ik heb 5 jaar geleden ook zo'n boottocht gedaan, snorkelen bij een bounty-eilnd en onderweg dolfijnen tegenkomen![]()
Ben jij toen ook naar de bedoeinen geweest?
Ik was toen met alleen mijn 4 zussen in Egypte en toen hadden we zo'n bedoeinentrip geboekt, maar vroegen ons ineens af waar we aan begonnen waren, 5 vrouwen de woestijn in met enge mannen enzo, voor hetzelfde geld zouden we verkracht en vermoord worden. We hebben elkaar toen echt bang zitten maken, maar zijn toch gegaan en we leven nog
Jahaaa, zo gaaf!quote:
Mijn oudste zusquote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie van de vijf zussen vond het jammer dat die enge mannen niet op kwamen dagen?![]()
Maar snorkelen is leuk/mooi. De laatste jaren niet meer gedaan maar heb een setje hier thuis en in mijn caravan.
Maar daar in Spanje waar ik nu zit is niet zoveel te zien.
Ja ik begon me al af te vragen of het eigenlijk nog wel koud zou wordenquote:Op zondag 27 september 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, jij bent meer een najaar- en wintertype![]()
Dan ben jij vanaf morgen eindelijk aan de beurt, het schijnt dat de nazomer na vandaag echt voorbij is
ze heeft ze zelf gemaakt las ik, wow, mooi hoor!quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Peter, het is een prachtig vogeltje.
Maar zo saaiquote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft ze zelf gemaakt las ik, wow, mooi hoor!
Ze zijn een beetje te zen voor Fok! idd.quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo saai![]()
Van die andere banners met die blaadjes wordt je spontaan depressief en die met dat bruggetje komt volgens mij van een condoelancekaart![]()
Maar ik kan het niet maken![]()
Lees eens terugquote:Op zondag 27 september 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zit gewoon tussen jullie oren, de blaadjes, kleuren en vogeltjes staan gelijk aan depressiviteit.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg spontaan pms van die deprimerende banners![]()
[ afbeelding ]
Doe dan 1 met een beetje pit.
Inderdaad, dat is pit!quote:
Dat is wel inene een grote stap, van vandaag nog in de zon en vanavond in de sneeuw.quote:Op zondag 27 september 2009 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de sneeuw van de winterbanner.
De oogst van dit jaar is compleet mislukt...quote:
Ik zie een Farmville meet in het verschietquote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
De oogst van dit jaar is compleet mislukt...
de vijgen,peren pruimen, mandarijnen, en appels liggen nu op de grond te verrotten..![]()
Maar de olijven hangen nog aan de bomen, zwarte en groene![]()
quote:oh en het weer,,,27c en volgens dochter blijft het voorlopig nog zo...
Dan had je ze moeten plukken voordat ze op de grond terecht kwamenquote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
De oogst van dit jaar is compleet mislukt...
de vijgen,peren pruimen, mandarijnen, en appels liggen nu op de grond te verrotten..![]()
Slechts een weekje, met ouders van 83 jaar, dochter en aanhang, en mijn zwager en schoonzus komen ook nog...
Maar daarna wordt het rustiger, dan heeft de familie het wel gezien, en blijven we ook langer..
oh en het weer,,,27c en volgens dochter blijft het voorlopig nog zo...
Hier vandaag nog lekker in de tuin gezeten, echt een top nazomer, mag van mij wel langer duren...quote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een Farmville meet in het verschiet.
[..]
Ik zie de naderende herfst hier toch wel een beetje angstvallig tegemoet, fietswise.
Daar in het dorp bij jullie zit een olijfoliefabriekje.quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh en het weer,,,27c en volgens dochter blijft het voorlopig nog zo...
Dat gaat niet zo goed, als de bomen in Spanje staan, en ik in Nederland zit..quote:Op zondag 27 september 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan had je ze moeten plukken voordat ze op de grond terecht kwamen
Doe ik,,heb mijn haar al los gegooidquote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar in het dorp bij jullie zit een olijfoliefabriekje.
Oohhhhh.......en 27c!!!.........maak me gek!!!!!!
Jij weet niet wat Diesel is buiten het merk Diesel?quote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo goed, als de bomen in Spanje staan, en ik in Nederland zit..
Dus of de bomen of ik..in ieder geval , een van ons moet verhuizen,,,en ik hoop dat ik het ben![]()
dan wordt ik misschier nog eens farmer..![]()
We zijn trouwens wel olijfboer,,en dus kunnen we goedkoop diesel krijgen,,moeten we eerst een papiertje
ergens halen..![]()
Weet alleen niet wat ik met diesel moet doen,,zal wel voor de tractor zijn..
De enige Diesel die ik ken,,,is kledingmerk..maar daar heb ik als boer weer weinig aan,,,of ze moeten overals verkopen..
grapjequote:Op zondag 27 september 2009 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat Diesel is buiten het merk Diesel?Nee joh ik maaklte een grapje, weet door meelezen dat je daar niet konstant aanwezig kunt zijn...
jij durftquote:Op zondag 27 september 2009 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Grey's Anatomy seizoen 6 deel 1 en 2 is binnnen
hidi zit toch heul nie in deutschland?quote:Op zondag 27 september 2009 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt een boete van 2 keer 1200 euro.
Ik zat later nog eens te denken, volgens mij kunnen ze er helemaal niet achter komen via torrent. Aangezien je van een heleboel verschillende gebruikers een klein stukje download.quote:
Het was een grapje.quote:Op zondag 27 september 2009 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hidi zit toch heul nie in deutschland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |