quote:Op zondag 27 september 2009 01:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ookal aan te denken.
En in 4 termijnen ofzo
Mijn rechtvaardigheidgevoel zou zeggen, niet betalen. Maarja je trekt waarschijnlijk toch aan het kortste eindquote:Op zondag 27 september 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk dan weer niet doen, je kunt wel aangeven dat je maar x euro per maand aan salaris hebt (loonstrook meeleveren en je dubbel inkomen niet vermelden) en dat je echt niet zoveel kunt missen zonder je kinderen tekort te doen. Daarnaast kun je vermelden dat dat wat je deed in Nederland gewoon toegestaan is, je pas in Duitsland woonachtig bent en niet op de hoogte was. Duizendmaal sorry enzo....
Ze worden beterquote:
Ja, dat heb ik precies zo!quote:Op zondag 27 september 2009 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn rechtvaardigheidgevoel zou zeggen, niet betalen. Maarja je trekt waarschijnlijk toch aan het kortste eind
Ik zou blij zijn als ik er met 100 vanaf kon komen.. en dan maar in 1 keer.quote:Op zondag 27 september 2009 01:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik precies zo!
Grey's Anatomy seizoen 6 en Dexter seizoen 4![]()
Daar wordt over gediscussieerd.quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat dus! En nu niet meer op Manu, want hij is een vuige spelbreker. Halverwege de wedstrijd er de brui aangeven![]()
![]()
Ik zat vandaag te denken dat het jammer is dat Fok! niet ergens een hoekje heeft voor topics zoals dat IM voor Manu. Iets in de trant van "Opdat users niet vergeten worden".
Als het je troost geeft dan wil ik jouw topic wel volplempen hoorquote:Het is een mooi topic namelijk, ik zou d'r ook bijna voor in een graf willen liggen. Maar dan zal het natuurlijk wel weer stoppen bij één pagina,.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zit in mn eigen topic in WGR![]()
Iedereen opent maar kuttopics en alles mag, maar als ik hier advies vraag over een duitse zaak, dan is dat raar
Ja leuk. En nu?quote:Beste lezer,
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sed sem erat, vitae elementum massa. Pellentesque sit amet dolor sapien, nec varius tellus. Nulla lacinia feugiat nunc eu varius. Etiam pharetra, nunc eget eleifend lobortis, tortor risus ultricies mi, pulvinar tristique mi risus ac arcu. In turpis velit, pellentesque sed blandit a, convallis a orci. Sed pellentesque arcu ac orci adipiscing interdum. Praesent magna turpis, aliquet vitae consectetur eget, dapibus non urna. Sed eget est nunc. Donec eu aliquam tortor. In pulvinar mattis hendrerit. Proin sit amet varius urna. Praesent varius dictum arcu, ac tristique risus consectetur et. Duis erat enim, molestie eu cursus sit amet, placerat eget erat. Donec egestas tortor at enim mattis non vulputate nunc luctus.
Ze hebben er nog fake-tekst in staan.quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekker weertje!Ik kreeg een vraag of ik me aan wilde melden voor de digitale nieuwsbrief van dierenpark Emmen. Nou ja, dat wil ik wel. Krijg ik iets in Latijn?
denk ik.
![]()
Ja leuk. En nu?
dank, Is het minste wat iemand kan doen in zo'n situatie voor zo'n knul. Jammer genoeg gebeurt zoiets alleen maar als het te laat is...quote:Op zondag 27 september 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie IM heb je geschreven, Bommie!
O echt?!quote:Op zondag 27 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
En ik kom er nu pas achter dat ze in hun eerste hitje 'A.E.I.O.U' zingen 'And sometimes Y'. Ik zong altijd 'Eey, Ie, Eey, Ie, I Owe you-hou a sometimes cry.
Vond het al zo stom.
Een beetje voorbarig om nu al voor iedereen IM's te schrijvenquote:Op zondag 27 september 2009 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
dank, Is het minste wat iemand kan doen in zo'n situatie voor zo'n knul. Jammer genoeg gebeurt zoiets alleen maar als het te laat is...
Hoezo, ik kan hier en nu keurig zeggen dat ik jou een prettige warme forumverschijning vind die me altijd wel doet lachen, en daarvoor kan ik je hier en nu bedankenquote:Op zondag 27 september 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje voorbarig om nu al voor iedereen IM's te schrijven![]()
De jouwe raakt me wel.
How sweet!quote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan hier en nu keurig zeggen dat ik jou een prettige warme forumverschijning vind die me altijd wel doet lachen, en daarvoor kan ik je hier en nu bedanken
Olijven plukken?quote:Op zondag 27 september 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
Ben er...![]()
ga weer verder..druk, druk druk
Das liefquote:Op zondag 27 september 2009 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo, ik kan hier en nu keurig zeggen dat ik jou een prettige warme forumverschijning vind die me altijd wel doet lachen, en daarvoor kan ik je hier en nu bedanken
Haai hondjesquote:Op zondag 27 september 2009 17:32 schreef hondjes het volgende:
Ben er...![]()
ga weer verder..druk, druk druk
Haha, nou. . . Niet persequote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt zin in een paar dagen Spanje
O ja, jij bent meer een najaar- en wintertypequote:
En dan ga jij nog lekker met je zoon duiken in Egypte?quote:Op zondag 27 september 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Dan ben jij vanaf morgen eindelijk aan de beurt, het schijnt dat de nazomer na vandaag echt voorbij is
Jaaa! Over 3 weken zit ik in het vliegtuigquote:Op zondag 27 september 2009 20:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En dan ga jij nog lekker met je zoon duiken in Egypte?
[ afbeelding ]
Ohhh.....ik dacht dat we samen gingen!!!quote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Over 3 weken zit ik in het vliegtuig![]()
Maar ik hou het alleen bij snorkelen hoor, maar dat is ook erg mooi![]()
En Donald mag ook mee
Snorkelen in Egypte, geweldig!quote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Over 3 weken zit ik in het vliegtuig![]()
Maar ik hou het alleen bij snorkelen hoor, maar dat is ook erg mooi![]()
En Donald mag ook mee
Coosquote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhh.....ik dacht dat we samen gingen!!!
Als het volgend weekend wéér terrasjesweer is, hoor je me niet klagen hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben eigelijk nog niet klaar voor de herfst, nog een weekje ofzo.
Veel te eng!quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hou het op het FOK!-lentelammetje.
Iemand anders had ook die ava, kom hem soms tegen, alleen dan is de achtergrond groen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een irritante vogel.
Dat was volgens mij vorige week al.quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
CoosJe belde me laatst zag ik 2 dagen later
Peter, het is een prachtig vogeltjequote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een irritante vogel.
Ja wat een toffe zomer!quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het volgend weekend wéér terrasjesweer is, hoor je me niet klagen hoor.![]()
Maar ik bedoel: het is zó'n goeie zomer geweest, ik verklaar 'm voor geslaagd en kan er mee leven als de herfst nu doorzet. En hopelijk is er geld om dan in december weer even naar de zon te kunnen.
Niks. Stond op je voicemail.quote:
Zo isda!quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het volgend weekend wéér terrasjesweer is, hoor je me niet klagen hoor.![]()
Maar ik bedoel: het is zó'n goeie zomer geweest, ik verklaar 'm voor geslaagd en kan er mee leven als de herfst nu doorzet. En hopelijk is er geld om dan in december weer even naar de zon te kunnen.
Ah!quote:
Gaan wij volgende keer samen Coosquote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ohhh.....ik dacht dat we samen gingen!!!
Ah! tof! Dat was bij Sharm al sheik ook (ofzo, geen zin om te googlen) dat je dan meteen een diep rif had.. zo tof! En de mannen op die pier me steeds pesten met dat er een haai aankwam, dat was een stukje minder leuk.quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan wij volgende keer samen Coos![]()
Jij met jje blote kont boven het water uit als je aan het snorkelen bent![]()
Ik ga naar Hurghada Lies, met mijn eigenste rif voor de deur daar
ook 3 x in egypte geweest....is echt heel gaaf snorkelen daarquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah! tof! Dat was bij Sharm al sheik ook (ofzo, geen zin om te googlen) dat je dan meteen een diep rif had.. zo tof! En de mannen op die pier me steeds pesten met dat er een haai aankwam, dat was een stukje minder leuk.![]()
Maar snorkelen is zo tof! Heb ook wel eens excusrsies gedaan met een boot.
Jaa, ik heb 5 jaar geleden ook zo'n boottocht gedaan, snorkelen bij een bounty-eilnd en onderweg dolfijnen tegenkomenquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah! tof! Dat was bij Sharm al sheik ook (ofzo, geen zin om te googlen) dat je dan meteen een diep rif had.. zo tof! En de mannen op die pier me steeds pesten met dat er een haai aankwam, dat was een stukje minder leuk.![]()
Maar snorkelen is zo tof! Heb ook wel eens excusrsies gedaan met een boot.
Wie van de vijf zussen vond het jammer dat die enge mannen niet op kwamen dagen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaa, ik heb 5 jaar geleden ook zo'n boottocht gedaan, snorkelen bij een bounty-eilnd en onderweg dolfijnen tegenkomen![]()
Ben jij toen ook naar de bedoeinen geweest?
Ik was toen met alleen mijn 4 zussen in Egypte en toen hadden we zo'n bedoeinentrip geboekt, maar vroegen ons ineens af waar we aan begonnen waren, 5 vrouwen de woestijn in met enge mannen enzo, voor hetzelfde geld zouden we verkracht en vermoord worden. We hebben elkaar toen echt bang zitten maken, maar zijn toch gegaan en we leven nog
Jahaaa, zo gaaf!quote:
Mijn oudste zusquote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie van de vijf zussen vond het jammer dat die enge mannen niet op kwamen dagen?![]()
Maar snorkelen is leuk/mooi. De laatste jaren niet meer gedaan maar heb een setje hier thuis en in mijn caravan.
Maar daar in Spanje waar ik nu zit is niet zoveel te zien.
Ja ik begon me al af te vragen of het eigenlijk nog wel koud zou wordenquote:Op zondag 27 september 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, jij bent meer een najaar- en wintertype![]()
Dan ben jij vanaf morgen eindelijk aan de beurt, het schijnt dat de nazomer na vandaag echt voorbij is
ze heeft ze zelf gemaakt las ik, wow, mooi hoor!quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Peter, het is een prachtig vogeltje.
Maar zo saaiquote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft ze zelf gemaakt las ik, wow, mooi hoor!
Ze zijn een beetje te zen voor Fok! idd.quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zo saai![]()
Van die andere banners met die blaadjes wordt je spontaan depressief en die met dat bruggetje komt volgens mij van een condoelancekaart![]()
Maar ik kan het niet maken![]()
Lees eens terugquote:Op zondag 27 september 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zit gewoon tussen jullie oren, de blaadjes, kleuren en vogeltjes staan gelijk aan depressiviteit.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg spontaan pms van die deprimerende banners![]()
[ afbeelding ]
Doe dan 1 met een beetje pit.
Inderdaad, dat is pit!quote:
Dat is wel inene een grote stap, van vandaag nog in de zon en vanavond in de sneeuw.quote:Op zondag 27 september 2009 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de sneeuw van de winterbanner.
De oogst van dit jaar is compleet mislukt...quote:
Ik zie een Farmville meet in het verschietquote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
De oogst van dit jaar is compleet mislukt...
de vijgen,peren pruimen, mandarijnen, en appels liggen nu op de grond te verrotten..![]()
Maar de olijven hangen nog aan de bomen, zwarte en groene![]()
quote:oh en het weer,,,27c en volgens dochter blijft het voorlopig nog zo...
Dan had je ze moeten plukken voordat ze op de grond terecht kwamenquote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
De oogst van dit jaar is compleet mislukt...
de vijgen,peren pruimen, mandarijnen, en appels liggen nu op de grond te verrotten..![]()
Slechts een weekje, met ouders van 83 jaar, dochter en aanhang, en mijn zwager en schoonzus komen ook nog...
Maar daarna wordt het rustiger, dan heeft de familie het wel gezien, en blijven we ook langer..
oh en het weer,,,27c en volgens dochter blijft het voorlopig nog zo...
Hier vandaag nog lekker in de tuin gezeten, echt een top nazomer, mag van mij wel langer duren...quote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een Farmville meet in het verschiet.
[..]
Ik zie de naderende herfst hier toch wel een beetje angstvallig tegemoet, fietswise.
Daar in het dorp bij jullie zit een olijfoliefabriekje.quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh en het weer,,,27c en volgens dochter blijft het voorlopig nog zo...
Dat gaat niet zo goed, als de bomen in Spanje staan, en ik in Nederland zit..quote:Op zondag 27 september 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan had je ze moeten plukken voordat ze op de grond terecht kwamen
Doe ik,,heb mijn haar al los gegooidquote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar in het dorp bij jullie zit een olijfoliefabriekje.
Oohhhhh.......en 27c!!!.........maak me gek!!!!!!
Jij weet niet wat Diesel is buiten het merk Diesel?quote:Op zondag 27 september 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo goed, als de bomen in Spanje staan, en ik in Nederland zit..
Dus of de bomen of ik..in ieder geval , een van ons moet verhuizen,,,en ik hoop dat ik het ben![]()
dan wordt ik misschier nog eens farmer..![]()
We zijn trouwens wel olijfboer,,en dus kunnen we goedkoop diesel krijgen,,moeten we eerst een papiertje
ergens halen..![]()
Weet alleen niet wat ik met diesel moet doen,,zal wel voor de tractor zijn..
De enige Diesel die ik ken,,,is kledingmerk..maar daar heb ik als boer weer weinig aan,,,of ze moeten overals verkopen..
grapjequote:Op zondag 27 september 2009 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat Diesel is buiten het merk Diesel?Nee joh ik maaklte een grapje, weet door meelezen dat je daar niet konstant aanwezig kunt zijn...
jij durftquote:Op zondag 27 september 2009 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Grey's Anatomy seizoen 6 deel 1 en 2 is binnnen
hidi zit toch heul nie in deutschland?quote:Op zondag 27 september 2009 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt een boete van 2 keer 1200 euro.
Ik zat later nog eens te denken, volgens mij kunnen ze er helemaal niet achter komen via torrent. Aangezien je van een heleboel verschillende gebruikers een klein stukje download.quote:
Het was een grapje.quote:Op zondag 27 september 2009 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hidi zit toch heul nie in deutschland?
Daar gaat mijn pensioenquote:Op zondag 27 september 2009 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt een boete van 2 keer 1200 euro.
Goedemorgen met al je feitelijkheden.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Copycat het volgende:
Een paar collega's van me hebben dit weekend ook in de lappenmand gelegen met dit soort verschijnselen.
Goedemorgen dan maar!
Ja, denk je smeuïge info te krijgen, moet je je door posts vol onzinnig geleuter over wie drie jaar terug wat zei en wie waarom wel of niet sopt en waarom dan wel niet of wel worstelen. Op maandagochtend!quote:Op maandag 28 september 2009 09:44 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen met al je feitelijkheden.
Maar dat is voor die mensen daar heel belangrijk, dat hoort bij het verwerkingsproces.quote:Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, denk je smeuïge info te krijgen, moet je je door posts vol onzinnig geleuter over wie drie jaar terug wat zei en wie waarom wel of niet sopt en waarom dan wel niet of wel worstelen. Op maandagochtend!
Dat vind ik daar nog een stuk beter te behappen dan het geleuter over een computer die de boel verkleintquote:Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, denk je smeuïge info te krijgen, moet je je door posts vol onzinnig geleuter over wie drie jaar terug wat zei en wie waarom wel of niet sopt en waarom dan wel niet of wel worstelen. Op maandagochtend!
Dat is net zo'n stom gejengel.quote:Op maandag 28 september 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
Dat vind ik daar nog een stuk beter te behappen dan het geleuter over een computer die de boel verkleint
Maar dat is toch nooit anders geweest?quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is net zo'n stom gejengel.
Ik heb een beetje een schurfthekel aan die users die van alles een 'wij en zij' strijd moeten maken. Met discussietalent waar ze je op de kleuterschool nog voor uitlachen. En dan vervolgens ook nog denken dat ze zo enorm scherp uit de hoek komen.
Eigenlijk is schurfthekel te hard aangezet, het is eerder plaatsvervangende schaamte met een beetje schurft.
Niet onaardig.quote:Op maandag 28 september 2009 08:29 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen.
Best nog lekker weer toch?
hierover Maar ik kan me er niet echt aan storenquote:Op maandag 28 september 2009 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff centraal, waar gaaaaaaat dit over?
Thanx, ff bijlezenquote:Op maandag 28 september 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hierover Maar ik kan me er niet echt aan storen
Nee duh.quote:Op maandag 28 september 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hierover Maar ik kan me er niet echt aan storen
Ik ga er niet modden hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 10:51 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, ik wilde met mijn posting over Huub bewust olie op het vuur gooien.
Wat zij zegt, Gert heeft op een of andere wijze een beschermingspak aan. Daar is de volledige crew jaloers op.quote:Op maandag 28 september 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
Ja, voor je het weet hangt er een Statisch geladen sfeertje.
Oh echt? Gert heeft een gave?quote:Op maandag 28 september 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zij zegt, Gert heeft op een of andere wijze een beschermingspak aan. Daar is de volledige crew jaloers op.
Paard achter de wagen spannen, imo.quote:
Dat is ook zo, maar vaak verzandt het toch in herinneringen (met of zonder hullie zullie) en het is mij om het even.quote:Op maandag 28 september 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Paard achter de wagen spannen, imo.
Het is meer dat dat topic totaal verneukt wordt door dat kinderachtige hullie en zullie gewauwel dat zich volledig in het verleden blijft afspelen. Terwijl het bedoeld is als 'Wat gebeurt er NU met ze'- topic
Ik heb dat topic net even bekeken. Ja, dat pubergejengel is een stuk grappiger dan het kleutergejengelquote:Op maandag 28 september 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
Dat kleutergejengel daar, dat is pas echt een gave.
Vond ik de Rondom Tien Hoer een stuk grappiger. Rondom Tien Hoeren.
Gewoon de uitzending van k2 zoekt k3 terug kijken, dan ben je zo wakker.quote:Op maandag 28 september 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Soms word je van koffie niét wakker hè. Of zou een vijfde bakkie wel helpen.
Oe! Lekker, muntthee.quote:Op maandag 28 september 2009 11:43 schreef Marrije het volgende:
Misschien eens een kop thee proberen dan? Zeer verfrissend
Ik ben de beroerdste niet, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Jij bent je eigen koffiemachine, bekertje eronder en klaarquote:Op maandag 28 september 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat we hier geen verse munt hebben, na vijf grote mokken koffie verkeerd komt de melk uit mijn linker- en de koffie uit mijn rechterneusgat.
Dat heeft een klaar-over mevrouw wel nodig.quote:Op maandag 28 september 2009 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij bent je eigen koffiemachine, bekertje eronder en klaar
's Ochtends knallen, 's middags chillen. Ik ga 's middags altijd aan de thee, anders eindig ik op 10 koppen koffie per dag en da's teveel van het goede.quote:Op maandag 28 september 2009 11:43 schreef Marrije het volgende:
Misschien eens een kop thee proberen dan? Zeer verfrissend
Ik ben de beroerdste niet, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Het ging me dan ook niet om het topic maar om Chantal.quote:Op maandag 28 september 2009 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dat topic net even bekeken. Ja, dat pubergejengel is een stuk grappiger dan het kleutergejengel![]()
Ieder zn ding he.
Maar Chantal is leuk. Wellus wellus wellus!quote:Op maandag 28 september 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Het ging me dan ook niet om het topic maar om Chantal.
quote:Op maandag 28 september 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
Er was trouwens nog een rls, een geflopte weliswaar, maar toch, ik vond m leuk. Ik weet alleen niet meer hoe die heet. Maar een 3 of 4tal kandidaten en die kregen dan opdrachten per telefoon door ofzo. Zo'n deelnemer zat dan gewoon thuis en moest ie opeens iets doen. Er deed ook een jongen mee uit Den Haag/Scheveningen, die aan kitesurfen deed. Iemand die met deze geweldige omschrijving weet welke rls ik bedoel?
-edit- iets met Master ofzo?
Peter Tuinman presenteerde 't.quote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
Misschien hier iemand die het weet want nu zit het in mn hoofd en ik kom er maar niet op:
[..]
Hmm ja dat heb ik wel eens gezien.quote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Peter Tuinman presenteerde 't.
Masterplan
Geweldig, dat je gewoon weet wat ik bedoelquote:Op maandag 28 september 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Peter Tuinman presenteerde 't.
Masterplan
Het zou er nu toch op moeten staan?quote:Op maandag 28 september 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Staat dat klotesalaris nog niet op mijn rekening. Fijn voor die automatische incasso's ...
Ja. Blijkbaar is vrijdag groen licht gegeven en zou het er zaterdag op moeten staan. Maar dat doet het dus niet.quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Dementor het volgende:
Het zou er nu toch op moeten staan?
En anders ga je rebelleren.quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar is vrijdag groen licht gegeven en zou het er zaterdag op moeten staan. Maar dat doet het dus niet.
Er is waarschijnlijk iets misgegaan en dat wordt nu uitgezocht.
Iedereen mobiliseren en de barricades op!quote:
Ja, en dan is het dus al bijna de 29e.quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar is vrijdag groen licht gegeven en zou het er zaterdag op moeten staan. Maar dat doet het dus niet.
Er is waarschijnlijk iets misgegaan en dat wordt nu uitgezocht.
Ik kan wel weer wat gaan schuiven met verschillende lopende rekeningen, maar dat duurt ook weer even voordat dat is overgeboekt. En dat moet gewoon helemaal niet moeten. Punt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en dan is het dus al bijna de 29e.Echt klote zeg!
Kunnen ze cash niet even een 'voorschot' geven?quote:Op maandag 28 september 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan wel weer wat gaan schuiven met verschillende lopende rekeningen, maar dat duurt ook weer even voordat dat is overgeboekt. En dat moet gewoon helemaal niet moeten. Punt.
Het probleem is vooral de automatische incasso's die niet kunnen worden afgeschreven. Daar heeft cash geld weinig invloed op.quote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef Marrije het volgende:
Kunnen ze cash niet even een 'voorschot' geven?
Dat is ook weer zo. Reteirritant om zo achter je geld aan te moeten.quote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral de automatische incasso's die niet kunnen worden afgeschreven. Daar heeft cash geld weinig invloed op.
Ik ga nog maar eens even vervelend doen.
Heb je na 12 uur al weer gekeken? "onze"bank heeft er een handje van pas na het middaguur door te boeken.quote:Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
Storing bij de bank waardoor het pas gisteren in werking is gezet. Bij een collega is het er al, dus zal vandaag wel binnenkomen.
Dan ga ik er maar weer eens voor werken ...
Fijn dat het iig onderweg is!quote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb om half een gekeken en toen was er nog niks. Kijk om vier uur nogmaals.
Ja, da's wel weer waar ook. (en het is na een sterilisatie, dus *daar* the horror!!quote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
Hè wat klote, Buuv.
Lijkt wel alsof dat soort nare zaken nooit alleen komen.
En dat zet bepaalde dingen wel weer in het juiste perspectief.
Huhquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer waar ook. (en het is na een sterilisatie, dus *daar* the horror!!![]()
oh echt, ben er beroerd van. Ga maar even poetsen met Detol denk ik.
nope, want je kan die bacterie gewoon thuis ook oplopen. Het is dat wat keelpijn geeft ook.quote:Op maandag 28 september 2009 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HuhBacterie opgelopen in de OK? Ik neem aan dat er daar nu een afdeling of wat gesloten is?
Ik las het en ook jouw reactie daaropquote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fijn dat het iig onderweg is!![]()
Buh. ik ben een beetje bacteriemoe.Eerst Manu, en nu ligt een man van een andere internetkennis met een vleesetende bacterie in een operatiewond voor zijn leven te vechten op de ic.
Baha!
Dat doet die van mij ookquote:Op maandag 28 september 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je na 12 uur al weer gekeken? "onze"bank heeft er een handje van pas na het middaguur door te boeken.
Vraag 't aan de mods in 't feedbacktopic van SHO / TV. Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Dat SHO he, daar kun je nu ook de RLS volgen, zoals ER en dat top model gedoe. Maar waarom staat Boer zoekt vrouw dan weer onder TV?
Dat heeft te maken met de ontstaansgeschiedenis van SHO. Vroeger was er ook een RLS-forum.quote:Op maandag 28 september 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Dat SHO he, daar kun je nu ook de RLS volgen, zoals ER en dat top model gedoe. Maar waarom staat Boer zoekt vrouw dan weer onder TV?
dus ik al BZV zoeken in de SHO. . .blijkt het dus toch in TV te staan. Ik zag vanmorgen bij het zoeken naar dat memory lane subforum in de archieven inderdaad een apart subforum voor RLS. Lijkt mij ook beter werken, maar goed, tot die tijd (quote:Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
Nah, vond het best liev van static dat hij ons tijdelijk onderdak wilde verschaffen na het stoppen van DGK.quote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het SHO gebeuren nooit echt begrepen, er zit daar een modje die niet echt veel op heeft met Soaps, Showbizz en Sterren.
Maar gelukkig zitten we nu hier.
Nee. Metquote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij met Bupatih, leve de search
Ja, Duiveltja was een smakelijk, groen blaadje, toentertijdquote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo jong destijds en toen al moderator, dat getuigd van inzet, durf en moed
Waarom zou je het wel/niet doen?quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Gaat gebeuren, hij komt in huis. De hamvraag die over blijft, sluit ik hem aan op het bestaande CV-circuit of niet!
In ieder geval komende winter het geluid en de warmte van brandend hout![]()
[ afbeelding ]
Moet daar echt hout in?quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Gaat gebeuren, hij komt in huis. De hamvraag die over blijft, sluit ik hem aan op het bestaande CV-circuit of niet!
In ieder geval komende winter het geluid en de warmte van brandend hout![]()
[ afbeelding ]
Ja vreselijk he, wat een aandachtstrekker was ikquote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
En schreeuw eens niet zo, Deisyy!
Edit: je bent alweer zoetgevooisd.
Om dan eventueel toch nog iets van rendement te halen zou ik kunnen kiezen om hem aan te sluiten op de CV zodat je hele huis verwarmd wordt (in mijn geval betreft dat drie kamers, naast de woonkamer). Alleen zijn de aanschafkosten dan een stuk hoger en zit je met een veiligheidsvraagstuk (als je pomp van de cv-ketel stuk is dan blaast die houtkachel zichzelf op omdat hij de warmte niet kwijt kan). Kortom, de materie is een stuk ingewikkelder, de bedrijfszekerheid gevoeliger en daarmee ook de kosten hoger.quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel of niet doen?
Dan zou ik kiezen voor de laatste optie.quote:Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om dan eventueel toch nog iets van rendement te halen zou ik kunnen kiezen om hem aan te sluiten op de CV zodat je hele huis verwarmd wordt (in mijn geval betreft dat drie kamers, naast de woonkamer). Alleen zijn de aanschafkosten dan een stuk hoger en zit je met een veiligheidsvraagstuk (als je pomp van de cv-ketel stuk is dan blaast die houtkachel zichzelf op omdat hij de warmte niet kwijt kan). Kortom, de materie is een stuk ingewikkelder, de bedrijfszekerheid gevoeliger en daarmee ook de kosten hoger.
In het ander geval aanvaard ik simpelweg dat het niet uit kan, koop ik een goedkope kachel en stook ik voor de gezelligheid een blok hout. Dan krijg ik de aanschafprijs er niet uit, maar heb ik wel de lekkere warmte en de gezelligheid.
Om beide gevallen echt rendabel te maken zou ik het hout zelf moeten gaan zagen en kloven. Maar daar pas ik voor, ik laat het kant en klaar brengen voor ¤ 60,- de vierkante meter.
Dilemma's dus.
Ik ben absoluut a-technisch maar hoe kun je een echte open haard nu aansluiten op je CV-circuit?quote:
Dat zagen en kloven raad ik je niet aan. Dat doen mijn oudersquote:Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om dan eventueel toch nog iets van rendement te halen zou ik kunnen kiezen om hem aan te sluiten op de CV zodat je hele huis verwarmd wordt (in mijn geval betreft dat drie kamers, naast de woonkamer). Alleen zijn de aanschafkosten dan een stuk hoger en zit je met een veiligheidsvraagstuk (als je pomp van de cv-ketel stuk is dan blaast die houtkachel zichzelf op omdat hij de warmte niet kwijt kan). Kortom, de materie is een stuk ingewikkelder, de bedrijfszekerheid gevoeliger en daarmee ook de kosten hoger.
In het ander geval aanvaard ik simpelweg dat het niet uit kan, koop ik een goedkope kachel en stook ik voor de gezelligheid een blok hout. Dan krijg ik de aanschafprijs er niet uit, maar heb ik wel de lekkere warmte en de gezelligheid.
Om beide gevallen echt rendabel te maken zou ik het hout zelf moeten gaan zagen en kloven. Maar daar pas ik voor, ik laat het kant en klaar brengen voor ¤ 60,- de vierkante meter.
Dilemma's dus.
Zo'n rood vat is toch geen gezicht in je woonkamerquote:
Dus dat. Kutschoorsteenbrand.quote:Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het er wel heel gezellig uit zien, maar ik zou hem voor de veiligheid niet op de cv aansluiten, je weet maar nooit, toch Bee![]()
Ik zou er ook wel zo'n één willen, maar eerst maar eens andere dingen.
Wel als je er met een oranje helm op naast gaat zitten.quote:Op maandag 28 september 2009 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n rood vat is toch geen gezicht in je woonkamer
Daar neig ik ook naarquote:Op maandag 28 september 2009 16:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou ik kiezen voor de laatste optie.
Lekker belangrijk dat je dan bij moet stoken d.m.v. gas, de warmte van zo'n kachel blijft toch wel in huis hangen.
Simplistisch: er zit dan in die kachel een soort van ketel die het stromende cv-water op zit te warmen. Je ziet er verder niets van.quote:Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben absoluut a-technisch maar hoe kun je een echte open haard nu aansluiten op je CV-circuit?
Dus jullie gaan af en toe stiekem naar het bos.quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Wij halen kaphout overal en nergens vandaan. Vic is dol op houthakken dus dat komt helemaal goed. Hout kopen is best duur.
En dan hebben ze voorlopig weer een bos hout voor de deur.quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dus jullie gaan af en toe stiekem naar het bos.
Rondom Apeldoorn ligt ook genoeg.quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
M'n zwager heeft dat jaren gedaan, die had een stuk bos en was weken bezig. Zo af en toe moest ik hem nog helpen ookquote:Op maandag 28 september 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zagen en kloven raad ik je niet aan. Dat doen mijn oudersIn zweden is de elektriciteit nogal duur en willen ze de winter door met de houtkachel. Ze hebben dus vrachtwagens vol hout staan kappen. Je wilt niet weten hoeveel werk dat is. Maar goed, in jouw situatie zou ik zeggen, stook lekker af en toe een blok hout, gezellie.
Nee gekkie. Vic kent veel gasten die in de natuur werken dmv zijn bijen. Er zijn altijd mensen die privé kappen in hun boomgaard bv.quote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Aan boomstammetjes kan ik eiken kopen, Een vrachtwagen 30 ton voor ¤ 950,-. Als je er lol in hebt kun je geld verdienen. Daarnaast krijg je er spieren van, word je mager en heb je geen tijd meer voor Fok! . 't Is aan mij niet besteedquote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Wij halen kaphout overal en nergens vandaan. Vic is dol op houthakken dus dat komt helemaal goed. Hout kopen is best duur.
Oh, zal best. Ik geef alleen geld uit en Vic FOK!t niet.quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan boomstammetjes kan ik eiken kopen, Een vrachtwagen 30 ton meter voor ¤ 950,-. Als je er lol in hebt kun je geld verdienen. Daarnaast krijg je er spieren van, word je mager en heb je geen tijd meer voor Fok! . 't Is aan mij niet besteed
Gister eindelijk een haard gekocht (electrishe) Nu kan ik niet wachten todat het donker en winter word !!!quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n zwager heeft dat jaren gedaan, die had een stuk bos en was weken bezig. Zo af en toe moest ik hem nog helpen ookHij is er nu spuugzat van en heeft nu een kachel op gas geplaatst (zo'n allesbrander imitatie). Staat eigenlijk ook best leuk en het geeft ook mooie vlammen. Maar 't is het net niet hè.
![]()
En inderdaad, laat ik eens gek doen en vijf kuub opstoken. Dat kost 300 euro maar dat bespaar ik dan weer op gas, want he stoken zelf is op mijn manier budget neutraal.
Je mag het hier wel buiten komen branden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben meer iemand van het kopen van pakken voorgehakte kant en klare openhaardblokjes.
Nu heb ik geen openhaard, maar ik wilde dit toch graag delen.
Oh, zo had ik je ook wel ingeschat geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2009 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben meer iemand van het kopen van pakken voorgehakte kant en klare openhaardblokjes.
Nu heb ik geen openhaard, maar ik wilde dit toch graag delen.
Kleur? Model?quote:Op maandag 28 september 2009 18:15 schreef Soury het volgende:
Oh en voor wie het wil weten een wolle pet bij de HEMA
Donker bruin en model pet..quote:
Cutequote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Donker bruin en model pet..Maar ik kan um over me oren trekken .. Dan is het net een hoedje
Duh, zeker zo'n nep gelhaard.quote:Op maandag 28 september 2009 18:19 schreef Gert het volgende:
Hier draaien we de gaskraan open, en in no time is er een mooi flakkerend haardvuurtje met gloeiende houtblokken.
Aye zoiets eten wij ook, witlof met aardappelpuree en tartaar.quote:Op maandag 28 september 2009 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Duh, zeker zo'n nep gelhaard.![]()
Geef mij maar het echte werk, inclusief schoorsteenbrand.![]()
Hier rauwe witlofsalade, aardappelpuree en varkensfiletlapjes. Smakelijk allemaal.
Maar dan hoor je toch niks? Of is dat de bedoeling?quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Soury het volgende:
Donker bruin en model pet..Maar ik kan um over me oren trekken .. Dan is het net een hoedje
quote:Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan hoor je toch niks? Of is dat de bedoeling?
Als je een beetje goeie hebt, dan zie je dat nep er niet aan af. Je mist alleen wel de geur en het geluid van brandend hout. Maar goed, met zo'n pet van Soury op hoor je dat toch niet.quote:
Vind je dat niet lastig, een tafel ondersteboven en dan ook nog eens op de niet geëigende plaatsquote:Op maandag 28 september 2009 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik heb alles omgeschoven en verplaatst en post nu ook vanuit mijn eigen kantoortje![]()
dvdtje voor op je tv scherm alá dgkquote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef Marrije het volgende:
Er bestaat vast wel een spray of wierrookje met de geur van brandend hout. Cd'tje op met nature sounds en klaar alweer.
Neu, gewoon een open haard, met gloeiende houtblokken en flakkerende flammen.quote:
Hahaquote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je dat niet lastig, een tafel ondersteboven en dan ook nog eens op de niet geëigende plaats
Ik kan niet wachten !!!! Zie me al helemaal zitten met een glas rode wijn en een boek...quote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, gewoon een open haard, met gloeiende houtblokken en flakkerende flammen.
Het ziet er gezellig uit, geeft geen stank, brandt schoon, je hoeft geen hout te kopen of naar een bos.
Maar ik snap het wel hoor. Wij wilden ook een "echte" haard toen we een huis gingen kopen. En deze zouden we wel ombouwen tot een echte. Want zo'n nephaard da's het toch niet helemaal enzo. Nou, daar zijn we van teruggekomen. Het missen van het fikkie stoken, wat gewoon leuk is natuurlijk, nemen we voor lief. 't Is ideaal, en de vlammen zijn echt en heet.
Die pet past ons allemaalquote:
Ja joh !!!quote:
Als inspectrice Vlijmscherp zeker??quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh !!!
Heb een sollicitatie lopen bij de pliesie
Dat mag je niet eens vertellen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh !!!
Heb een sollicitatie lopen bij de pliesie
Geen idee wat het is, googel wel ff. maar boerenkool hier Ik ben echt winter klaarquote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef Coos het volgende:
Ik heb trouwens crema de calabacin gemaakt voor het eerst.
Benieuwd of het smaakt.
Is dat zo ? maar niet als agent hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat mag je niet eens vertellen.