vertaal jij het ff voor me dudie...jij ken dahzogoetogquote:Op zondag 27 september 2009 01:58 schreef fathank het volgende:
Ik snap er niks van. Kun je geen ABN?
hoho! Dat gaat zomaar niet!quote:
Vroeger zeiden ze dat alleen op de marktquote:Op zondag 27 september 2009 02:28 schreef Suikerwafel het volgende:
Tegenwoordig zijn reclame's allemaal van:
KOOOPEN!!!!!!!!!111 DIT MOET JIJ ECHT HEBBEN HOOR ECHT WAAR ALS JIJ DIT NIET KOOPT BEN JIJ EEN KANKERLUL DIE ER NIET BIJ HOORT EN DUS MOET STERVEN DUS KOOPEN KOPEN KPEN!!!!1111111111
Blue Band. Dat ze met vissen, avocado's en eieren slepen. Ik word daar zo moe van, het is zó niet leuk gewoon. En dan zeker ook nog die troep kopen terwijl je gewoon lekkere verse producten (guacamole, verse vis en gebakken eierenquote:Op zondag 27 september 2009 03:48 schreef Manono het volgende:
geef eens voorbeeld van een reclame die jij slecht vindt
Die is idd ook zo sneu. Net zoals die reclame dat er iemand naar zijn behang kijkt en er vervolgens 25 gasten om hem heen staan. En dan allemaal roepen: oh!quote:Op zondag 27 september 2009 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Blue Band. Dat ze met vissen, avocado's en eieren slepen. Ik word daar zo moe van, het is zó niet leuk gewoon. En dan zeker ook nog die troep kopen terwijl je gewoon lekkere verse producten (guacamole, verse vis en gebakken eieren) kunt eten.
wilde het eigenlijk van Zhe Devill weten maar ok, die is slechtquote:Op zondag 27 september 2009 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Blue Band. Dat ze met vissen, avocado's en eieren slepen. Ik word daar zo moe van, het is zó niet leuk gewoon. En dan zeker ook nog die troep kopen terwijl je gewoon lekkere verse producten (guacamole, verse vis en gebakken eieren) kunt eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |