zeker nog nooit van een PI gehoord?quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Anonieme_meisje het volgende:
[..]
Ja echt mooi he?
je kent mij niet, je kent haar niet, je kent de hele complete situatie niet, dus blijf maar achter je pc lachen en go cry over icecream about it samen met je teddybeer.

Iets met dikke eigen schuld dikke lul of iets....moet je maar condooms gebruiken.quote:Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Ik zal t proberen kort te houden, maar ik ben dus enorm bang dat ik aids heb, het zit zo namelijk zo,
meer dan een jaar geleden had ik seks met een jongen en tijdens de daad was de condoom gescheurd, heb natuurlijk meteen de pil genomen, maar die jongen had maar met 1 persoon seks waarmee hij al heel lang een relatie had maar daarmee wel seks had zonder condoom.
nu nog erger:
daarna kreeg ik een vriend, en daarmee had ik seks zonder condoom. :S Maar hij stond er om bekend dat ie vaak seks had met meisjes, althans dat zei die zelf, en wat ik wel weet is dat hij een seksuele verhouding had met een meisje (beter bekend als slet) die met heeel veel jongens het bed ingedoken heeft en wellicht zelfs zonder condoom, wtf. :S :S het is echt een slet en ik hoorde ook geruchten dat ze een hartziekte had ofzo.
na een tijdje ging t uit, en ik had weer seks zonder condoom met iemand anders, en die zei dat ie zich liet testen en dat ie schoon was en dat ie behalve mij met nog 2 andere meisjes seks had zonder condoom.
Ik ben FUCKING bang, dit is meer dan een jaar geleden ja, maar hiv/aids merk je maanden, zelfs jaren later pas. Dus ik vrees het ergste.
Ik heb zo ongelovelijk spijt van wat ik gedaan heb maar ik was toen 16, ik ben nu 18, en ik had me in die periode al 2 keer laten testen en ik was schoon maar dat was kort na die gebeurtenissen, dus ik weet het niet.
wat moet ik doen.

Gefeliciteerd, volgende keer wat beter opletten nu he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Oeeps, ben hiv aids VRIJ, heb test gedaan. Ben schoon.

En ik maar denken dat je een aantal maanden moet wachten voordat je dit weet............fail.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Oeeps, ben hiv aids VRIJ, heb test gedaan. Ben schoon.
Spotten met hiv, ik opteer voor een permaban voor dit soort fakers.quote:Het ontstaan van antistoffen tegen hiv duurt een aantal maanden na de infectie.
Heb je risico gelopen, dan moet je in elk geval nog drie maanden wachten eer je je kunt laten testen.

Meestal heb je ook een verlaagde weerstand als je HIV hebt (als dat je een beetje gerust stelt)quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Waar kan ik me laten testen, want eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in zoveel gedoe, er is al op het moment veel aan de hand, en ik wil niet dat ggz het weet.
Maar voor de rest ben ik eigelijk wel gezond, het afgelopen jaar ben ik niet eens ziek geworden, alleen een keer n oor/keelontsteking ofzo, en verder ben ik momenteel vaak duizelig als ik opsta, maar dit komt denk ik door tekort aan ijzer, bloedarmoede dus wat ik eerder had.
maar ik ben verder dus wel gezond, heb ook best n goed conditie en ik eet ook heel gezond en het is niet zo dat ik enorm afgevallen ben heb n goed postuur.
Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet.

Fail?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een aantal maanden moet wachten voordat je dit weet............fail.
[..]
Spotten met hiv, ik opteer voor een permaban voor dit soort fakers.

En hier fail je zelfquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een aantal maanden moet wachten voordat je dit weet............fail.
[..]
Spotten met hiv, ik opteer voor een permaban voor dit soort fakers.

Juist niet! Eind september laten testen en na een paar dagen al resultaat????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een positief einde![]()
[..]
En hier fail je zelf![]()
Kortom, dan staat het dus verkeerd op internet.quote:Bij een reguliere hiv-test moet je twee weken wachten op de uitslag

Geen opmerking maken als je het topic niet gelezen hebt. Verder mogen alle andere nikszeggende reactie's ook gewoon achterwege blijven.quote:

jij laat je ook steeds naaien zonder condoomquote:Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Ik zal t proberen kort te houden, maar ik ben dus enorm bang dat ik aids heb, het zit zo namelijk zo,
meer dan een jaar geleden had ik seks met een jongen en tijdens de daad was de condoom gescheurd, heb natuurlijk meteen de pil genomen, maar die jongen had maar met 1 persoon seks waarmee hij al heel lang een relatie had maar daarmee wel seks had zonder condoom.
nu nog erger:
daarna kreeg ik een vriend, en daarmee had ik seks zonder condoom. :S Maar hij stond er om bekend dat ie vaak seks had met meisjes, althans dat zei die zelf, en wat ik wel weet is dat hij een seksuele verhouding had met een meisje (beter bekend als slet) die met heeel veel jongens het bed ingedoken heeft en wellicht zelfs zonder condoom, wtf. :S :S het is echt een slet en ik hoorde ook geruchten dat ze een hartziekte had ofzo.
na een tijdje ging t uit, en ik had weer seks zonder condoom met iemand anders, en die zei dat ie zich liet testen en dat ie schoon was en dat ie behalve mij met nog 2 andere meisjes seks had zonder condoom.
Ik ben FUCKING bang, dit is meer dan een jaar geleden ja, maar hiv/aids merk je maanden, zelfs jaren later pas. Dus ik vrees het ergste.
Ik heb zo ongelovelijk spijt van wat ik gedaan heb maar ik was toen 16, ik ben nu 18, en ik had me in die periode al 2 keer laten testen en ik was schoon maar dat was kort na die gebeurtenissen, dus ik weet het niet.
wat moet ik doen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |