abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73139741
Ik zal t proberen kort te houden, maar ik ben dus enorm bang dat ik aids heb, het zit zo namelijk zo,

meer dan een jaar geleden had ik seks met een jongen en tijdens de daad was de condoom gescheurd, heb natuurlijk meteen de pil genomen, maar die jongen had maar met 1 persoon seks waarmee hij al heel lang een relatie had maar daarmee wel seks had zonder condoom.

nu nog erger:

daarna kreeg ik een vriend, en daarmee had ik seks zonder condoom. :S Maar hij stond er om bekend dat ie vaak seks had met meisjes, althans dat zei die zelf, en wat ik wel weet is dat hij een seksuele verhouding had met een meisje (beter bekend als slet) die met heeel veel jongens het bed ingedoken heeft en wellicht zelfs zonder condoom, wtf. :S :S het is echt een slet en ik hoorde ook geruchten dat ze een hartziekte had ofzo.

na een tijdje ging t uit, en ik had weer seks zonder condoom met iemand anders, en die zei dat ie zich liet testen en dat ie schoon was en dat ie behalve mij met nog 2 andere meisjes seks had zonder condoom.

Ik ben FUCKING bang, dit is meer dan een jaar geleden ja, maar hiv/aids merk je maanden, zelfs jaren later pas. Dus ik vrees het ergste.

Ik heb zo ongelovelijk spijt van wat ik gedaan heb maar ik was toen 16, ik ben nu 18, en ik had me in die periode al 2 keer laten testen en ik was schoon maar dat was kort na die gebeurtenissen, dus ik weet het niet.

wat moet ik doen.
pi_73139758
laat je testen.
  zondag 27 september 2009 @ 01:09:44 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_73139760
Je laten testen.

/topic.
Long live music.
pi_73139767
Je doet niet meer mee
  zondag 27 september 2009 @ 01:10:56 #5
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73139780
Je nog een keer laten testen aangezien de laatste keer plempen een tijdje gelee is, als ik zo jouw tekst lees.
pi_73139782
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:10 schreef DokterBibber het volgende:
Je doet niet meer mee
LOL
  zondag 27 september 2009 @ 01:11:13 #7
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_73139784
Ik las:

bang dat ik hyves heb,
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_73139792
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:11 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik las:

bang dat ik hyves heb, [ afbeelding ]
  zondag 27 september 2009 @ 01:11:59 #9
271378 Suikerwafel
pi_73139794
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:11 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik las:

bang dat ik hyves heb, [ afbeelding ]
BB, er zijn topics waar je je beter normaal kan gedragen.
pi_73139852
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Anonieme_meisje het volgende:
wat moet ik doen.
Kun je dat echt, maar dan ook echt niet zelf bedenken?
Horikita Maki, O+.
  zondag 27 september 2009 @ 01:15:44 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73139865
Hoe lang duren de resultaten iegenlijk van een HIV test weet iemand dat?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_73139872
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:15 schreef SpecialK het volgende:
Hoe lang duren de resultaten iegenlijk van een HIV test weet iemand dat?
Enkele dagen.... (uit ervaring)
pi_73139880
Waar kan ik me laten testen, want eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in zoveel gedoe, er is al op het moment veel aan de hand, en ik wil niet dat ggz het weet.

Maar voor de rest ben ik eigelijk wel gezond, het afgelopen jaar ben ik niet eens ziek geworden, alleen een keer n oor/keelontsteking ofzo, en verder ben ik momenteel vaak duizelig als ik opsta, maar dit komt denk ik door tekort aan ijzer, bloedarmoede dus wat ik eerder had.

maar ik ben verder dus wel gezond, heb ook best n goed conditie en ik eet ook heel gezond en het is niet zo dat ik enorm afgevallen ben heb n goed postuur.

Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet.
  zondag 27 september 2009 @ 01:18:06 #14
165512 MASD
Music is dead.
pi_73139891
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Waar kan ik me laten testen, want eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in zoveel gedoe, ik er al op het moment veel aan de hand, en ik wil niet dat ggz het weet.

Maar voor de rest ben ik eigelijk wel gezond, het afgelopen jaar ben ik niet eens ziek geworden, alleen een keer n oor/keelontsteking ofzo, en verder ben ik momenteel vaak duizelig als ik opsta, maar dit komt denk ik door tekort aan ijzer, bloedarmoede dus wat ik eerder had.

maar ik ben verder dus wel gezond, heb ook best n goed conditie en ik eet ook heel gezond en het is niet zo dat ik enorm afgevallen ben heb n goed postuur.

Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet.
Bij de dokter. Pas wel op wanneer hij te gelukkig kijkt als hij je aanraakt, zegt dan "stop". Dan kan hij je in de rechtzaal niks aandoen.
Long live music.
pi_73139896
quote:
Waar kan ik me laten testen, want eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in zoveel gedoe, er is al op het moment veel aan de hand, en ik wil niet dat ggz het weet.

Dokert, ziekenhuis.
  zondag 27 september 2009 @ 01:18:57 #16
271378 Suikerwafel
pi_73139906
quote:

Maar zeg eens, ligt het ook niet een beetje aan jou dat je zo vaak seks hebt gehad met verscheidene jongens ? Dan heb ik niet nog niet eens over het feit dat je het onveilig doet.
  zondag 27 september 2009 @ 01:19:06 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73139907
Nog een test doen! Maandag de GGD bellen!

En ja, ik kan je angst begrijpen (ook ervaring mee.. ) maar HIV komt hier erg weinig voor, en het wordt ook niet snel overgedragen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73139918
Wanneer wordt het neukproces nou iets waarbij je je hersenen moet gebruiken? Natuurlijke selectie, .
Horikita Maki, O+.
  zondag 27 september 2009 @ 01:20:49 #19
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73139927
Vind het ook wel frappant dat TS onveilige sex heeft met meerdere jongens en vervolgens een andere dame uitmaakt voor kutslet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 27 september 2009 @ 01:21:42 #20
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_73139938
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet
En al die andere keren dat je zonder condoom sex had nam iemand anders de beslissing? Daar was je zelf bij hoor.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')