quote:Op zondag 27 september 2009 01:11 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik las:
bang dat ik hyves heb, [ afbeelding ]
BB, er zijn topics waar je je beter normaal kan gedragen.quote:Op zondag 27 september 2009 01:11 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik las:
bang dat ik hyves heb, [ afbeelding ]
Enkele dagen.... (uit ervaring)quote:Op zondag 27 september 2009 01:15 schreef SpecialK het volgende:
Hoe lang duren de resultaten iegenlijk van een HIV test weet iemand dat?
Bij de dokter. Pas wel op wanneer hij te gelukkig kijkt als hij je aanraakt, zegt dan "stop". Dan kan hij je in de rechtzaal niks aandoen.quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Waar kan ik me laten testen, want eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in zoveel gedoe, ik er al op het moment veel aan de hand, en ik wil niet dat ggz het weet.
Maar voor de rest ben ik eigelijk wel gezond, het afgelopen jaar ben ik niet eens ziek geworden, alleen een keer n oor/keelontsteking ofzo, en verder ben ik momenteel vaak duizelig als ik opsta, maar dit komt denk ik door tekort aan ijzer, bloedarmoede dus wat ik eerder had.
maar ik ben verder dus wel gezond, heb ook best n goed conditie en ik eet ook heel gezond en het is niet zo dat ik enorm afgevallen ben heb n goed postuur.
Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet.
Dokert, ziekenhuis.quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:
Waar kan ik me laten testen, want eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in zoveel gedoe, er is al op het moment veel aan de hand, en ik wil niet dat ggz het weet.
Maar voor de rest ben ik eigelijk wel gezond, het afgelopen jaar ben ik niet eens ziek geworden, alleen een keer n oor/keelontsteking ofzo, en verder ben ik momenteel vaak duizelig als ik opsta, maar dit komt denk ik door tekort aan ijzer, bloedarmoede dus wat ik eerder had.
maar ik ben verder dus wel gezond, heb ook best n goed conditie en ik eet ook heel gezond en het is niet zo dat ik enorm afgevallen ben heb n goed postuur.
Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet.
Maar zeg eens, ligt het ook niet een beetje aan jou dat je zo vaak seks hebt gehad met verscheidene jongens ? Dan heb ik niet nog niet eens over het feit dat je het onveilig doet.quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:
En al die andere keren dat je zonder condoom sex had nam iemand anders de beslissing? Daar was je zelf bij hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Anonieme_meisje het volgende:Ik maak me alleen wel zorgen, vooral vanwege die ex van mij die seks had met die kutslet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |