abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73139231
Komt ie voor iedereen tegelijk (bij dezelfde provider) of ligt dat maar net aan de datum van betrekking woning?

Ik zit te wachten op de eindafrekening van Oxxio (alhoewel, zit te wachten ). Vorig jaar volgens in augustus de meterstanden opgenomen. Nu een week of 6 geleden gebeurd, maar verder nog niets gehoord van Oxxio.

Als ik inlog op de Oxxio site staat laatste datum opname meterstanden 1 januari 2009 Dat klopt niet, alhoewel de meterstanden die er bij staan in verhouding tot de meterstanden van vorig jaar redelijk zouden kunnen kloppen.

Afijn, Oxxio klanten die er meer over kunnen vertellen?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_73140072
quote:
Komt ie voor iedereen tegelijk (bij dezelfde provider) of ligt dat maar net aan de datum van betrekking woning?
Ikzelf zit bij Essent en daar is 't voor iedereen verschillend wanneer de eindafrekening komt. Ik neem aan dat dat bij Oxxio ook 't geval is.
Hallon!
pi_73140079
Oxxio? Godzijdank ben ik daar niet meer bij!
Koste veel pijn en moeite maar wat een opluchting!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73140619
quote:
Op zondag 27 september 2009 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Oxxio? Godzijdank ben ik daar niet meer bij!
Koste veel pijn en moeite maar wat een opluchting!

Dank je, dat was inderdaad mijn vraag Ik zit al ruim 5 jaar naar tevredenheid bij hen, incl. 2 verhuizingen.
Maar goed, ik heb liever antwoord van mensen die kunnen antwoorden op mijn vraag (en die bij Oxxio klant zijn).
pi_73140989
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef mcintosh het volgende:
Gaat het over een jaarafrekening of een eindafrekening?
In het geval van een jaarnota: Geen van beide. Per straat, en over het algemeen ook per wijk, is het wel gelijk, maar verder kan er een groot verschil tussen zitten. Het wordt verdeeld over het jaar gedaan omdat het anders niet te doen is om alle jaarnotas tegelijkertijd te maken. De datum dat je er komt te wonen heeft er niets mee te maken, al zal het, als dat afwijkt van de opnamemaand, er wel voor zorgen dat de eerste jaarnota over een periode van minder dan een jaar gaat.
In het geval van een eindnota (verhuizing, andere leverancier): De nota hoort ongeveer in de 2de kalendermaand na het doorgeven van de laatste standen te komen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_73141020
heeft te maken met wanneer je er bent komen wonen, ik krijg de afrekening altijd rond 15 april
  zondag 27 september 2009 @ 08:50:15 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73141423
quote:
Op zondag 27 september 2009 04:19 schreef nicknicknickname het volgende:
heeft te maken met wanneer je er bent komen wonen, ik krijg de afrekening altijd rond 15 april
Volgens mij heeft de datum dat je er komt wonen er weinig mee te maken en is het meer zoals 700Mb zegt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73150967
quote:
Op zondag 27 september 2009 02:39 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Dank je, dat was inderdaad mijn vraag Ik zit al ruim 5 jaar naar tevredenheid bij hen, incl. 2 verhuizingen.
Maar goed, ik heb liever antwoord van mensen die kunnen antwoorden op mijn vraag (en die bij Oxxio klant zijn).
Als je al 5 jaar klant van Oxxio bent, dan weet je toch inmiddels wel wanneer je je jaarafrekening kan verwachten... Dat is namelijk elk rond rond dezelfde periode.
pi_73150991
quote:
Op zondag 27 september 2009 04:19 schreef nicknicknickname het volgende:
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_73154970
Ik bedoelde trouwens de jaarrekening inderdaad.

En ik vergeet elke keer weer wanneer die komt, ik ben niet zo goed in dat soort dingen onthouden..
pi_73165123
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef mcintosh het volgende:
En ik vergeet elke keer weer wanneer die komt, ik ben niet zo goed in dat soort dingen onthouden..
De standen zijn in augustus opgenomen, ze hebben dan tijd tot eind oktober om je de jaarafrekening te sturen. Wanneer in augustus (begin of eind) de stand is opgenomen maakt daarvoor niet uit.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 27 september 2009 @ 22:44:55 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73166579
Ik kreeg mijn afrekening dit weekend in de bus. ontvang bijna 700 euro terug. Dit is verwarming en servicekosten voor het flatgebouw. Geen idee hoeveel de vorige bewoner stookte, maar het moet wel tropisch zijn geweest.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73178120
Ik heb hem al een tijdje geleden gehad, mocht bijna 500 euro bij-betalen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_73629785
Whehe, nou met stroom ben ik van een maandbedrag van 127,- euro naar een bedrag van 13,43 gegaan

Met gas echter van 35,- euro naar 65,- euro... maar goed, netto toch nog aardig winst lijkt me..
pi_73634200
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef mcintosh het volgende:
Whehe, nou met stroom ben ik van een maandbedrag van 127,- euro naar een bedrag van 13,43 gegaan

Met gas echter van 35,- euro naar 65,- euro... maar goed, netto toch nog aardig winst lijkt me..
Of dat netto winst is hangt er maar net vanaf of dat voorschot overeen komt met je verbruik.
pi_73637278
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:03 schreef 700MB het volgende:

[..]

Of dat netto winst is hangt er maar net vanaf of dat voorschot overeen komt met je verbruik.
Ik bedoelde netto winst voor afgelopen jaar

Ik heb het maandbedrag meteen verdubbeld (meer kan niet), want geloof niet dat die 14,- euro een reëel bedrag is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')