Ikzelf zit bij Essent en daar is 't voor iedereen verschillend wanneer de eindafrekening komt. Ik neem aan dat dat bij Oxxio ook 't geval is.quote:Komt ie voor iedereen tegelijk (bij dezelfde provider) of ligt dat maar net aan de datum van betrekking woning?
quote:Op zondag 27 september 2009 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Oxxio? Godzijdank ben ik daar niet meer bij!
Koste veel pijn en moeite maar wat een opluchting!
Gaat het over een jaarafrekening of een eindafrekening?quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef mcintosh het volgende:
Komt ie voor iedereen tegelijk (bij dezelfde provider) of ligt dat maar net aan de datum van betrekking woning?
Volgens mij heeft de datum dat je er komt wonen er weinig mee te maken en is het meer zoals 700Mb zegt.quote:Op zondag 27 september 2009 04:19 schreef nicknicknickname het volgende:
heeft te maken met wanneer je er bent komen wonen, ik krijg de afrekening altijd rond 15 april
Als je al 5 jaar klant van Oxxio bent, dan weet je toch inmiddels wel wanneer je je jaarafrekening kan verwachten... Dat is namelijk elk rond rond dezelfde periode.quote:Op zondag 27 september 2009 02:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dank je, dat was inderdaad mijn vraagIk zit al ruim 5 jaar naar tevredenheid bij hen, incl. 2 verhuizingen.
Maar goed, ik heb liever antwoord van mensen die kunnen antwoorden op mijn vraag (en die bij Oxxio klant zijn).
quote:Op zondag 27 september 2009 04:19 schreef nicknicknickname het volgende:
heeft te maken met wanneer je er bent komen wonen, ik krijg de afrekening altijd rond 15 april
De standen zijn in augustus opgenomen, ze hebben dan tijd tot eind oktober om je de jaarafrekening te sturen. Wanneer in augustus (begin of eind) de stand is opgenomen maakt daarvoor niet uit.quote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef mcintosh het volgende:
En ik vergeet elke keer weer wanneer die komt, ik ben niet zo goed in dat soort dingen onthouden..
Of dat netto winst is hangt er maar net vanaf of dat voorschot overeen komt met je verbruik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef mcintosh het volgende:
Whehe, nou met stroom ben ik van een maandbedrag van 127,- euro naar een bedrag van 13,43 gegaan
Met gas echter van 35,- euro naar 65,- euro... maar goed, netto toch nog aardig winst lijkt me..
Ik bedoelde netto winst voor afgelopen jaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:03 schreef 700MB het volgende:
[..]
Of dat netto winst is hangt er maar net vanaf of dat voorschot overeen komt met je verbruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |