quote:Op zondag 27 september 2009 00:42 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand mee op bromvliegen-jacht in mijn kamer bed?
Tot voor kort deed ik dat iedere avond voor het slapen gaan.quote:Op zondag 27 september 2009 00:42 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand mee op bromvliegen-jacht in mijn kamer?
Oh, dus jij bent pro.quote:Op zondag 27 september 2009 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tot voor kort deed ik dat iedere avond voor het slapen gaan.
Ik heb er de kracht niet voor.quote:Op zondag 27 september 2009 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent pro.
Ik word gek van die beesten. red me.
quote:
Slecht excuus, negerquote:Op zondag 27 september 2009 00:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat krijg je er van zo laat op de avond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]Ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
WTF gast, heb je weer een fristi te veel op?quote:
Nooitquote:Op zondag 27 september 2009 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF gast, heb je weer een fristi te veel op?
Wat denk je zelfquote:Op zondag 27 september 2009 01:15 schreef Jimbo het volgende:
nog geneuqt hymen ? of alleen gezopen ?
Slasp lekkwr ;wquote:
natuurlijk, het is een fokker. Die hebben geen sociaal leven.quote:Op zondag 27 september 2009 01:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zal hij gewoon achter zijn computer zitten en doen alsof hij uit is geweest?
waarom zit jij eig nog thuis ?quote:
Omdat ik voor het vorige weekend al een stagedocument in had moeten leveren, wat ik nu nog steeds niet af heb. Op een gegeven moment moet je jezelf dwingen...quote:
Ik las. Lenzen uit en dan pillen.quote:Op zondag 27 september 2009 01:49 schreef ImTheBase het volgende:
Puik plan, ik hang hier nog ff de was op, lenzen uit en dan pitten.. morgen maar even m'n document afmaken hopelijk. Sowieso even lekker fietsen door de veluwe
neequote:Op zondag 27 september 2009 02:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zit de fietsgrensdoorbreking erin?![]()
Bah seksquote:Op zondag 27 september 2009 02:23 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom mag ik na een halfjaar nog niet met m'n vriendin slapen
Neu, mijn ouders en die van haar zijn christelijk, en als we bij mekaar gaan slapen gaan we natuurlijk fucking harde seks hebben, dus dat mag dan maar nietquote:
Ohjee!quote:Op zondag 27 september 2009 02:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neu, mijn ouders en die van haar zijn christelijk, en als we bij mekaar gaan slapen gaan we natuurlijk fucking harde seks hebben, dus dat mag dan maar niet
-_-'quote:Op zondag 27 september 2009 02:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neu, mijn ouders en die van haar zijn christelijk, en als we bij mekaar gaan slapen gaan we natuurlijk fucking harde seks hebben, dus dat mag dan maar niet
Nee dus, en d'r is altijd wel iemand anders bij haar thuis die zomaar binnen kan stormen, en hier ookquote:
Balen.quote:Op zondag 27 september 2009 02:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee dus, en d'r is altijd wel iemand anders bij haar thuis die zomaar binnen kan stormen, en hier ook
Die's volgende week pas.quote:Op zondag 27 september 2009 10:48 schreef Myraela het volgende:
De beste zondag van de maand.. Koopzondag.
Heerlijkquote:Op zondag 27 september 2009 11:19 schreef Syana het volgende:
Heeft iedereen een beetje lekker geslapen?
Moet je ook niet naast een kerk gaan wonenquote:Op zondag 27 september 2009 11:22 schreef Syana het volgende:
Ik ook wel, totdat dat godvergeten kut orgel van de kerk begon te loeien.
En net toen ik besloten had dat het proberen in slaap te vallen geen nut meer had, was de dienst afgelopen, en kwamen de herrie schoppers naar buiten.
Door omstandigheden woon ik binnenkort waarschijnlijk weer in Groningen City :]quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je ook niet naast een kerk gaan wonen
quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef Syana het volgende:
Oh ik hoor zojuist dat het ontbijt klaar is.
Geur: +1.
tot straks!
'Groningen City'quote:Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef Syana het volgende:
[..]
Door omstandigheden woon ik binnenkort waarschijnlijk weer in Groningen City :]
Nee.quote:Op zondag 27 september 2009 11:28 schreef Myraela het volgende:
Doet het postkantoor mee aan koopzondagen?
Hoe kan jij om 1 uur al dronken thuis zijn?quote:
Wat een kut gristenenfamilie hebben jullie.quote:Op zondag 27 september 2009 02:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee dus, en d'r is altijd wel iemand anders bij haar thuis die zomaar binnen kan stormen, en hier ook
quote:Op zondag 27 september 2009 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan jij om 1 uur al dronken thuis zijn?
quote:Op zondag 27 september 2009 12:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat een kut gristenenfamilie hebben jullie.
quote:Op zondag 27 september 2009 12:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]bij mijn ex kwamen de ouders soms ook binnen, alleen dan was het zo van 'hey jij daar achter, wel rustig aan doen he
'
![]()
Dat zou ook wat voor mijn ouders zijnquote:Op zondag 27 september 2009 12:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]bij mijn ex kwamen de ouders soms ook binnen, alleen dan was het zo van 'hey jij daar achter, wel rustig aan doen he
'
![]()
Ik denk dat mijn vader vet zou schrikken.quote:Op zondag 27 september 2009 12:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou ook wat voor mijn ouders zijn
Hahaquote:Op zondag 27 september 2009 12:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou ook wat voor mijn ouders zijn
Helleu Lisquote:
HI!quote:
ja, viel uiteindelijk alles meequote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helleu Lis
Was het nog leuk gisteravond/vannacht?
quote:Op zondag 27 september 2009 13:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, viel uiteindelijk alles mee![]()
hoe is t daar?
Kano? Ordinair. Kayak!quote:Op zondag 27 september 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Niet zo spammen kinders, anders wordt kanoman boos...
Kakhoofd.quote:
Je moer.quote:Op zondag 27 september 2009 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kano? Ordinair. Kayak!
[..]
Kakhoofd.
De grap is er inmiddels wel af Juicy...quote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga een klacht tegen je indienen. Je doet brutaal tegen me
Crew hoort normaal te doen.
Waar van af?quote:Op zondag 27 september 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De grap is er inmiddels wel af Juicy...
Ja hoorquote:
Ook goed hoorquote:Op zondag 27 september 2009 13:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hoi Juicy![]()
Ja. Alles goed met jou?
Dat weet je best.quote:
Dudequote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Yep. uiteindelijk daar blijven slapen.quote:Op zondag 27 september 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ben je toch met Lordy geweest?
Och prima hoorDruk aan het voorbereiden voor stage
Jeetje. De afgelopen 9 minuten heb ik in een foetushouding in de hoek van mijn kamer gezeten, huilendquote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Dat zal je lerenquote:Op zondag 27 september 2009 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. De afgelopen 9 minuten heb ik in een foetushouding in de hoek van mijn kamer gezeten, huilend!!!
Hoezo, is het zo erg daar?quote:Op zondag 27 september 2009 13:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
Yep. uiteindelijk daar blijven slapen.
was wel gezellig. alhoewel ik noooit meer naar de beurs ga!
at voorn stage?
quote:1
Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1*.
hij die een ander door geweld of enige andere feitelijkheid of door bedreiging met geweld of enige andere feitelijkheid, gericht hetzij tegen die ander hetzij tegen derden, wederrechtelijk dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden;
2*.
hij die een ander door bedreiging met smaad of smaadschrift dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden.
Ach kindquote:Op zondag 27 september 2009 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. De afgelopen 9 minuten heb ik in een foetushouding in de hoek van mijn kamer gezeten, huilend!!!
Wacht maar tot jij mod bent. Hahaha. Ik moet zo vaak zoveel huilen.quote:
Dit is trouwens crewbashing...quote:Op zondag 27 september 2009 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kano? Ordinair. Kayak!
[..]
Kakhoofd.
Word ik mod dan?quote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij mod bent. Hahaha. Ik moet zo vaak zoveel huilen.
Zie hem een stijve krijgen bij het idee dat hij 'crew' is.quote:Op zondag 27 september 2009 13:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit is trouwens crewbashing...
Ik ga even een correctie bij m`n klacht doen.
Hmmm taktisch.quote:Op zondag 27 september 2009 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie hem een stijve krijgen bij het idee dat hij 'crew' is.
Deed ik toch ookquote:Op zondag 27 september 2009 13:30 schreef Renesite het volgende:
En nog betalen voor een kleurtje ook. Hahahaha.
Nu mag Renesite een klacht indienen voor crewbashing.quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
En nog pijpen voor een kleurtje ook. Hahahaha.
Dunno. afaik. is hij geen FPcrew meer?!!?!! Hij is nu Developer (?) en fotograaf.quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmmm taktisch.
Brengt hij ook serieus wat in bij Fok! dan?
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een kaasbroodje van de COOP toch heerlijk !!!
Eretitels, jeweet.quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno. afaik. is hij geen FPcrew meer?!!?!! Hij is nu Developer (?) en fotograaf.
Heb nog niets gezien tho. Hij zal het wel 'verdient' hebben.quote:
je heb zelf een kleurtjequote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
Alle drie, past niet meer in m`n tagje.quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno. afaik. is hij geen FPcrew meer?!!?!! Hij is nu Developer (?) en fotograaf.
ook voor 4.95 is het nog lekkerquote:Op zondag 27 september 2009 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is Ben en Jerry voor 3,75 lekker!
Vond het wel een slimme aanpak om kleurtjes te doen, alleen daarvoor hebben best veel mensen het denk ik gedaanquote:Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach ik vind Donateur Asielactie ook wel grappig
Ondergeschoven kindje.quote:Op zondag 27 september 2009 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alle drie, past niet meer in m`n tagje.
zo zonde van je geld alleenquote:Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach ik vind Donateur Asielactie ook wel grappig
Jij maakt alleen jezelf maar druk. Je hapt zelf als een bezetene.quote:Op zondag 27 september 2009 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik kom wel weer terug zodra Renesite loesoe is. Dan is het tenminste leuk
vergeet dequote:Op zondag 27 september 2009 13:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vond het wel een slimme aanpak om kleurtjes te doen, alleen daarvoor hebben best veel mensen het denk ik gedaan
quote:Op zondag 27 september 2009 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, is het zo erg daar?
Iets met lichtgevende bacteriën in opdracht van Artis
Zelfs als er niets te happen valtquote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij maakt alleen jezelf maar druk. Je hapt zelf als een bezetene.
nietesquote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij maakt alleen jezelf maar druk. Je hapt zelf als een bezetene.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vergeet desmiliey niet die je kreeg
he jimbo ik hou van jequote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan pijpt zuigt hij wel als een gek tot er weer wat te happen valt.quote:
3 maandenquote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef liiszle het volgende:
[..]vet. hoe lang gaat dat duren?
en ja, het is verschrikkelijkalsof je in een sauna zit, de muziek van een 4 jarige hebt opstaan en je staat tussen de kinderen die bij die muziek horen.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie nietquote:
Patserquote:
klinkt als een avond in hollywoodquote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef liiszle het volgende:
[..]vet. hoe lang gaat dat duren?
en ja, het is verschrikkelijkalsof je in een sauna zit, de muziek van een 4 jarige hebt opstaan en je staat tussen de kinderen die bij die muziek horen.
Kreeg ik die dan?quote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
Hoooiii schatjequote:
Geef dan aan een nuttig doel zoals; SOS Jimbo-dorpenquote:
Waarom?quote:Op zondag 27 september 2009 13:43 schreef Syana het volgende:
Met mij wel prima hoor...
Zin in vanavond.
Ik heb zin in augustus.quote:Op zondag 27 september 2009 13:43 schreef Syana het volgende:
Met mij wel prima hoor...
Zin in vanavond.
Nou hou es op jijquote:
* G *quote:
Ik wacht wel op serious request in Groningenquote:Op zondag 27 september 2009 13:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef dan aan een nuttig doel zoals; SOS Jimbo-dorpen
dan word er tenminste nog iemand goed lam van je geld.
en krijgt dr nog iemand een blauw kleurtjegevolgd door groen en als laatst spierwit
Juicyhil did 9/11 ??quote:
Ik doe alles.quote:
De grote ontsnapping aan de kwaadaardige Cinderella. (stiefma)quote:
ik wil de SHE rol dit jaarspelen, alleen dan met foto's die wel gedelivered wordenquote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht wel op serious request in Groningen![]()
![]()
!
jewcyhilquote:
Zolang het maar een gaatje heeft. Leeftijd, uiterlijk, alles, het speelt geen rol.quote:
Of van Krentenbol.quote:Op zondag 27 september 2009 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil de SHE rol dit jaarspelen, alleen dan met foto's die wel gedelivered worden
Te makkelijk om in te koppen, dus ikquote:
Deze keer komen ze toch in Groningen?quote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht wel op serious request in Groningen![]()
![]()
!
Ik geef overigens wel de voorkeur aan de voorkant.quote:Op zondag 27 september 2009 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang het maar een gaatje heeft. Leeftijd, uiterlijk, alles, het speelt geen rol.
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 27 september 2009 13:45 schreef moonmovies het volgende:
JH, wat doe je dan eigenlijk voor Fok! ?
dan ben ik eigenlijk een bloedgeil meisje van 16quote:
Hij post nieuwsberichtjes die afgebrand worden door critici. Dat geeft natuurlijk een goed gevoel.quote:Op zondag 27 september 2009 13:45 schreef moonmovies het volgende:
Dat staat er wel.quote:Op zondag 27 september 2009 13:46 schreef Syana het volgende:
[..]
Deze keer komen ze toch in Groningen?
Van alles.quote:Op zondag 27 september 2009 13:45 schreef moonmovies het volgende:
dat staat er tochquote:Op zondag 27 september 2009 13:46 schreef Syana het volgende:
[..]
Deze keer komen ze toch in Groningen?
zo jammeraleeen dat je naar events gaat waar je dan zelf ook kaartjes voor gekocht hebquote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Van alles.
Nieuwsposter op de FP.
Fotograaf, maak zo nu en dan een special voor evenementen.
En ik develop van alles...
Nee hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo jammeraleeen dat je naar events gaat waar je dan zelf ook kaartjes voor gekocht heb
neuh, daar is de muziek nog redelijkquote:
na, zelfs Jordy vond t niet leukquote:Op zondag 27 september 2009 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 maandenBest lang eigenlijk
! Echt wat voor Jordy dus
Ach... Dat is net zoiets als een feestje organiseren voor heul veul mensen die je amper kent, alles laten opvreten, lege kasten overhouden en dan ontzettend blij zijn met jezelfquote:Op zondag 27 september 2009 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo jammeraleeen dat je naar events gaat waar je dan zelf ook kaartjes voor gekocht heb
Dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
na, zelfs Jordy vond t niet leuk
en is idd nog behoorlijk!
kom jen og naar de pub meet ?quote:
Heb ik al eens gezegd dat ik jou het meest trieste persoon van fok vind?quote:
Ja hurrrrquote:
Ik ben er alweer een paar keer geweest en ik heb telkens opgelet maar ik heb je niet gezienquote:Op zondag 27 september 2009 13:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Heb je nog steeds niet gespot
!
Ja, ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 september 2009 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn
Mja, morgen officieel beginnen, dus ik heb er wel zin in
Hoop ik ook jaquote:Op zondag 27 september 2009 13:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwdklinkt als een leuk project
Geforceerde grappen zijn per definitie niet grappig.quote:
Schiet eens op!quote:Op zondag 27 september 2009 13:57 schreef Syana het volgende:
Ben ik weer
en ik heb nog steeds geen avatar gevonden
Had je al 1 gestuurd... naar doe het niet nog een keerquote:Op zondag 27 september 2009 13:57 schreef Syana het volgende:
Ben ik weer
en ik heb nog steeds geen avatar gevonden
Ook goed hoorquote:
Wie welquote:
Je hebt me helemaal niks gestuurd.quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had je al 1 gestuurd... naar doe het niet nog een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |