Jij hebt zeker fruitvliegjesquote:Op zondag 27 september 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Kom bij mij in bed, ik heb geen bromvliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef Bakkerbier het volgende:
Kom bij mij in bed, ik heb een hele grote bromvlieg.Noes, maakt die nogmeer herrie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn banaan is aan het schimmelen.quote:
ohh wat schattig, je hebt hem niet doorquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef Bakkerbier het volgende:
Kom bij mij in bed, ik heb een hele grote bromvlieg.best wel geslaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Nee, hij was ook zo subtiel.quote:Op zondag 27 september 2009 00:45 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ohh wat schattig, je hebt hem niet door
hihiquote:
o<(^_^)>oquote:
gaan we nu afstandelijk doen ineensquote:
Tuurlijk, na gisternacht.quote:Op zondag 27 september 2009 00:52 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
gaan we nu afstandelijk doen ineens
quote:Op zondag 27 september 2009 00:53 schreef Hetiszover het volgende:
KUNNEN WE EVEN ONTOPIC GAAN? ER IS HIER IEMAND MET EEN SERIEUS PROBLEEM
Oh wat aandoenlijk ditquote:Op zondag 27 september 2009 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, na gisternacht.
Je stelde weer eens niets voor.![]()
Hihi. ze zijn eventjes stil.quote:Op zondag 27 september 2009 00:53 schreef Hetiszover het volgende:
KUNNEN WE EVEN ONTOPIC GAAN? ER IS HIER IEMAND MET EEN SERIEUS PROBLEEM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |