Geen idee, dat is persoonlijk (beeld voorkeur is sterk persoonlijk)quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef KevinJ91 het volgende:
dus kortom dit is een goede keuze voor een playstation
Omdat het kanquote:Op zondag 27 september 2009 00:48 schreef Braddie het volgende:
Waarom gelijk een nieuwe tv aanschaffen voor die console?
Heb zelf een oude philips uit 1998 thuis staan voor de ps-3...
Ik vind persoonlijk CRT bakken MITS GOED AFGESTELD! Nog steeds een van de betere tv`s, Zeker vergeleken met Plasma!quote:Op zondag 27 september 2009 00:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het kan
Omdat TS er nog geen 1 heeft
Omdat de oude een CRT is
Omdat het kan x2
Omdat je qua game-machine niet voor niets een PS3 kopt (samen met de 360 qua beeld het beste) en dan ga je dat teniet door op een oude bak aan te sluiten.quote:Op zondag 27 september 2009 00:50 schreef Braddie het volgende:
Nee dat zeker niet....
Maargoed..... Als het werkt op iets van 10 jaar oud, Waarom dan gelijk een nieuwe lcd tv kopen??
Als het werkt werkt het...
Ik niet.quote:Op zondag 27 september 2009 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk CRT bakken MITS GOED AFGESTELD! Nog steeds een van de betere tv`s, Zeker vergeleken met Plasma!
Ik herken het totaal niet wat je nu zegt over de 360..... pop ups herken ik al helemaal niet, trage frame rate heb ik zelfs niet bij het streamen via wireless en de hitte zal mij een rotzorg zijn.... krassen op de disc doe ze al helemaal niet sinds de laatste versies.quote:Op zondag 27 september 2009 00:54 schreef Braddie het volgende:
Ik geef toe, Dat een ps-3 beter tot z`n best komt met full-hd...
maar wat je zegt over 360 beste beeld samen met ps-3?...
Mwua, heb zelf een 360 gehad en vond het niet veel, Veel pop-ups trage frame-rate, na 3 uur gamen was de console al aardig warm, maakte krassen op discs etc etc...
Ik heb een ps3 en xbox 360 en ik download vaak de demo's voor beide om te kijken of er veschillen zijn en vaak is de xbox 360 een stukje mooier.quote:Op zondag 27 september 2009 00:54 schreef Braddie het volgende:
Ik geef toe, Dat een ps-3 beter tot z`n best komt met full-hd...
maar wat je zegt over 360 beste beeld samen met ps-3?...
Mwua, heb zelf een 360 gehad en vond het niet veel, Veel pop-ups trage frame-rate, na 3 uur gamen was de console al aardig warm, maakte krassen op discs etc etc...
Maandagochtend model.... had ik bij mijn WII ook, toen kreeg ik een nieuwe en geen last.quote:Op zondag 27 september 2009 01:16 schreef Braddie het volgende:
Mijn 360 was echt kut...
Heb hem niet voor niets na 8 weken weer verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |