nou ik was mezelf dus 5 keer in de week, maar wel élke keet daaronder. Maar niet met zeep want dat is slecht, maar het stinkt zo daar en ik schaam me zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Was je het daar ook één keer in de maand?
va..na , het mist twee gigantische moeilijke lettersquote:
ik was het daar ook wel, dat is em nou juist. Ik was daar onder nog beter dan onder mijn okselsquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon even naar de dokter gaan. Je zal wel een schimmelinfectietje hebben ofzo. Draag iig katoenen ondergoed en niet al te strakke broeken. En was de boel eens. Met water.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe je dat al ---> dokter. (Of voel even rond voor een achtergebleven tampon/condoom/curryworst.)
ja dit is seriuezquote:
Ik twijfelquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo erg stinkt het niet hoor, tenminste niet zo erg als mijn vagina
Noooooooooooooh!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef longinus het volgende:
Dat heet poep, normaal veeg je dat met een papiertje af,
ik durf niet naar de dokter, alleen naar de verpleger in het dorp. En mijn ouders laten mij echt niet naar buiten gaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och meske een stinkende vasjien. Bende mooi klaar mee!
Maar laat dr es een tijdje met rust. Lekker wassen met water en verder niks. Geen inlegkruisjes, geen dettoldouches, gewoon even lekker helemaal niks.
Laat je vasjienflora doen wattie doet. Daar issie goed in.
Doe je dat al ---> dokter. (Of voel even rond voor een achtergebleven tampon/condoom/curryworst.)
Over the top.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik durf niet naar de dokter, alleen naar de verpleger in het dorp. En mijn ouders laten mij echt niet naar buiten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |