quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:10 schreef Penisbaard het volgende:
Heerlijke kinderen zeg, mijn dag is weer goed
Onder het jurkje van Barbie he, zit gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef Hukkie het volgende:
Barbie kom je buitenspelen, schandalig dit inderdaad.
[ afbeelding ]
Even 1 ding over dat filmpje he. Die Amerikaanse vlag met die bedrijfslogo's, he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
NEE!
Dat is idd niet normaal, maar je kijkt naar Amerika, een werelddeel dat bijna failliet is en terecht, en het straks van aalmoezen uit China moet hebben, dus ik zou om je irritatie te verlichten niets meer serieus nemen komend van Amerika af.
Als wereldtrekkend land heeft het verloren, dus alle uit rijkdom geboren gestoorde verschijnselen kunnnen we nu zonder enig gevolg lekker negeren.
Zoals Morrissey ooit schreef:
Daar gaat het idd om.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef L0t.. het volgende:
Die meisjes moeten nu de mislukte dromen van hun moeder waar gaan maken.
Ik dacht serieus even dat ik weer naar een pic van een barbie zat te kijkenquote:
NFI, ik heb het filmpje niet gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even 1 ding over dat filmpje he. Die Amerikaanse vlag met die bedrijfslogo's, he.
Wat doet onzer Royal Dutch Shell daar precies tussen?
Amerika botst bij mij hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
NEE!
Dat is idd niet normaal, maar je kijkt naar Amerika, een werelddeel dat bijna failliet is en terecht, en het straks van aalmoezen uit China moet hebben, dus ik zou om je irritatie te verlichten niets meer serieus nemen komend van Amerika af.
Als wereldtrekkend land heeft het verloren, dus alle uit rijkdom geboren gestoorde verschijnselen kunnnen we nu zonder enig gevolg lekker negeren.
Zoals Morrissey ooit schreef:
Ik denk zelf dat eenofandere sukkel die dat plaatje heeft gemaakt gewoon niet wist dat een van de meest gignatische bedrijven allertijden gewoon een nederlands-engelse onderneming is waar die kutamerikanen gewoon helemaal geen fuck aan meegeholpen hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NFI, ik heb het filmpje niet gemaakt.
Misschien om aan te tonen dat we heel snel als land moeten kappen met achter zo'n debiellennatie aanlopen, omdat we anders hetzelfde eindigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |