abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73136967
Geen idee of dit alleen in het grote Amerika is ...(ik hoop het wel , dan valt er misschien nog iets aan te doen)

Dit is toch gewoon je kind "mishandelen"?

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat ouders hun kind zo kunnen dwingen om met zo'n verkiezing mee te doen!!

klacht : ouders die hun kind verpesten
subklacht : waarom zouden ze er in amerika niet voor gestraft kunnen worden!! (Ik heb liever dat een kind een dag geen eten krijgt in de 2 weken , (wel water natuurlijk) dan dat ze zo .....vul het maar in
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_73136973
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73136978
Make-up, wel erg op je tweede jaar. Beetje vroeg niet?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73137043
Heerlijke kinderen zeg, mijn dag is weer goed
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:10:36 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73137047
Dit is vrij ernstig ja. Maar helaas dus ook een groeiende industrie waar blijkbaar behoefte aan is.

Mensen vinden dit cool om te zien een peuter met mascara.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_73137052
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:10 schreef Penisbaard het volgende:
Heerlijke kinderen zeg, mijn dag is weer goed

Je motor moet weer afkoelen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_73137074
Die meisjes moeten nu de mislukte dromen van hun moeder waar gaan maken. Zulke mensen zouden uit hun ouderlijke macht ontzet moeten worden.
pi_73137078
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_73137097
Dit is volgens mij alleen in de VS zo ja, de VS is dan ook een lelijk nep land,
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:12:04 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73137098
Barbie kom je buitenspelen, schandalig dit inderdaad.

There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_73137160
NEE!

Dat is idd niet normaal, maar je kijkt naar Amerika, een werelddeel dat bijna failliet is en terecht, en het straks van aalmoezen uit China moet hebben, dus ik zou om je irritatie te verlichten niets meer serieus nemen komend van Amerika af.
Als wereldtrekkend land heeft het verloren, dus alle uit rijkdom geboren gestoorde verschijnselen kunnnen we nu zonder enig gevolg lekker negeren.

Zoals Morrissey ooit schreef:

zaterdag 26 september 2009 @ 23:14:30 #12
271378 Suikerwafel
Niet uit Luik maar wel lekker.
pi_73137161
Oke, dat vind ik ook zo kut aan mijn land. Hier word ik er niet blijer van als Amerikaan.
pi_73137182
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef Hukkie het volgende:
Barbie kom je buitenspelen, schandalig dit inderdaad.

[ afbeelding ]
Onder het jurkje van Barbie he, zit gewoon helemaal niks
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:15:55 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73137205
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
NEE!

Dat is idd niet normaal, maar je kijkt naar Amerika, een werelddeel dat bijna failliet is en terecht, en het straks van aalmoezen uit China moet hebben, dus ik zou om je irritatie te verlichten niets meer serieus nemen komend van Amerika af.
Als wereldtrekkend land heeft het verloren, dus alle uit rijkdom geboren gestoorde verschijnselen kunnnen we nu zonder enig gevolg lekker negeren.

Even 1 ding over dat filmpje he. Die Amerikaanse vlag met die bedrijfslogo's, he.

Wat doet onzer Royal Dutch Shell daar precies tussen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Donald Duck held zaterdag 26 september 2009 @ 23:18:20 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73137256
Dat is echt wel een ziekelijke uitwas van de druk die Amerikaanse ouders zetten op hun kinderen om te moeten presteren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73137267

Wat een babe
Noot noot.
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:19:33 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73137283
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef L0t.. het volgende:
Die meisjes moeten nu de mislukte dromen van hun moeder waar gaan maken.
Daar gaat het idd om.
The End Times are wild
pi_73137311
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een babe
Ik dacht serieus even dat ik weer naar een pic van een barbie zat te kijken Ben benieuwd of zij wel iets onder haar jurkje heeft zitten
pi_73137353
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Even 1 ding over dat filmpje he. Die Amerikaanse vlag met die bedrijfslogo's, he.

Wat doet onzer Royal Dutch Shell daar precies tussen?
NFI, ik heb het filmpje niet gemaakt.
Misschien om aan te tonen dat we heel snel als land moeten kappen met achter zo'n debiellennatie aanlopen, omdat we anders hetzelfde eindigen?
pi_73137358
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
NEE!

Amerika botst bij mij hoor (op de meeste fronten)

Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en ging eens kijken : http://en.wikipedia.org/wiki/Child_beauty_pageant
nu is mijn engels niet altijd even goed...maar ik lees dat dit begonnen is in 1921.?

zeg me als ik het verkeerd gelezen heb.

Indien goed gelezen : dan is er toch tijd genoeg geweest om zoiets af te schaffen?

(ok in dat stukje wereld zijn ze niet zo van het afschaffen maar toch)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_73137391
“The traditional moral guardians of children’s culture who would censor rap lyrics, remove “dangerous” videos and CDs from public circulation, boycott Disney for pro-gay and lesbian labor practices and empty school libraries of many classic texts have had little to say about the sexualization of young children in a social form as American-as-apple-pie as children’s beauty pageants.”
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:24:32 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_73137395
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:22 schreef Lamon. het volgende:

[..]

NFI, ik heb het filmpje niet gemaakt.
Misschien om aan te tonen dat we heel snel als land moeten kappen met achter zo'n debiellennatie aanlopen, omdat we anders hetzelfde eindigen?
Ik denk zelf dat eenofandere sukkel die dat plaatje heeft gemaakt gewoon niet wist dat een van de meest gignatische bedrijven allertijden gewoon een nederlands-engelse onderneming is waar die kutamerikanen gewoon helemaal geen fuck aan meegeholpen hebben.

Behalve dan naderhand dat affiliate kantoor in texas maar in origine is dit gewoon een neerlands bedrijf.

[ Bericht 6% gewijzigd door SpecialK op 26-09-2009 23:32:49 ]
pi_73137408
Die kinderen kiezen er zelf voor, ze vinden het leuk.
pi_73137422

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')