hoi schatjequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:09 schreef Saaaaab het volgende:
Ja. De uitlaatklep voor iedereen die in het echte leven zijn emoties aan niemand kwijt kan wegens gebrek aan vrienden.
I second that.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk trouwens dat veel users zelfmoord zouden plegen als KLB zou ophouden te bestaan.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk trouwens dat veel users zelfmoord zouden plegen als KLB zou ophouden te bestaan.
Dan moeten we dat zeker eens proberen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Doodshopingquote:
Prima hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kan er nu weer even tegenaan, dankjequote:
Ik heb ze allemaal netjes op orde in m`n myat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef remlof het volgende:
In de bagger van KLB zitten heel af en toe nog wel pareltjes
Mooi zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik kan er nu weer even tegenaan, dankje
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
Zonder KLB geen inkomsten voor Danny.
Je UIquote:
Dat is ze zekerquote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:14 schreef Apebeer het volgende:
KLB heeft een hele grote toegevoegde waarde, sommige topics zijn gewoon humor
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Neuh. Ik denk dat de helft voor de trein springt in een FOK! shirt en de andere helft verspreid zich over de andere subfora, met alle bagger van dienquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat ze dan naar VBL teruggaan.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:09 schreef Saaaaab het volgende:
Ja. De uitlaatklep voor iedereen die in het echte leven zijn emoties aan niemand kwijt kan wegens gebrek aan vrienden hersencellen.
Dat vraag je toch niet in KLBquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:06 schreef Cahir het volgende:
Vinden jullie KLB een toegevoegde waarde hebben? Twijfel of ik het uit myAT moet flikkeren.
noem er eens 3quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef remlof het volgende:
In de bagger van KLB zitten heel af en toe nog wel pareltjes
Zo te zien kun je daar ook al heel veel over zeggen met je 45 posts.quote:Op zondag 27 september 2009 11:19 schreef Suzanne84 het volgende:
Ik vond TS ook geen toegevoegde waarde hebben voor FOK. Flikker maar op
don't feed the clonequote:Op zondag 27 september 2009 11:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien kun je daar ook al heel veel over zeggen met je 45 posts.
Maar dat is soms zo leukquote:
Zo te zien kun je ook heel veel zeggen over de posthistorie van mensen en daar gelijk een conclusie uit trekken.quote:Op zondag 27 september 2009 11:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien kun je daar ook al heel veel over zeggen met je 45 posts.
Ja ik kan dat.quote:Op zondag 27 september 2009 11:30 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Zo te zien kun je ook heel veel zeggen over de posthistorie van mensen en daar gelijk een conclusie uit trekken.
Dom wijf
Ja. Wel interessant om te zien hoe je de meest domme users binnen één post op de kast krijgt. Niet dat ik je meer credit had gegeven, maar toch. Amusant.quote:Op zondag 27 september 2009 11:48 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Mooi. Dan heb je je aandacht weer gehad voor vandaag.
ik met sommige modsquote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Biogarde het volgende:
Dat heb ik met de TS.
Daarom kom je iedere keer weer terug. Geloof het meteen, dat zie je wel.quote:
Het is compleet wederzijds mortumpjequote:
ik had het niet over de klb-modsquote:Op zondag 27 september 2009 12:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom kom je iedere keer weer terug. Geloof het meteen, dat zie je wel.
Ik ook niet over jou hoor!112223quote:Op zondag 27 september 2009 12:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had het niet over de klb-mods
456quote:Op zondag 27 september 2009 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook niet over jou hoor!112223
Ik ook niet over jou, hahahaquote:Op zondag 27 september 2009 12:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had het niet over de klb-mods
Why? remlof is van oorsprong ONZ.quote:Op zondag 27 september 2009 12:14 schreef Kaneel het volgende:
Zonder klaagbaak gaan we allemaal dood, en Remlof zal zich verhangen.
quote:Op zondag 27 september 2009 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Why? remlof is van oorsprong ONZ.
Ja maar Remlof is fliefd op klaagbaak.quote:Op zondag 27 september 2009 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Why? remlof is van oorsprong ONZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |