SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vindt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:33 schreef Djarum het volgende:
tjezus wat een kutklacht.
Ik heb maat 50 en zelfs ik vindt gewoon leuke schoenen in mijn maat.
Dus niet zo zeuren TS![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef PinkCake het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote schoenen, he?muhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al een half jaar op zoek naar zaalvoetbalschoenen in mijn maat.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb maat 47. herkenbare klacht.
voetbalschoenen vinden is ook een ware queeste
Dit en toffe Nikes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb maat 47. herkenbare klacht.
voetbalschoenen vinden is ook een ware queeste
Haha, sukkel....2 cm verschil met 44 'idioot grote maat vinden'quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef cvboer het volgende:
Haha, TS betaald wegenbelasting met zijn idioot grote maat.
Ik ken iemand met maat 48dat zijn pas kano's
Oja, ik heb slechts maatje 44.
Ja, dan moet je ze ook maar niet schoppen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef Muzz_ het volgende:
Ik ging vandaag schoppen en het was twee maal niet leverbaar. Moest bestellen en daar had ik geen zin in, vandaar deze topique
Ik wist gewoon dat jij hier ook zou reagerenquote:
Ik zie dat je ook problemen hebt met de Nederlandse taal.quote:Op zondag 27 september 2009 00:41 schreef Pascal81 het volgende:
Ik heb maatje 46 en ben 2,08m
Heb meer problemen met broeken kopen als met schoenen...
FREAK!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:28 schreef Muzz_ het volgende:
Wat een kut schoenmaat om te hebben.
Altijd zijn de leuke schoenen niet te vinden in je maat of zijn ze uitverkocht. In het buitenland is het nog erger.
Waarom koop je dan maat 45?quote:Op zondag 27 september 2009 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook 46 en alle winkels gaan gewoon tot 46 nooit problemen mee gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |