quote:
Bespaar jou en ons de moeite en huil het uit bij jouw ouders ipv een topic te openen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef defibrillator het volgende:
Ik heb heul geen simpele naam, het wordt altijd fout geschreven![]()
En toch op dit topic klikken he? Haquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:02 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Bespaar jou en ons de moeite en huil het uit bij jouw ouders ipv een topic te openen.
Ja, ik wou alleen jouw topic volbaggeren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef defibrillator het volgende:
[..]
En toch op dit topic klikken he? Ha
Pied? Jaen? Klaos?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef defibrillator het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:57 schreef Bomil het volgende:
[..]
HAHA ALS JE DAT ZO VLOEIEND UITSPREEKT DAN DAN LIJKT HET NET "BOTERHAM"WHHAHAHAHEHEHE![]()
tja... gerd is ook een moeilijke naam hoor.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef defibrillator het volgende:
Je nickname is amvrosios?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:07 schreef amvrosios het volgende:
boeiend........... mijn naam is zo onmogelijk dat 9 van de 10 mensen me maar gwn bij mn nickname roepen,
zit er niet op te wachten,en iedereen moet maar gewoon eens normalen namen nemen,
zijn naam is toch nick? of begrijp ik nu iets niet goed?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je nickname is amvrosios?
Lekker makkelijk
quote:
quote:
[..]
HAHA ALS JE DAT ZO VLOEIEND UITSPREEKT DAN DAN LIJKT HET NET "BOTERHAM"WHHAHAHAHEHEHE![]()
[..]
ik wist heul niet dat hij een Pool was hoor...quote:
Jij ook.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |