http://www.gelderlander.n(...)euwe-stationshal.ecequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom moet ik als ik in station Arnhem van de bus naar de trein wil 45 minuten lopen?![]()
![]()
![]()
![]()
En ook nog eens twintig trappen op en af.
Klacht: dat dus
Precies!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:58 schreef vogelkooi het volgende:
Kapot bombaderen die klote stad.
[ afbeelding ]
Te ver?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ohja, wel eens met klacht. Die bussen zitten gewoon te ver van het station
Kan die station ook naar buiten schuiven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
Als Arnhemmer zit ik hier al 12 jaar mee. Nou goed, dat van die trappen en het tijdelijke sstation is pas 3 jaar en duurt waarschijnlijk nog net zo lang tot het af is
Maar als het eenmaal af is
[ afbeelding ]
nee, dat komt goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:58 schreef vogelkooi het volgende:
Kapot bombaderen die klote stad.
[ afbeelding ]
Nee, maar met die stationshal er voor vallen die graflelijke torens wat minder opquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan die station ook naar buiten schuiven?
Dream on... Station Leiden is al 20 jaar een bouwput, en ik geloof niet dat het ooit "af" is... Elke keer nieuwe vloer er in, nieuw plafond, buiten weer opengooien, nog een nieuwe vloer, nieuwe winkeltjes, nieuw fietspad voor het station, bomen middenop (!) het fietspad plaatsen, bomen weer weghalen, enz.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
Als Arnhemmer zit ik hier al 12 jaar mee. Nou goed, dat van die trappen en het tijdelijke sstation is pas 3 jaar en duurt waarschijnlijk nog net zo lang tot het af is
Maar als het eenmaal af is
[ afbeelding ]
Check die bouwhekken. Die heb ik gezet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Flurry het volgende:
[..]
nee, dat komt goed
rotterdam cs:
[ afbeelding ]
Ik ben die ene vent met die rooie mutsquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Flurry het volgende:
[..]
nee, dat komt goed
rotterdam cs:
[ afbeelding ]
Ben je conducteur?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben die ene vent met die rooie muts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |