Dat is omdat de ervaringen hooggespannen waren. Verder is het momenteel nog een matig apparaat. Ik had verwacht dat het vanaf de eerste firmware allemaal wel redelijk zou lopen, maar niets is minder waar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:14 schreef Aestivate het volgende:
Bouw je xbox om of bouw je eigen media pc.
Verder onterechte klacht lijkt mij, nr. 1 op Tweakers bij mediaspelers.![]()
De huidige WD TV HD doet zijn werk prima. Er komt binnen niet al te lange tijd een tweede versie met netwerk en DTS downmix.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:17 schreef Aestivate het volgende:
Zijn die spullen van WD beter dan?
Lijkt de A-110 welquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ervaring?
GUI is te beroerd voor woorden
Veel probelemen met afspelen van bepaalde bestanden, vooral via netwerk
Afstandsbediening werkt kut.
Ik zie hem vanzelf wel in V&A staan danquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De huidige WD TV HD doet zijn werk prima. Er komt binnen niet al te lange tijd een tweede versie met netwerk en DTS downmix.
Perfect.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
vanaf ¤188 volgens price watch dingie
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef x69 het volgende:
Wat is er mis met de 29 euro kruidvat dvd speler?!
Dat meen je niet? Die dingen kunnen HD afspelen, blu-ray in veel gevallen, en films streamen vanaf je PC/NAS en dus veel handiger. Films downloaden in HD kwaliteit op je computer - afspelen op TV via dat ding met ondertitels erbij. Geen gekut met coderen/branden e.d., je kunt een mooi menuutje make, etc.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het voordeel is van zo'n ding?
Die is vet waarom staat die niet bij de Tweakers pricewatch? Hoe bedien je die trouwens ik zie geen afstandsbediening vermeld staan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:39 schreef MrData het volgende:
Die 350 euro is zelfs nog zonder blu-ray speler, dus je kan er nog wel 100 bij optellen. Ik stond zelf onlangs voor de keuze en heb hiervoor gekozen (250 euro):
[ afbeelding ]
Gratis XBMC Live cdtje erop en wat updates en een uurtje later heb je deze interface:
[ afbeelding ]
+geen gedoe met audio en video codecs.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
[..]
Dat meen je niet? Die dingen kunnen HD afspelen, blu-ray in veel gevallen, en films streamen vanaf je PC/NAS en dus veel handiger. Films downloaden in HD kwaliteit op je computer - afspelen op TV via dat ding met ondertitels erbij. Geen gekut met coderen/branden e.d., je kunt een mooi menuutje make, etc.
http://tweakers.net/pricewatch/243662/asrock-ion-330-zwart.htmlquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die is vet waarom staat die niet bij de Tweakers pricewatch? Hoe bedien je die trouwens ik zie geen afstandsbediening vermeld staan?
Lijkt me meer aan je instellingen liggen? Neem een videokaart of htpc met hdmi out en volgens mij heb je dan het zelfde als een media tank.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+geen gedoe met audio en video codecs.
Een ander voordeel is het feit dat de tv de media tank als een soort "dvd speler" ziet, dit in tegenstelling tot een PC die veel TV's meteen herkennen en vervolgens in "PC Modus" springen. Waardoor ik alle Pixel Plus HD, 24P, 100Hz speeltjes kwijt ben die wel prettig zijn bij een 1080P film.
Ah. Ik keek bij mediaspelers en niet bij desktops. Wel een vet handig ding en ook strakke desktop!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:12 schreef MrData het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/243662/asrock-ion-330-zwart.html
Een afstandsbediening moet je nog los kopen, elke standaard infrarood afstandsbediening ($15 op Ebay ofzo) werkt, je kan ook bv je Logitech Harmony gebruiken.
Geen problemen hier speelt alles perfect af. Je moet er natuurlijk wel een beetje verstand van hebbenquote:
Plus kosten upgraden pc omdat je het niet vloeiend af kan spelen, no thank youquote:
Heb hem zelf ook in de slaapkamer, en gekoppeld aan mijn NAS doet dit zijn werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
vanaf ¤188 volgens price watch dingie
dat kan mijn ps3 ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
[..]
Dat meen je niet? Die dingen kunnen HD afspelen, blu-ray in veel gevallen, en films streamen vanaf je PC/NAS en dus veel handiger. Films downloaden in HD kwaliteit op je computer - afspelen op TV via dat ding met ondertitels erbij. Geen gekut met coderen/branden e.d.,
I know. Ook goed spul. Ik heb zelf een oude xbox met XBMC, nadeel is dat je daar geen blu-ray en HD kunt doen. Die Asrock mini-pc is dan wel een relaxte opvolger.quote:
Dat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef hugecooll het volgende:
Kabeltje van pc naar tv, scheelt je weer honderden euro's
En die euro's kan je aan de andere kant weer inleveren aan stroomverbruikquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef hugecooll het volgende:
Kabeltje van pc naar tv, scheelt je weer honderden euro's
Qua stroomverbruik is het meest ideale iets van een NAS en zo'n klein apparaatje, dan kan je pc uit blijven. Maarja, de aanschaf van al die apparatuur doet het voordeel ook weer teniet dus laat maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:55 schreef hugecooll het volgende:
Kost toch ook stroom als je via je netwerk wilt kijken, zoals ik in de OP las
dat dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:53 schreef MrData het volgende:
[..]
En die euro's kan je aan de andere kant weer inleveren aan stroomverbruikEn je moet in het ergste geval een kabel door je hele huis, of die lompe pc ergens bij je tv neerzetten.
Met de 4 codecs die ze ondersteunen wel ja. Met de 381 andere codecs die mijn HDX-1000 wel ondersteund kan de xbox niks mee.quote:
Wat bekrompen zeg, dat jij nou alle wereldtalen beheerst.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Even, heel even, kwam je slim over....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |