Bronquote:DAG zegt dag!
vr 25 sep 2009, 10:31 Door: DAG
Na de papieren krant gaat nu ook DAG Online verdwijnen. Per 1 oktober zal deze website niet langer worden ververst. Deze beslissing is een gevolg van de marktomstandigheden, die het op dit moment niet mogelijk maken DAG.nl winstgevend te exploiteren.
Voorlopig blijft het archief met alle DAG-artikelen volledig doorzoekbaar. De mogelijkheid om te reageren zal per 1 oktober worden uitgeschakeld.
DAG werd in mei 2007 door KPN en PCM Uitgevers opgericht als een crossmediaal nieuwsplatform: 24 uur per dag, zeven dagen per week nieuws. Via papier, internet, mobiel en tv-schermen in ziekenhuizen, cafés en scholen door het hele land.
In oktober 2008 zag de uitgever zich al genoodzaakt te stoppen met de papieren krant. Precies een jaar later gaat DAG Online dus eveneens verdwijnen.
Bij deze willen wij al onze lezers hartelijk bedanken voor hun bezoekjes aan onze website de afgelopen tweeënhalf jaar.
Redactie DAG
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
De meest objectieve krant van allemaal was dat. Iets naar links neigend terwijl alle andere gratis kranten naar rechts neigen (op de SBS manier).
Die was toch vrijwillig gestopt?quote:
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:50 schreef bluespice het volgende:
Volgens mij was het wel de beste van de gratis krantjes. Helaas lijkt de shit tegenwoordig altijd te winnen.
ANP is rechts?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:57 schreef Klopkoek het volgende:
De meest objectieve krant van allemaal was dat. Iets naar links neigend terwijl alle andere gratis kranten naar rechts neigen (op de SBS manier).
ANP is inderdaad rechts en bovendien klopt het niet dat Metro, Spits en DePers gevuld worden door ANP-knipsels.quote:
Dat blaadje wel ja, daarna gingen ze online verder...maar ook die faaltquote:
Ah ok, ik kon me diep herinneren dat het al eerder weg ging. Dit dusquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat blaadje wel ja, daarna gingen ze online verder...maar ook die faalt
Precies. Die gasten maken tenminste een krant. Ze laten een beetje hun kleur doorschemeren, dat wel. Ik zou het te gek vinden als ze iets meer ruimte gaven voor journalistiek van een andere kleur.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
De Pers weet me wel te boeien meestal met hun onderzoeksjournalistiek.
Wat is hun kleur volgens jou?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Precies. Die gasten maken tenminste een krant. Ze laten een beetje hun kleur doorschemeren, dat wel. Ik zou het te gek vinden als ze iets meer ruimte gaven voor journalistiek van een andere kleur.
Maar het is de enige noemenswaardige krant van de gratis krantjes.
Grappig, volgens mij is het ANP kleurloos en een doorgeefluik van persberichten- En de gratis krantjes worden wel degelijk voor 90% gevuld met ANP ellende.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ANP is inderdaad rechts en bovendien klopt het niet dat Metro, Spits en DePers gevuld worden door ANP-knipsels.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Salatrel het volgende:
daar gaat de helft van de nieuwsberichten van fok
Nou ja, ze hebben wel gelijk; het is echt zeldzaam dat een alcoholist toegeeft dat-ie een drankprobleem heeft, volgens mij. Paar ex-drankorgels van PvdA-huize uit de jaren 70 stonden ook met mugshot vermeldt op pag. 2; en daar stond bij dat het iig hen wel gelukt was om van de drank af te komen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat ik absurd vond. Hoe metro het nieuws van Brinkman bracht.
In koeienletters: SPIJT PVV'er UNIEK
PVV'er heeft spijt-enige politcus in geschiedenis die problemen toegeeft.
Zie pagina huppeldepup.
Lekker objectief was dat.
qua taalfouten wel, maar vond er altijd grappige berichten in staanquote:Op zondag 27 september 2009 15:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vond het veruit de slechtste krant van de gratisch ongein
Merk ik niets van? Vond ze juist linksquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ANP is inderdaad rechts en bovendien klopt het niet dat Metro, Spits en DePers gevuld worden door ANP-knipsels.
Vooral in het beginquote:Op zondag 27 september 2009 15:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vond het veruit de slechtste krant van de gratisch ongein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |