Het betekent ook: "wat is er met jou aan de hand"quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/F/faka
Dat is geen straattaal zoals het hier bedoeld is en alhoewel ik niet uit jouw streek kom weet ik heel goed wat je zegtquote:
Al dat kutvolk wat dergelijke oerwoudgeluiden uitkraamt, hebben op voorhand al geen kans op een normaal leven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:58 schreef trovey het volgende:
Ach, ik ben al lang gewend aan de generatie...............kloof (en ja ik sta aan aan de verkeerde goede kant die het niet begrijpt wat men allemaal zegt)
idd leipe shit ouwesquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef alien_pal het volgende:
aii no spang ie sabie , leipe shit ouwe!
Vertaling: ai, geen babi pangang sabine. leuke stront opa. Kortom, niet te volgen zoiets.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef alien_pal het volgende:
aii no spang ie sabie , leipe shit ouwe!
Straattaal is ook bijzonder irritant paap. (paap, gisteren uit 1 of ander topic gehaald)quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef fen0x het volgende:
Genoeg figuren die hier op FOK rondhangen die straattaal afzeiken en dan vervolgens toch zelf in genoeg topics reageren met straattaal.
Klacht: Jopies die straattaal afzeiken maar het stiekem wel leuk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |