Thanks, staat hier in de buurt ook een B5 RS4, wat een heerlijke brede schermen heeft dat ding zegquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef draaijer het volgende:
Leuke auto hoor. Have fun.. Ik heb het vorige model RS4 gehad, maar het verbruik werd me te gek en voor het gezin was de comfort ver te zoeken![]()
Ik had 'm toen ie 2 jaar oud was uit Duitsland getrokken
Veel plezier met je auto. Ik blijf het nog wel even volgen
Een sleutelverslag? Blok eruit, oude turbo's eraf, nieuwe erop, blok erin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap heel het doel van dit topic niet. Het lijkt nu echt op een 'kijk ik heb een s4' meets 'ik kan zelf sleutelen' topic. Hoopte ik nog op veel foto's en een sleutelverslag, nopes.
Ja, zo kun je het ook zien.quote:Ook een telkens in de verdediging schietende TS, dit topic is echt niet veel meer.
Als je dat niet van plan was, wat was dan je doel van het topic? Ik bedoel niet om te zeuren, meer dat ik teleurgesteld ben in de matige informatie die ik rijker geworden ben. En als je nu zegt meer van plan geweest te zijn, tja, dat heeft nu niet zoveel zin meer ben ik bang.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een sleutelverslag? Blok eruit, oude turbo's eraf, nieuwe erop, blok erin.
Moet ik dan voor elk stekkertje wat je los moet halen een foto posten, niet te doen.
[..]
Ja, zo kun je het ook zien.
Maar ik ben het eigenlijk wel zat, wat een gezeur zeg.
Heb nog veel meer op het programma staan qua updates.. die wilde ik hier gaan posten maar ik vraag een mod wel of het topic verwijderd kan worden want hier zit ik niet op te wachten.
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als je dat niet van plan was, wat was dan je doel van het topic?
Dat dus. Laat je niet opnaaien TS. Retards als die D. bijvoorbeeld zitten meerdere PTA topics te zuigen en zelf vertellen waar hij in rijdt, ho maar. Je hebt een stoere bak en dat je zelf "even" het blok eruit lepelt om er nieuwe turbo's op te schroeven is zeker een topic waard.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:27 schreef fathank het volgende:
Wat een mongolen lopen hier rond zeg.
Mooie bak hoor zo'n S4.
Sinds wanneer moet een PTA topic alleen maar informatief zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als je dat niet van plan was, wat was dan je doel van het topic? Ik bedoel niet om te zeuren, meer dat ik teleurgesteld ben in de matige informatie die ik rijker geworden ben. En als je nu zegt meer van plan geweest te zijn, tja, dat heeft nu niet zoveel zin meer ben ik bang.
Daar zit PTA helaas vol mee hier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Azijnpissers moeten echt eens leven zoeken.
Ik een retard?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat dus. Laat je niet opnaaien TS. Retards als die D. bijvoorbeeld zitten meerdere PTA topics te zuigen en zelf vertellen waar hij in rijdt, ho maar.
Gewoon negeren. Het lijkt mij zeker leuk om meer over je (toekomstige) updates te horen.
Sloopturbo's? Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef MarkyB het volgende:
Mja wat ik bedoel te zeggen, er staan dagelijks duizenden auto's bij een garage voor klein en groot onderhoud. Als iedereen hier een topic opende dat hij een lekke band had met een foto van een lekke band of iemand zijn distributie is geknapt met een foto, leuk, maar die dingen gebeuren nou eenmaal, wat was de trigger om er een topic van te maken? Het is even informatief als ik in F&F een topic open dat mijn wc bril aan vervanging toe is met een foto van een kapot scharniertje.. Leuk, maar boeiend? Niet echt. Je had er iets leuks van kunnen maken door er veel foto's in te plaatsen van hoe dat precies in elkaar zit, zo'n turbo vervangen.
Maar om nou een doorsnee s4 met sloopturbo's hier te posten, zie ik de meerwaarde niet van in.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:48 schreef Catch22- het volgende:
laat die jaloerse fapjurk met ze corsa lekker wezen, je topic wordt wel gewaardeerd hoor
Dat zal dan ook een niet al te geringe vermogenswinst opleveren lijkt me zo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sloopturbo's? Waar heb je het over?
Nou je punt is duidelijk, blijkbaar niet interessant genoeg voor je. Geen probleem, laat mij gewoon de toekomstige updates posten en blijf weg uit mijn topic.
Voor de liefhebbers, wat ik nog wil gaan aanpakken is.
- Uitlaatsysteem
- 18 of 19" velgen, weet nog niet welk model (suggesties welkom)
- Aanpassing motormanagement (hartog tuning of JD)
- Dumpvalves (reeds vervangen, zal hiervan nog foto's posten)
Qua velgen vind ik BSA's mooi.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sloopturbo's? Waar heb je het over?
Nou je punt is duidelijk, blijkbaar niet interessant genoeg voor je. Geen probleem, laat mij gewoon de toekomstige updates posten en blijf weg uit mijn topic.
Voor de liefhebbers, wat ik nog wil gaan aanpakken is.
- Uitlaatsysteem
- 18 of 19" velgen, weet nog niet welk model (suggesties welkom)
- Aanpassing motormanagement (hartog tuning of JD)
- Dumpvalves (reeds vervangen, zal hiervan nog foto's posten)
De gene die zich hier belachelijk maakt ben jij. Je bent gewoon een sneue zaadhaas. Het kereltje in de klas dat altijd gepest werd door alle grote verhalen die hij steeds vertelde maar nooit wat bewijzen kon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een retard?
Ik zuig nergens, en val ook nergens de auto van TS aan of af.
Ik val TS aan op het feit dat ie ie USA cars imho onterecht afkraakt waarna TS mij probeert af te kraken. (aan TS zelf kan het volgens hem niet liggen)
Dat TS zichzelf zo geweldig vindt ien zich steeds belachelijker maakt is lachwekkend.
Sure, een band verwisselen vergelijken met vervangen van turbo's op zo'n blok.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef MarkyB het volgende:
Mja wat ik bedoel te zeggen, er staan dagelijks duizenden auto's bij een garage voor klein en groot onderhoud. Als iedereen hier een topic opende dat hij een lekke band had met een foto van een lekke band of iemand zijn distributie is geknapt met een foto, leuk, maar die dingen gebeuren nou eenmaal, wat was de trigger om er een topic van te maken? Het is even informatief als ik in F&F een topic open dat mijn wc bril aan vervanging toe is met een foto van een kapot scharniertje.. Leuk, maar boeiend? Niet echt. Je had er iets leuks van kunnen maken door er veel foto's in te plaatsen van hoe dat precies in elkaar zit, zo'n turbo vervangen.
Maar om nou een doorsnee s4 met sloopturbo's hier te posten, zie ik de meerwaarde niet van in.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sloopturbo's? Waar heb je het over?
Nou je punt is duidelijk, blijkbaar niet interessant genoeg voor je. Geen probleem, laat mij gewoon de toekomstige updates posten en blijf weg uit mijn topic.
Voor de liefhebbers, wat ik nog wil gaan aanpakken is.
- Uitlaatsysteem
- 18 of 19" velgen, weet nog niet welk model (suggesties welkom)
- Aanpassing motormanagement (hartog tuning of JD)
- Dumpvalves (reeds vervangen, zal hiervan nog foto's posten)
Ik ken niemand die na 5k km zijn turbo's inruild voor nieuwe, dus sloopturbo's. Maak het topic interessant want ik ben een audi liefhebber. We zijn inmiddels 150 posts verder en er is eigenlijk nog niks boeiends gepost. Alleen een amerikaan vs europeaan 'discussie'. Mijn mening staat daar buiten maar laat blijken waarom jij vindt dat de audi boven de amerikaan staat en niet door te zeggen dat ze in de bochten omdraaien of dat soort onzin argumenten. Ik probeer je alleen te helpen als je in de toekomst een leuk topic wil maken, dat je er ook werk in moet steken en niet alleen dat je sloopturbo's (hap hapquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef smegmanus het volgende:
Normaal kosten ze zo'n 1200 euro per stuk nieuw. Ik heb deze 2dehands, hebben 5k gelopen.
[..]
Lees je eerst even in voor je jezelf voor lul zet ok?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
De gene die zich hier belachelijk maakt ben jij. Je bent gewoon een sneue zaadhaas. Het kereltje in de klas dat altijd gepest werd door alle grote verhalen die hij steeds vertelde maar nooit wat bewijzen kon.
[..]
Het interesseert mij wel degelijk maar er wordt veel getypt maar niks gezegt om het spreekwoord maar te digitaliseren. Mensen die meteen anderen gaan uitschelden neem ik sowieso niet serieus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
De gene die zich hier belachelijk maakt ben jij. Je bent gewoon een sneue zaadhaas. Het kereltje in de klas dat altijd gepest werd door alle grote verhalen die hij steeds vertelde maar nooit wat bewijzen kon.
[..]
Sure, een band verwisselen vergelijken met vervangen van turbo's op zo'n blok.![]()
Jij bent overduidelijk aan het trollen. Als het je niet boeit lees/reageer dan niet. Move on.
Ook alles behalve lelijk onder zon audi zijn deze BBSjes:quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qua velgen vind ik BSA's mooi.
[ afbeelding ]
Serieus mooie velgen.quote:
Ook mooi en volgens mij redelijk betaalbaar toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qua velgen vind ik BSA's mooi.
[ afbeelding ]
Zou je hier even moeten kijken. Ze geven je een indicatie hoe of wat terug na het invullen van dat contactformulier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Serieus mooie velgen.![]()
Weet je toevallig wat zo'n velg kost?
[..]
Ook mooi en volgens mij redelijk betaalbaar toch?
Klopt helemaal, moet nog even sparen maar was wel de bedoelingquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:03 schreef Nerdmans het volgende:
Ga je hem trouwens nog laten chippen? Dat scheelt als snel een pk of 40 en een newton of 60 he?
Kom niet zo vaak in Veldhoven.quote:Anyway als je een keer in veldhoven bent, zoek dan de zwarte 135, dan kijken wat sneller is.
Een 3.0 litere zes inlijn biturbo achterwielert of een 2.8 liter v6 biturbo 4x4
Altijd lastig hé, die snelheidslimieten.. gelukkig is Duitsland dichtbijquote:Succes met de hobbie en pas op je rijbewijs!
S2quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef S2Madness het volgende:
Dan zet ik mijn S2 met 280pk erbij, leuke race
Ik gok een 135i coupe met 306 pkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt helemaal, moet nog even sparen maar was wel de bedoeling
[..]
Kom niet zo vaak in Veldhoven.
Wat voor auto rijd je precies dan?
[..]
Altijd lastig hé, die snelheidslimieten.. gelukkig is Duitsland dichtbij
Kan interessant worden.. Wat doet die S2 van jou ongeveer 0-100? Want die zijn stock "maar" 220 toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef S2Madness het volgende:
Dan zet ik mijn S2 met 280pk erbij, leuke race
Turbo's vervangen ingrijpend?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een gezeik weer of dit een interessante reden is om een topic te openenVind je het niet boeiend? Klik het dan weg ajb.
Ik vind het erg leuk om te zien hoe ingrijpend het is om 2 turbo's te vervangen op een S4. Sowieso een mooi topic om te patsen met je auto natuurlijk
Enneuh, als je andere velgen wilt wordt het al vlug een kampbak natuurlijk. Met die Sportecs is het direct zo'n sjonnieauto in mijn ogen. BBSen gaan nog redelijk omdat die affabriek ook op sommige modellen geleverd worden (Passat W8 bijvoorbeeld).
Meh, sportec is toch echt een gerespecteerd audi tuner en ze staan er ook gewoon perfect onder. Ik vind die BBSen meer "kamp" aangezien je die toch wel wat sneller tegen zal komen dan die sportecjes..quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een gezeik weer of dit een interessante reden is om een topic te openenVind je het niet boeiend? Klik het dan weg ajb.
Ik vind het erg leuk om te zien hoe ingrijpend het is om 2 turbo's te vervangen op een S4. Sowieso een mooi topic om te patsen met je auto natuurlijk
Enneuh, als je andere velgen wilt wordt het al vlug een kampbak natuurlijk. Met die Sportecs is het direct zo'n sjonnieauto in mijn ogen. BBSen gaan nog redelijk omdat die affabriek ook op sommige modellen geleverd worden (Passat W8 bijvoorbeeld).
Jij vervangt die zo wel ff 1, 2 , 3 eh. Zoals hij ook al zegt, vind je het niks, er zit niet voor niets een kruisje in je explorer prog rechtsboven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:54 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Turbo's vervangen ingrijpend?
Patsen met je auto
En hierna noem je dat andere velgen onder deze auto hem een kampbak maken. Nee op dat commentaar zit echt iemand te wachten
Vind ik ook, maar maak er dan ook iets van in plaats van een paar foto's van het blok. Ik lees graag project/pruts verslagenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:58 schreef Barcaconia het volgende:
En verder vind ik het best ingrijpend om bij zo'n auto het hele front er af te halen, het blok er uit te pakken en een distributieriem en turbo's te vervangen. Maargoed, voor jou zijn dit vast maandagochtend klusjes dus ik zal daar niks meer over zeggen.
quote:
Eerst lach je om het feit dat turbo's vervangen ingrijpend zou zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:19 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar maak er dan ook iets van in plaats van een paar foto's van het blok. Ik lees graag project/pruts verslagen
Ik vind het niet ingrijpend omdat het dagelijks gebeurt over heel de wereld. Het leek mij alleen heel leuk om te zien hoe dat precies in zijn werk gaat. Daarom vind ik het jammer dat er geen verslagje met bijbehorende foto's gepost is. Dat het veel werk is en veel geld kost kan me eigenlijk niet boeienquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Eerst lach je om het feit dat turbo's vervangen ingrijpend zou zijn.
Daarna ben je het er opeens mee eens?
Je mag kiezen een BMW 135i inmiddels 360 pkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef smegmanus het volgende:
Kom niet zo vaak in Veldhoven.
Wat voor auto rijd je precies dan?
GT25 op die sub? En wat heb je gedaan aan die Beemer? Alleen een remap?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Je mag kiezen een BMW 135i inmiddels 360 pk![]()
of menne oldskool pimppreza. 2.0 liter 1 turbo( maar wel een grote) 340 pk
Denk eerder een TD05-16/18G?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
GT25 op die sub? En wat heb je gedaan aan die Beemer? Alleen een remap?
Neh een TD05 16g anders moet je zo ver de toeren in!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
GT25 op die sub? En wat heb je gedaan aan die Beemer? Alleen een remap?
http://www.mtm-online.de/en/Audi/S4-B5/2-7T-195-kW-265hp-Quattro?FZID=S4195Q&KIT=m0s4265420qxquote:
Price 17,048.00 EURquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:15 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
http://www.mtm-online.de/en/Audi/S4-B5/2-7T-195-kW-265hp-Quattro?FZID=S4195Q&KIT=m0s4265420qx
Dat pakketje wel eens gezien?
Leuk spul hoor MTM wel tikkie aan de prijs... dat dan weer wel
Volgens mij kom je dan met een fatsoenlijk uitlaatsysteem a la Eisenmann ook nog een leuk aantal pk verderquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:12 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Neh een TD05 16g anders moet je zo ver de toeren in!
Gewoon veel koeling dikke injectoren en dan 1,4 bar erop![]()
Beemert enkel remap, daar stond ik ook van te kijken hoor van dat verschil.
60 pk en ruim 100 nm erbij...
quote:
Staan er mooi onder. BBS Le Mans staat er ook mooi onder, maar zijn ook aardig prijzig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ook alles behalve lelijk onder zon audi zijn deze BBSjes:
[ afbeelding ]
Kijk, iemand met smaakquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:49 schreef tevebe het volgende:
[..]
Staan er mooi onder. BBS Le Mans staat er ook mooi onder, maar zijn ook aardig prijzig.
Ik ken deze velg, maar weet zo de naam niet...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef wouter37 het volgende:
kan je deze velgen er niet onderdoen ?
[ afbeelding ]
PS niet opvoeren gewoon lekker standaard laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |