dyonvbaal + 2quote:
Joegei, we hebben een winnaar en ik kan gaan slapenquote:
Bedoel je mij niet?quote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef Patch het volgende:
Hij zat ook nog in Little Nicky en produceerde Curdled, maar SamuelofSEK heeft al 15 goede geloof ik...
gedaan, is goed.quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedoel je mij niet?
Ik ben overigens niet zeker, dus als iemand zou willen controleren...
Moet nog wakker wordenquote:
Dankje. Overigens opletten met het geven van punten voor vragen van anderen, wellicht dat zij dat nog eens doen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gedaan, is goed.
Gillingham +2
daar heb je gelijk in. heb ze weggehaald... nu maar hopen dat je ze wel ooit nog krijgt!quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dankje. Overigens opletten met het geven van punten voor vragen van anderen, wellicht dat zij dat nog eens doen.
Ik krijg een rood kruisje te zien...quote:Op maandag 28 september 2009 10:08 schreef Gillingham het volgende:
Een quote, een plaatje, twee films. Graag de titels van beide films en de link tussen de films
Film 1:
: Where'd you get the pistol?
: At the gettin' place.
Film 2:
[ afbeelding ]
Ah bedankt.quote:Op maandag 28 september 2009 10:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik krijg een rood kruisje te zien...
Ja, jij weet dat wel.quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Doff het volgende:
No Country for Old Men en All the Pretty Horses, beide gebaseerd op boeken geschreven door Cormac McCarthy.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef Gillingham het volgende:
Lo Sceicco Bianco (The White Sheik)
Wat kijk jij vrolijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |