Dat is geen kerstlied...dat zingen ze op Bar en Bat Mitswa'squote:
Dat is Spaans.... Het is gewoon een Engels kerstlied en wordt ook wel Carol of the drums genoemd....quote:
Dan geef ik het opquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is Spaans.... Het is gewoon een Engels kerstlied en wordt ook wel Carol of the drums genoemd....
Toch als je aan je tweelingbroer denkt moet je antwoord toch wel weten...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan geef ik het op
zei toch iets over niet muziekaal zijn en zo
Ik zei net dat de hoofdrolspeelster Kay Adams speelde in een bekende trilogie.....quote:
Ik zou niet weten wie Kay Adams is... door de naam zou ik denken aan de adams familie als trilogyquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zei net dat de hoofdrolspeelster Kay Adams speelde in een bekende trilogie.....
Patch +2quote:
Patch makkelijke vraag, ik wil ook 2 puntenquote:
Oh boy dit is nog erger dan Ghostbusters niet kennen.... dit kan je zelfs op een perm ban uit FTR komen te staan!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie Kay Adams is... door de naam zou ik denken aan de adams familie als trilogy
Heb ik toch nog iets voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh boy dit is nog erger dan Ghostbusters niet kennen.... dit kan je zelfs op een perm ban uit FTR komen te staan!
Ja de eerste FTR poster met een permban.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets voor elkaar gekregen
Vind je dat niet een hele prestatie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja de eerste FTR poster met een permban.....
Ja maar niet een waar ik trots op zou zijn.....En de reden al helemaal niet......quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je dat niet een hele prestatie?
damn, heel goed mr_aquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Dead Poets Society dat is Chris het meisje met het gouden haar....
Die dame in kwestie lijkt op een vroeger overbuurmeisje van mij op wie ik een crush had daarom weet ik het zo goed......quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:07 schreef Patch het volgende:
[..]
damn, heel goed mr_a
Niet verwacht dat ie zo snel zou worden geraden...
mr_anonimous + 2
Nope.... ze waren tot voor kort een duo.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog niet gezien, dus ik gok maar wat:
Lenny Kravitz en Slash?
Milli Vanilli?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope.... ze waren tot voor kort een duo.....
Simon & Garfunkel?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope.... ze waren tot voor kort een duo.....
Ze zingen wel Engels......quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Een niet amerikaans ex-duo? Jan Smit en die donkere van dat tuintje in me hart?
Heb je nog meer hints?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zingen wel Engels......
Noel en Liam Gallagher idd.quote:
quote:Better this log-headed [...] had been burned at the stake.
Head-slapping, what-the-f*ck-is-this-for-real? trippiness.
Like Robin Williams on speed, [...] darts about the screen showing less restraint than a shark in blood-stained water.
Seriously, rent the Disney version.
Instead of hiding [...] from critics, Miramax should have hidden it from everyone.
The so-inept- it's-surreal dubbing (featuring the voices of Glenn Close, Regis Philbin and Breckin Meyer) brings back memories of cheesy old Godzilla flicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |