Hoeveel chips moest je dan wel eten om die dingen te verzamelenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuke dingen om te sparen, waar je je nog mee kon vermaken als je geen TV mocht kijken
Wij woonden naast een supermarkt, en in die tijd lagen er echt héél veel opengescheurde (volle) chipszakken in de bosjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel chips moest je dan wel eten om die dingen te verzamelen...ken ze uiteraard wel maar was al te oud er voor en ben geen chips-eter dus nooit in handen gehad.
Opa en oma spaarden ze natuurlijk ook opquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel chips moest je dan wel eten om die dingen te verzamelen...ken ze uiteraard wel maar was al te oud er voor en ben geen chips-eter dus nooit in handen gehad.
Dan moet je een grote familie hebben gehad als je zo'n album vol kon krijgenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Opa en oma spaarden ze natuurlijk ook opEn de rest van familie ook. Bij ons was het zo, op zondagmorgen gingen mijn moeder mijn zusje en ik tv kijken, met 1 fles coca cola en 1 zakje chips
Rest vd week was het weinig snoepen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wij woonden naast een supermarkt, en in die tijd lagen er echt héél veel opengescheurde (volle) chipszakken in de bosjes![]()
Heb ik nooit begrepen.
Wij hadden geen albumquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet je een grote familie hebben gehad als je zo'n album vol kon krijgen
Geen chipseters dus of een kleine familiequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wij hadden geen albumwas ook niet nodig, want we hadden er geen 200 ofzo
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ahd een keer een zak chips die half flippo half chips was
Doodziek...Plastic vergiftigingquote:
Er was toen toch zo'n verhaal van een Oma die gestikt was in een flippo...quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Doodziek...Plastic vergiftiging
Ze had de chips in het boek gedaan en de flippo's opgegeten
quote:Belgische minister wil flippo verbieden na overlijden vrouw
NIET BEKEND, ANP
Gepubliceerd op 02 februari 1996 00:00, bijgewerkt op 16 januari 2009 00:03
De Belgische minister van Volksgezondheid Colla wil op korte termijn de flippo verbieden. Dat heeft hij donderdag bekendgemaakt.
ANP
BRUSSEL
Het besluit van de minister komt een dag nadat een bejaarde vrouw was overleden na het eten uit een zak chips. De vrouw zou per ongeluk een flippo in haar mond hebben gestoken en vervolgens zijn gestikt. Minister Colla wil nu een verbod afkondigen op het toevoegen van verzamelobjecten en andere 'hebbedingetjes' aan etenswaren.
Het Nederlandse ministerie van Volksgezondheid wil eerst precies weten wat er met de Belgische vrouw is gebeurd. Aan de hand daarvan wordt bezien of minister Borst op grond van de Warenwet zal besluiten tot een verbod.
Het Nederlandse ministerie is niet op de hoogte van eventuele incidenten rond deze produkten. De spulletjes zijn uitvoerig getest op veiligheid voordat ze op de markt kwamen, aldus een woordvoerder.
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |