Je hebt het nu over 90% van de politie en 1 % van de demonstranten neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dat denk ik dus ook. Gek op rellen, maakt niet uit waar. Ik geloof geen klap van idealistische motieven.
Dat is ook mijn mening. Ze werken niet, struinen al dit soort dingen af, kortom, ze parasiteren op de samenleving.quote:Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Antiglobalisten, een triester kliekje verwende westerse ellendlingen is nauwelijks denkbaar.
Weet jij wat een anti globalist is? Waarschijnlijk niet... Domme middenklasse die kijkt naar mensen met een doekje voor de mond terwijl verderop een Darth Vader een kind doof maakt met een LRAD. (die dingen reden door een lege woonwijk zoals te zien is in een van die filmpjes)quote:Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Antiglobalisten, een triester kliekje verwende westerse ellendlingen is nauwelijks denkbaar.
Whoohoo, lower middle class in de bochtquote:Op zondag 27 september 2009 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening. Ze werken niet, struinen al dit soort dingen af, kortom, ze parasiteren op de samenleving.
Oh, en ze zijn dol op rellen en vernielen van andermans eigendommen.
Maar is de hooligan die winkels van middenstanders vernield nog wel een demonstrant?quote:Op zondag 27 september 2009 11:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zie vrij weinig rellen? Ik zie meer aggressieve politie. Eigenlijk schrik ik er ook van, hoeveel % van Fok vindt dat we demonstranten maar gewoon kapot moeten schieten. Denk na man.
Ik moet toegeven dat ik niet alle filmpjes bekeken heb, maar op enkele is te zien dat er ook vooral onschuldige mensen aangepakt worden. Ik krijg altijd rillingen als een overheid (welke dan ook) met geweld demonstraties uiteen slaat. Staat lijnrecht tegenover een eerlijke democratie imo.quote:Op zondag 27 september 2009 11:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar is de hooligan die winkels van middenstanders vernield nog wel een demonstrant?
Kijk dan eens rond! In die filmpjes worden vuilnisbakken van een heuvel gerold door 8 anarchisten en daar omheen staan 1000 mensen die niks met die losers te maken hebben. In Denver had de politie mensen met peperspray bespoten omdat ze aan het vechten waren met de politie. http://www.denverpost.com/breakingnews/ci_10918033 Maar toen bleken dat undercover agenten te zijn die ''ongemerkt''??? uit de de menigte wouden gaan. Kijk ook eens naar de mooie foto aan de bovenkant van deze pagina. Deze komt uit Canada.quote:Op zondag 27 september 2009 11:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar is de hooligan die winkels van middenstanders vernield nog wel een demonstrant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |