abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73127397
Mannen in science fiction pakjes met ''LRAD sound cannons'':

Militaire politie in Humvee ook met geluid kanon in een duidelijke oorlogszone..

Ook duidelijk aan het ruzie maken!

Het leger!

Vooral het einde is belangrijk: Duidelijke terroristen!

EDIT nog meer filmpjes.
De heldhaftige herovering van de universiteit:

Na vergassing duwen moordenaars een vuilnisbak richting heldhaftige politie maar ze falen gelukkig.

Nog een poging tot moord met een vuilnisbak op het einde. Gelukkig is de politie beschermd door een militaire humvee met een LRAD erop! Let ook op de gele vlag op 0.50 Mensen met deze vlag stammend uit de Amerikaanse revolutie zijn terroristen.

Onze helden met een student op de foto!

Mensen van ''democracy now'' krijgen hun portie traangas:

Sorry hoor maar als je een snor hebt en voor ''democratie'' bent dan verdien je het gewoon.

/EDIT

Change you can believe in from Obama! De politie staat nog meer uitgebreid en onze politici noemen het een succes en zijn blij dat ze ook naar deze boevenbende mogen gaan.

[ Bericht 20% gewijzigd door baba117 op 26-09-2009 22:59:04 ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2009 @ 16:44:50 #2
137949 Disana
pi_73127683
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef baba117 het volgende:

Change you can believe in from Obama! De politie staat nog meer uitgebreid en onze politici noemen het een succes en zijn blij dat ze ook naar deze boevenbende mogen gaan.
Waarom vind je de G20 een boevenbende? Geloof je niet in de goede bedoelingen?
pi_73127696
Hopelijk stemmen ze op 2 oktober NEE tegen de Europese grondwet, dan is het hier voorlopig nog niet zo erg.
pi_73127881
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef baba117 het volgende:
Mannen in science fiction pakjes met ''LRAD sound cannons'':

Militaire politie in Humvee ook met geluid kanon in een duidelijke oorlogszone..

Ook duidelijk aan het ruzie maken!

Het leger!

Vooral het einde is belangrijk: Duidelijke terroristen!

Ah, ik zie dat u ook graag geitenwollensokken draagt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_73127915
Dit is pas kut

Politie sluit studenten in.. ze kunnen niet weg.. vervolgens gooien ze traangas.
Stelletje sadisten daar
pi_73127983
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom vind je de G20 een boevenbende? Geloof je niet in de goede bedoelingen?
Omdat ze mensen die protesteren neerslaan met het leger? En onze Wouter heft volgens de NOS gekscherend gezegd dat dit het begin van een wereld regering is.
pi_73128056
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ah, ik zie dat u ook graag geitenwollensokken draagt.
Ja als je voor vrijheid van meningsuiting bent dan MOET je wel geitenwollen sokken dragen! Met jouw logica zou ik bijna links worden. Ik ben voor vrijheid. Dat is dus zeker niet links maar tegenwoordig ook niet meer rechts.
pi_73128137
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:57 schreef baba117 het volgende:

[..]

Omdat ze mensen die protesteren neerslaan met het leger? En onze Wouter heft volgens de NOS gekscherend gezegd dat dit het begin van een wereld regering is.
Protesteren? het is gewoon hetzelfde geteisem als wat je normaal gesproken rondom voetbalstadions tegenkomt, en daar word ook maar op een manier mee omgegaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:22:00 #9
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_73128553
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Protesteren? het is gewoon hetzelfde geteisem als wat je normaal gesproken rondom voetbalstadions tegenkomt, en daar word ook maar op een manier mee omgegaan.
Jongen, je hebt het recht om op te komen voor je vrijheid, om te demonstreren, dat stand godverdomme in de grondwet van de US. "Land of the free" my ass.... weet je, 7 jaar terug is dit filmpje gemaakt en het lijkt er verdomde sterk op dat de maker gelijk gaat krijgen:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=970848
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:23:49 #10
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_73128598
Hier nog eentje van Pittsburgh.. echt wat een... wat een... ik kan hier geen eens meer woorden voor vinden.

Stellete kutfacisten, dat zijn het...

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_73128644
quote:

[..]

Veul te soft blijkbaar want ze blijven elke week terugkomen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73128740
quote:

[..]

Ja! Protesteren -invloed willen uitoefenen op (wereldwijde) politieke zaken- is hetzelfde als wanneer het proletariaat; de bier zuipende neanderthalers met de vijandelijke soortgenoten op de vuist trachten gaan omdat hunner volksgoden, de voetballers, té slecht hebben gepresteerd.

Protesteren is een algemeen recht, vechten (of eigendommen slopen) niet.

Toegegeven dat ik niet precies weet wat daar aan de hand was ...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2009 17:32:48 ]
pi_73128809
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:30 schreef AbsurdHero het volgende:

[..]

Protesteren is een algemeen recht, vechten (of eigendommen slopen) niet.

Toegegeven dat ik niet precies weet hoe 't daar precies zat...
Je geeft het antwoord zelf al.
pi_73128851
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Daarover bestaat dus duidelijkheid ? Was er Überhaupt sprake van geweld ?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2009 17:50:59 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:35:48 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73128884
Die nachtfilmpjes doen een beetje Science Fiction aan. Freaky.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_73129038
quote:

[..]

Bij G20 werd er niet eens gevochten?
Wat probeer je nou te zeggen?
pi_73129649
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:42 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Bij G20 werd er niet eens gevochten?
Wat probeer je nou te zeggen?
We hebben het hier over dezelfde G20 in Pittsburgh neem ik aan?
quote:
Die gooiden winkelruiten in en wierpen stenen naar de ordetroepen
pi_73129654
quote:

[..]

Vertel jij dan eens waar hun voor komen? Het is niet een voetbal match. Ik heb wel een paar redenen voor jou! Tegen de oorlogen waar de landen in de G20 in verwikkeld zijn, openlijke politie staat, graaien van bankiers en multinationals ten koste van de belasting betaler, wegnemen van hun rechten en gewoon tegen die corrupte bende die daar is. Wie overigens nog steeds niet denkt dat de ''vrije wereld'' veranderd is in een politie staat moet eens kijken naar de bepantsering van die SWAT team mensen.
Zelfs al ben je het met het bovenstaande oneens dan nog zou je tegen de inzet van het LEGER moeten zijn!
pi_73129768
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:06 schreef baba117 het volgende:

[..]

Zelfs al ben je het met het bovenstaande oneens dan nog zou je tegen de inzet van het LEGER moeten zijn!
Kan me de beelden van de grote krakersrellen in de jaren 80 nog prima
herinneren toen de tanks van de Marechaussee door de straten van Amsterdam rolden.
Marechaussee=leger

Ook in Nederland maken we daar in noodgevallen gebruik van, what's your point?
Nederland is ook een fascistisch land?
pi_73130081
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:35 schreef Hukkie het volgende:
Die nachtfilmpjes doen een beetje Science Fiction aan. Freaky.
Mij doet het heel erg aan V for Vendetta denken.... Niet de richting waar we heen willen lijkt me.
pi_73130390
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Kan me de beelden van de grote krakersrellen in de jaren 80 nog prima
herinneren toen de tanks van de Marechaussee door de straten van Amsterdam rolden.
Marechaussee=leger

Ook in Nederland maken we daar in noodgevallen gebruik van, what's your point?
Nederland is ook een fascistisch land?
Ja. Ik moet volgende maand mijn vinger afdrukken geven omdat ik een paspoort wil. Van mijn gezicht word een digitale foto gemaakt zodat mijn gezicht herkent kan worden door beveiligingscamera's die op iedere belangrijke straathoek hangen. Mijn internet gegevens worden opgeslagen. De EU is bezig met een project die burgers de hele dag gaat volgen en ''abnormaal'' gedrag eruit pikt. Bijvoorbeeld je stem hoogte of een ''verkeerde'' lichaamshouding. Mensen zoals jij zijn daar of blind voor of vinden het prachtig.

Een foto die alles samenvat:

De vlag ondersteboven is het teken dat de republiek in gevaar is en voor hem lopen soldaten in gevechtspak.
pi_73130648
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef baba117 het volgende:

[..]

Een foto die alles samenvat:

[ afbeelding ]
De vlag ondersteboven is het teken dat de republiek in gevaar is en voor hem lopen soldaten in gevechtspak.
Daar ben ik het eens met je.
Op onderstaande link staan artikelen die de ware VS, of hoe die was en zou moeten zijn
laten zien.
http://mises.org/
en dan met name dit artikel:
http://mises.org/story/3716
Veel leesplezier.
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:47:57 #23
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73136516
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef maniack28 het volgende:
Hier nog eentje van Pittsburgh.. echt wat een... wat een... ik kan hier geen eens meer woorden voor vinden.

Stellete kutfacisten, dat zijn het...

Awesome
pi_73136602
quote:

[..]

Ja hoor, dat denk ik dus ook. Gek op rellen, maakt niet uit waar. Ik geloof geen klap van idealistische motieven.
pi_73136664
De heldhaftige herovering van de universiteit:

Na vergassing duwen moordenaars een vuilnisbak richting heldhaftige politie maar ze falen gelukkig.

Nog een poging tot moord met een vuilnisbak op het einde. Gelukkig is de politie beschermd door een militaire humvee met een LRAD erop! Let ook op de gele vlag op 0.50 Mensen met deze vlag stammend uit de Amerikaanse revolutie zijn terroristen.

Onze helden met een student op de foto!

Mensen van ''democracy now'' krijgen hun portie traangas:

Sorry hoor maar als je een snor hebt en voor ''democratie'' bent dan verdien je het gewoon.
pi_73136922
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, dat denk ik dus ook. Gek op rellen, maakt niet uit waar. Ik geloof geen klap van idealistische motieven.
Je hebt het nu over 90% van de politie en 1 % van de demonstranten neem ik aan?
pi_73137035
Nee joh gewoon de staat en politie heel veel macht geven. Dat is echt goed.
  zondag 27 september 2009 @ 00:02:11 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73138402
Antiglobalisten, een triester kliekje verwende westerse ellendlingen is nauwelijks denkbaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73138474
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Antiglobalisten, een triester kliekje verwende westerse ellendlingen is nauwelijks denkbaar.
Dat is ook mijn mening. Ze werken niet, struinen al dit soort dingen af, kortom, ze parasiteren op de samenleving.
Oh, en ze zijn dol op rellen en vernielen van andermans eigendommen.
pi_73138985
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Weet jij wat een anti globalist is? Waarschijnlijk niet... Domme middenklasse die kijkt naar mensen met een doekje voor de mond terwijl verderop een Darth Vader een kind doof maakt met een LRAD. (die dingen reden door een lege woonwijk zoals te zien is in een van die filmpjes)

EDIT!
foto van een al-Qaeda kind!

YEAH die zal een mooie beschadiging krijgen aan de botjes in zijn oor. De wereld is gered van weer een antiglobalist.

[ Bericht 19% gewijzigd door baba117 op 27-09-2009 00:52:22 ]
  zondag 27 september 2009 @ 01:13:30 #31
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_73139822
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook mijn mening. Ze werken niet, struinen al dit soort dingen af, kortom, ze parasiteren op de samenleving.
Oh, en ze zijn dol op rellen en vernielen van andermans eigendommen.
Whoohoo, lower middle class in de bocht

Jammer genoeg zul je het belang van dit soort protest pas onderkennen als het te laat is.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_73140394
Altijd maar weer die maskers. Het zijn gewoon een soort politieke hooligans.
pi_73143075
Ik zie vrij weinig rellen? Ik zie meer aggressieve politie. Eigenlijk schrik ik er ook van, hoeveel % van Fok vindt dat we demonstranten maar gewoon kapot moeten schieten. Denk na man.
pi_73143723
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zie vrij weinig rellen? Ik zie meer aggressieve politie. Eigenlijk schrik ik er ook van, hoeveel % van Fok vindt dat we demonstranten maar gewoon kapot moeten schieten. Denk na man.
Maar is de hooligan die winkels van middenstanders vernield nog wel een demonstrant?
pi_73143798
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:53 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar is de hooligan die winkels van middenstanders vernield nog wel een demonstrant?
Ik moet toegeven dat ik niet alle filmpjes bekeken heb, maar op enkele is te zien dat er ook vooral onschuldige mensen aangepakt worden. Ik krijg altijd rillingen als een overheid (welke dan ook) met geweld demonstraties uiteen slaat. Staat lijnrecht tegenover een eerlijke democratie imo.
pi_73143885
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:53 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Kijk dan eens rond! In die filmpjes worden vuilnisbakken van een heuvel gerold door 8 anarchisten en daar omheen staan 1000 mensen die niks met die losers te maken hebben. In Denver had de politie mensen met peperspray bespoten omdat ze aan het vechten waren met de politie. http://www.denverpost.com/breakingnews/ci_10918033 Maar toen bleken dat undercover agenten te zijn die ''ongemerkt''??? uit de de menigte wouden gaan. Kijk ook eens naar de mooie foto aan de bovenkant van deze pagina. Deze komt uit Canada.
  Donald Duck held zondag 27 september 2009 @ 12:03:47 #37
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73143932
Wat is nou het doel van dat tuig eigenlijk,wat willen ze bereiken? Ze rellen gewoon om het rellen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')