Waarom vind je de G20 een boevenbende? Geloof je niet in de goede bedoelingen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef baba117 het volgende:
Change you can believe in from Obama! De politie staat nog meer uitgebreid en onze politici noemen het een succes en zijn blij dat ze ook naar deze boevenbende mogen gaan.
Ah, ik zie dat u ook graag geitenwollensokken draagt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef baba117 het volgende:
Mannen in science fiction pakjes met ''LRAD sound cannons'':
Militaire politie in Humvee ook met geluid kanon in een duidelijke oorlogszone..
Ook duidelijk aan het ruzie maken!
Het leger!
Vooral het einde is belangrijk: Duidelijke terroristen!
Change you can believe in from Obama! De politie staat nog meer uitgebreid en onze politici noemen het een succes en zijn blij dat ze ook naar deze boevenbende mogen gaan.
Omdat ze mensen die protesteren neerslaan met het leger? En onze Wouter heft volgens de NOS gekscherend gezegd dat dit het begin van een wereld regering is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom vind je de G20 een boevenbende? Geloof je niet in de goede bedoelingen?
Ja als je voor vrijheid van meningsuiting bent dan MOET je wel geitenwollen sokken dragen! Met jouw logica zou ik bijna links worden. Ik ben voor vrijheid. Dat is dus zeker niet links maar tegenwoordig ook niet meer rechts.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat u ook graag geitenwollensokken draagt.
Protesteren? het is gewoon hetzelfde geteisem als wat je normaal gesproken rondom voetbalstadions tegenkomt, en daar word ook maar op een manier mee omgegaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:57 schreef baba117 het volgende:
[..]
Omdat ze mensen die protesteren neerslaan met het leger? En onze Wouter heft volgens de NOS gekscherend gezegd dat dit het begin van een wereld regering is.
Jongen, je hebt het recht om op te komen voor je vrijheid, om te demonstreren, dat stand godverdomme in de grondwet van de US. "Land of the free" my ass.... weet je, 7 jaar terug is dit filmpje gemaakt en het lijkt er verdomde sterk op dat de maker gelijk gaat krijgen:quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Protesteren? het is gewoon hetzelfde geteisem als wat je normaal gesproken rondom voetbalstadions tegenkomt, en daar word ook maar op een manier mee omgegaan.
Veul te soft blijkbaar want ze blijven elke week terugkomen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Protesteren? het is gewoon hetzelfde geteisem als wat je normaal gesproken rondom voetbalstadions tegenkomt, en daar word ook maar op een manier mee omgegaan.
Ja! Protesteren -invloed willen uitoefenen op (wereldwijde) politieke zaken- is hetzelfde als wanneer het proletariaat; de bier zuipende neanderthalers met de vijandelijke soortgenoten op de vuist trachten gaan omdat hunner volksgoden, de voetballers, té slecht hebben gepresteerd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:30 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Protesteren is een algemeen recht, vechten (of eigendommen slopen) niet.
Toegegeven dat ik niet precies weet hoe 't daar precies zat...
Daarover bestaat dus duidelijkheid ? Was er Überhaupt sprake van geweld ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al.
Bij G20 werd er niet eens gevochten?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
We hebben het hier over dezelfde G20 in Pittsburgh neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Bij G20 werd er niet eens gevochten?
Wat probeer je nou te zeggen?
quote:Die gooiden winkelruiten in en wierpen stenen naar de ordetroepen
Vertel jij dan eens waar hun voor komen? Het is niet een voetbal match. Ik heb wel een paar redenen voor jou! Tegen de oorlogen waar de landen in de G20 in verwikkeld zijn, openlijke politie staat, graaien van bankiers en multinationals ten koste van de belasting betaler, wegnemen van hun rechten en gewoon tegen die corrupte bende die daar is. Wie overigens nog steeds niet denkt dat de ''vrije wereld'' veranderd is in een politie staat moet eens kijken naar de bepantsering van die SWAT team mensen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Kan me de beelden van de grote krakersrellen in de jaren 80 nog primaquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:06 schreef baba117 het volgende:
[..]
Zelfs al ben je het met het bovenstaande oneens dan nog zou je tegen de inzet van het LEGER moeten zijn!
Mij doet het heel erg aan V for Vendetta denken.... Niet de richting waar we heen willen lijkt me.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:35 schreef Hukkie het volgende:
Die nachtfilmpjes doen een beetje Science Fiction aan. Freaky.
Ja. Ik moet volgende maand mijn vinger afdrukken geven omdat ik een paspoort wil. Van mijn gezicht word een digitale foto gemaakt zodat mijn gezicht herkent kan worden door beveiligingscamera's die op iedere belangrijke straathoek hangen. Mijn internet gegevens worden opgeslagen. De EU is bezig met een project die burgers de hele dag gaat volgen en ''abnormaal'' gedrag eruit pikt. Bijvoorbeeld je stem hoogte of een ''verkeerde'' lichaamshouding. Mensen zoals jij zijn daar of blind voor of vinden het prachtig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Kan me de beelden van de grote krakersrellen in de jaren 80 nog prima
herinneren toen de tanks van de Marechaussee door de straten van Amsterdam rolden.![]()
Marechaussee=leger
Ook in Nederland maken we daar in noodgevallen gebruik van, what's your point?
Nederland is ook een fascistisch land?
Daar ben ik het eens met je.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef baba117 het volgende:
[..]
Een foto die alles samenvat:
[ afbeelding ]
De vlag ondersteboven is het teken dat de republiek in gevaar is en voor hem lopen soldaten in gevechtspak.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef maniack28 het volgende:
Hier nog eentje van Pittsburgh.. echt wat een... wat een... ik kan hier geen eens meer woorden voor vinden.
Stellete kutfacisten, dat zijn het...
Ja hoor, dat denk ik dus ook. Gek op rellen, maakt niet uit waar. Ik geloof geen klap van idealistische motieven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |