Ja want nu alles regelen ipv morgen bij de winkel inleveren is veel gemakkelijker natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 13:32 schreef Opgezocht het volgende:
[..]
tjah, ik kan gratis verzenden, en ik geef al een paar keer aan dat ik het zo snel mogelijk geregeld wil hebben.
WIe vandaag online kan betalen, heeft dus voordeel.... simpel.
??quote:
sorry, NIET 2g, ik denk 1g.. geen losse volumeknoppen die zit gewoon als schuif op het scherm.quote:Op zondag 27 september 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
??
Als het 2g is maak ik de 75 over 5 minuten nog over.
inderdaad!quote:Op zondag 27 september 2009 13:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja want nu alles regelen ipv morgen bij de winkel inleveren is veel gemakkelijker natuurlijk.
Maak een foto met jouw naam erop en dan weten we het allemaal zeker.quote:Op zondag 27 september 2009 14:00 schreef Opgezocht het volgende:
bertran, foto's verzonden , voor en achterzijde.
PM.quote:Op zondag 27 september 2009 14:06 schreef delano.888 het volgende:
Zo jammer dat het de 1g is, vind die speaker wil nuttig. Toch 60 geboden mocht je hem niet kunnen verkopen, en ja ik kan gelijk via internet overboeken.
lolwut?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef delano.888 het volgende:
Nog nooit zo gelachen om een verpakking btw, 2 schuursponsjes en een pannenlap
pannenlap om ipod heen ter bescherming + 2 schuursponsjes om het doosje zo te houden dat hij niet platgedrukt werd in de post, netjes tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |