Ja maar deze schelp heeft een bijzondere naam.quote:Op zondag 27 september 2009 16:32 schreef qonmann het volgende:
schelp ?
(zal te simpel gedacht zijn..)
Ik zie hetquote:Op zondag 27 september 2009 16:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja maar deze schelp heeft een bijzondere naam.
Een halleluja voor De_Hertogquote:
Is meer een nieuwsvraag. De 'CAT' staat voor wat het verhulde doel van deze organisatie zou zijn, het eerste deel geeft aan dat het om een soort complot gaat. Uiteraard in het Engels omdat dit een internationaal probleem is.quote:
Is inderdaad een andere afkorting (behalve 'tuna' en 'international'). Met wat kennis van de Engelse taal en de hints hier en in mijn vorige post moet dit wel lukken lijkt me.quote:Op zondag 27 september 2009 19:52 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ah, ja, zou kunnen. Maar ik denk dat de tegenstanders iets anders bedoelen. (Maar wat?)
International Conspiracy to Catch All Tuna, maar ik vind het goed genoegquote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Nico_S. het volgende:
Het bovenstaande combinerend: International Committee to Catch Atlantic Tuna?
Natuurlijkquote:
Vrijdag nog een stukje gelezen in de NRC.quote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef Nico_S. het volgende:
Je bent ruimdenkend.![]()
Om in vissferen te blijven:
Waar paart paling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |