Je wist zelf niet welk gaatje je moest hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wilde ze ter plekke keihard nemen, maar iets weerhield me daarvan.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist zelf niet welk gaatje je moest hebben?
Is dat een homo insider grapje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist zelf niet welk gaatje je moest hebben?
Neen. Maar omdat de seksuele voorlichting van tegenwoordig schijnbaar zo slecht is dacht ik dat je het misschien zelf ook niet zo goed wist.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is dat een homo insider grapje?
Jij kan dus beter niet denken!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Maar omdat de seksuele voorlichting van tegenwoordig schijnbaar zo slecht is dacht ik dat je het misschien zelf ook niet zo goed wist.
Dat klopt wel. Hoeveel mensen worden er zwanger terwijl ze vruchtensap drinken? Vooral niet stoppen met drinken dus...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ook nog iets opgevangen over dat je veel vruchtensap moet drinken als je niet zwanger wilt worden.
Is dat een homo-insidergrapje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij kan dus beter niet denken!
plaatjes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:10 schreef 3keernix het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe kinderen worden gemaakt? ( evt. met paint?)
Of filmpjesquote:
Daar word ik niet genoeg voor betaaldquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:10 schreef 3keernix het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe kinderen worden gemaakt? ( evt. met paint?)
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:25 schreef Synthesist het volgende:
one broodje shoarma a day keeps the baby away!
[ afbeelding ]
Jij leest de Tina?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
De seks vragen rubrieken uit een willekeurig blaadje als de tina
Indquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij niet dan?Wat ben je? Homofiel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |