die van de GHB?quote:Op zondag 27 september 2009 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het trouwens met je broer?
hoezo jongen? Geen BF in de buurt om je te troosten?quote:
En welke drug neemt ie nu dan? Cocaïne?quote:Op zondag 27 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die van de GHB?
Wel goed.
Ik heb aangegeven van als ie zo graag op de IC wilde liggen dat ie dan wel een classy drugs moet uitzoeken en niet zoiets ordinairs als GHB. Ik bedoel de Pes Gracia achternaam gaat eraan zo..![]()
Hij lachen
nee, maar zoals ik al zei ik ben jou nietquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus hij heeft je niet thuisgebracht
quote:Op zondag 27 september 2009 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En welke drug neemt ie nu dan? Cocaïne?
quote:Op zondag 27 september 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
hoezo jongen? Geen BF in de buurt om je te troosten?
Wat is hip dan cocain?quote:Op zondag 27 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die van de GHB?
Wel goed.
Ik heb aangegeven van als ie zo graag op de IC wilde liggen dat ie dan wel een classy drugs moet uitzoeken en niet zoiets ordinairs als GHB. Ik bedoel de Pes Gracia achternaam gaat eraan zo..![]()
Hij lachen
maar ja, daar was zeker de avond niet voor. Als ik in Nederland uitga met vrienden is dat altijd heterokroegen. Dus dan kan je ook geen jongens versieren. (het kan wel, maar de spoeling zal wel dun zijn)quote:Op zondag 27 september 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar zoals ik al zei ik ben jou niet
Tenzij je Ang3l heet, dan zwermen de hetero-maar-met-jou-wil-ik-het-wel-proberen-ookal-heb-ik-een-vriendin-mannen om je heenquote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ja, daar was zeker de avond niet voor. Als ik in Nederland uitga met vrienden is dat altijd heterokroegen. Dus dan kan je ook geen jongens versieren. (het kan wel, maar de spoeling zal wel dun zijn)
Nee, das zo '80's.quote:
quote:
En dan even lekker nuchter worden op de I.C.quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij neemt geen andere drugs, geloof ik. Maar ja dat dacht ik voorheen ook van hem dat ie helemaal niets gebruikte totdat ik te horen kreeg dat ie op de IC lag. (voor de 3e keer) de eerste twee keren wisten wij niet eens.
aahh, als een oefenpop.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je Ang3l heet, dan zwermen de hetero-maar-met-jou-wil-ik-het-wel-proberen-ookal-heb-ik-een-vriendin-mannen om je heen.
alles kanquote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ja, daar was zeker de avond niet voor. Als ik in Nederland uitga met vrienden is dat altijd heterokroegen. Dus dan kan je ook geen jongens versieren. (het kan wel, maar de spoeling zal wel dun zijn)
Nee, hij was op een feestje. Had dat gebruikt en draaide door. Wilde uit raam springen, tevens vechten. Ze hebben hem met spoed naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan even lekker nuchter worden op de I.C.![]()
Waarom lag ie daar dan? Verstoorde ademprikkel?
Niemand heeft jouw skillz.quote:
Psychiatrische inrichting klinkt logischer!quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij was op een feestje. Had dat gebruikt en draaide door. Wilde uit raam springen, tevens vechten. Ze hebben hem met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
R is veeel beterquote:
het si natuurlijk wel A kwaliteit vleesquote:
ahahah dan kan wel half Nederland opgesloten worden.quote:Op zondag 27 september 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Psychiatrische inrichting klinkt logischer!
Ik wist niet dat er zoveel GHB gebruikers waren!quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahahah dan kan wel half Nederland opgesloten worden.
quote:
De doktoren zeiden dat het elk weekend raak is met de jongeren. zoals Crack hier is. Ik heb begrepen dat dat niet zo'n rage is in Nederland.quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel GHB gebruikers waren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |