Zo,
Ik dus in de stad (groningen) uitgeweest, het was een funne avond en ik had eerder die dag mijn rekening gechecked die was overladen met geld, dus ik had het behoorlijk naar mijn zin kan ik jullie vertellen mijn kinderen.
Op een gegeven moment vond ik het wel weer genoeg, al dat hendige bier en die verkenkerde sigaretten, bovendien was er gisteravond een penis/vagina ratio van 8:1, dus dat was zeer matig.
Anyhow, ik besloot om naar huis te gaan in mijn eentje want hey, alsof mij iets zou overkomen hé?

Fout dus. Marokkanen stond op de hoek mij op te wachten, zo vroegen of ik wat speed wilde (

) en ik zei van: "Nee joh, ik hoef niet nog meer energie te hebben" en deze boy liep door naar zijn crib.
Ik hoorde voetstappen en keek achterom en zag die boys zo'n 30 meter achter me aanlopen, ik dacht van; 'mwoah die gaan ook wel naar hun huis ofzo'
Toen kwam ik bij het noorderplantsoen aan een park gebied in Groningen. Die lui kwamen nu bij me lopen en te vragen wat ik met hun zus deed

Ik vertelde dat ik van niets wist en liep rustig door. Toen vroegen ze me om mee te komen naar een steegje, om daar 'te praten'. Dat weigerde ik dus ik liep door. Toen begonnen die lui met zijn 3en mij een beetje te duwen en voor ik het wist lag ik op de grond, waarna het kanker van de wereld mijn hoofd ging bewerken met die schapenneukende knuistjes van hun.
Hopla, mijn portomonnee geript en zelfs mn fokking peuken

Ik opende mien ogen en een aziatische jongegast keek mij aan en hielp me mee met opstaan, mijn bek inmiddels onder het bloed

Daar gaat mijn ID, mijn OV en mijn fucking bankpas.
Nu kan ik mooi dat resterende mooie hoge bedrag van mijn bank gebruiken om de trein te betalen elke dag van groningen naar leeuwarden!
Oh nee, toch niet, WANT DE FUCKING BANKPAS IS DUS WEG

Antiklacht: Ik had mijn telefoon niet bij mij, die ben ik vergeten bij mien stagebegeleider, ook had ik ál het geld opgemaakt die avond.
[ Bericht 4% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 26-09-2009 15:08:28 ]