Zeker bang dat we 'm zien dansen op Frans Bauer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is zeker live. zag bart a en zijn producer (Joost Strootman) net nog in de studio zitten, maar bij de Top 50 richt Bart altijd de cam op de gang.
Hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker bang dat we 'm zien dansen op Frans Bauer?
Vind hem wel leuk, evenals de clip.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Verschrikkelijke plaat... Zo zonde dat die gasten dit soort kleutermuziek zijn gaan maken!
Toch wel erg mee eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Verschrikkelijke plaat... Zo zonde dat die gasten dit soort kleutermuziek zijn gaan maken!
Ze hadden die plaat beter Ob-la-di ob-la-da kunnen noemen...quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk, evenals de clip.
Komt denk ik vooral doordat ze het op Veronica vooral op de 'gewone' muziek houden. 3FM freakt in deze week een eind in de rondte met veel foute platen en natuurlijk happy hardcore. Dat hoor ik op Veronica nog niet zo snel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:27 schreef Qunix het volgende:
Toch grappig.... Veroncia radio zendt ook 90's uit en 80's maar het luistert niet goed weg. Een week 90's op 3FM is veel leuker... Gek.
idd, de happy hardcore platen hoor je alleen maar in de top 900 over de jaren 90.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral doordat ze het op Veronica vooral op de 'gewone' muziek houden. 3FM freakt in deze week een eind in de rondte met veel foute platen en natuurlijk happy hardcore. Dat hoor ik op Veronica nog niet zo snel.
Damn, die zijn 'gewoon' al begonnen. Snel kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik verkas meteen maar richting BBC1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |