quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi Sersj.
Dat kan toch helemaal niet Timur !quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef Sirolf het volgende:
Timur wed dat iemand in z'n eigen stad de weg naar z'n eigen huis niet zonder TomTom kan vinden...
Zei 'ie grunge?!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:18 schreef Sersjee het volgende:
Lifehouse grunge noemen![]()
Wel een toffe plaat!
En dan zelf daarna toegeven dat je iets uit de jaren '00 hebt gedraaid, wat een super DJ is Timur toch ookquote:
Beetje slordig inderdaadquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan zelf daarna toegeven dat je iets uit de jaren '00 hebt gedraaid, wat een super DJ is Timur toch ook
haha , kans is vrij klein denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:17 schreef Sirolf het volgende:
Timur wed dat iemand in z'n eigen stad de weg naar z'n eigen huis niet zonder TomTom kan vinden...
haha zo een had ik ook, dan savonds langs de huizen lopen om te kijken of het werktequote:Op zaterdag 26 september 2009 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje slordig inderdaad.
Spice Girls.. dat doet mij denken aan vroeger toen ik zo'n horloge had waarmee ik tv's op een andere zender kon zetten / bedienen. In de V&D hadden ze 3 tv's staan waarop de hele tijd de Spice Girls waren te zien. Ik was daar aan het kijken naar kleren en was een beetje flauw van die muziek dus toen heb ik heel subtiel de tv's op standby gezet, tot 2 maal toe. Persoon van de V&D begreep niet waarom de tv's de hele tijd op standby sprongen, haha.
Haha, ja precies !quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha zo een had ik ook, dan savonds langs de huizen lopen om te kijken of het werkte
Ah, topquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:31 schreef Piles het volgende:
\[Radio 3.{0,8}\] toegevoegd aan de stats, dus het zou nu vanzelf moeten gaan
dacht al waarom wordt het topic nu automatisch geupdatequote:Op zaterdag 26 september 2009 14:31 schreef Piles het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:31 schreef Piles het volgende:
quote:
Dat kun je nog helemaal niet zienquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dacht al waarom wordt het topic nu automatisch geupdate
Ah moi !quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mooi!
[..]VET!
En een goede middag allen!
ah dat eerst wist ik niet , dacht dat hij alleen de 3fm tag afzocht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kun je nog helemaal niet zienMaar als je een topic handmatig ingevoerd hebt, update ie wel automatisch
Het gaat er nu om of ie dit topic ook ziet
Hij doorzoekt de Nieuwe Topics naar dit:quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah dat eerst wist ik niet , dacht dat hij alleen de 3fm tag afzocht.
1 |
ik had er net ook last van , dat ik helemaal niets kon posten, ik bleef na posten terugkomen in het grote edit scherm.quote:
Maakt niets uit...quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had er net ook last van , dat ik helemaal niets kon posten, ik bleef na posten terugkomen in het grote edit scherm.
na uitloggen en inloggen geen probleem meer gehad.
Is zeker livequote:Op zaterdag 26 september 2009 15:11 schreef gomaster75 het volgende:
Is de mega top50 eigenlijk wel live? De webcam geeft alleen de gang..
Zeker bang dat we 'm zien dansen op Frans Bauer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is zeker live. zag bart a en zijn producer (Joost Strootman) net nog in de studio zitten, maar bij de Top 50 richt Bart altijd de cam op de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |