Wat is daar dan mis mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Of mensen die een feestje geven maar dan de tv aan hebben.
Je kan RTL Boulevard moeilijk opnemen. Kan het dus wel begrijpenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beetje muziek kan nog wel maar tv
Digitale televisie. Zijn in Nederland al behoorlijk wat mensen, als je UPC moet geloven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je kan RTL Boulevard moeilijk opnemen. Kan het dus wel begrijpen
Maar waarom heb je dat ding dan altijd aanstaan...voor geluid of voor een andere reden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:21 schreef cvboer het volgende:
Ik heb altijd de tv aanstaan, bezoek of geen bezoek. Als ze dat niet aanstaat: jammer dan.
Het is mijn huis, ik bepaal wat hier aanstaat. Heeft niks met gastvrijheid oid te maken.
Dat heeft het wel. Door zo'n aandachttrekker z'n gang te laten gaan zeg je tegen je gasten: ja, leuk dat jullie er zijn maar ik vind de tv interessanter.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:21 schreef cvboer het volgende:
Heeft niks met gastvrijheid oid te maken.
Goede vraag +1quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dat ding dan altijd aanstaan...voor geluid of voor een andere reden?
Eens. Zelf ik vind ik het echt onbehoorlijk. Overigens ook: ongevraagd het Journaal aanzetten omdat 'men altijd kijkt'. Zit je dan voor Lou Loenen bij, alsof het nieuws niet even gemist kan worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat heeft het wel. Door zo'n aandachttrekker z'n gang te laten gaan zeg je tegen je gasten: ja, leuk dat jullie er zijn maar ik vind de tv interessanter.
Nee, het nieuws kan niet even gemist worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. Zelf ik vind ik het echt onbehoorlijk. Overigens ook: ongevraagd het Journaal aanzetten omdat 'men altijd kijkt'. Zit je dan voor Lou Loenen bij, alsof het nieuws niet even gemist kan worden.
Ah kom, -tig netten en -tig nieuwsuitzendingenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, het nieuws kan niet even gemist worden.
Tenzij je een internetverbinding hebt, dan kun je op nu.nl kijken wat je gemist hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |