En spaarpuntenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef babipangang het volgende:
je krijgt er toch ook gele tanden van?
Ooit gehoord van een spoiler?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef Elkafila het volgende:
Je gaat er ook goed van! POEPEN!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, da's een knap stukje stuk werk zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck dat ding is grootquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral in combinatie met een peuk en een kater.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat?quote:
Oh ik moet nog integreren zie ik.quote:
En ik drink alleen echte koffie. Zwart, niks erin.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En ik drink alleen echte koffie. Zwart, niks erin.
Nee, geen beetje wit erinquote:
Ik snap dat ook nooit. Ik kan laat in de avond koffie drinken en nog steeds prima slapen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:46 schreef crossover het volgende:
Wakker liggen tot in de eeuwigheid?Wat lul je nou man.
Dat ligt er bij mij aan hoe lang ik al op ben...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Ik kan laat in de avond koffie drinken en nog steeds prima slapen.
waar baseer jij dat opquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:55 schreef Nobu het volgende:
Mensen die geen koffie drinken zijn gewoon kansloos.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:55 schreef Nobu het volgende:
Mensen die geen koffie drinken zijn gewoon kansloos.
Oh. Kutquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op de werkelijkheid. Als je geen koffie drinkt bereik je nooit de top.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:44 schreef Elkafila het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet niet waar je over praatquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef Drinky het volgende:
koffie is echt nasty zonder liters melk en kilo's suiker, pept niet eens zoveel op en meurt ook ontzettend.
Dus terechte klacht
Ik weet wel waar ik over praat, anders zou ik er niet over pratenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat![]()
De echte klacht vind ik mensen die koffie niet kunnen drinken zonder liters melk en kilo's suiker.
Dat is ook wel lekker, maar heeft niet dezelfde effecten tho.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik over praat, anders zou ik er niet over praten
vind koffie gewoon niet lekker, heb ik een warm drankje nodig, dan neem ik wel een warme beker chocolademelk
Klopt, van chocolademelk moet ik niet kotsenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker, maar heeft niet dezelfde effecten tho.
Ja daarom voor ieder kopje koffie een glas water. En niemand noemt het feit dat regelmatig koffie gebruik het risico op alzheimer drastisch vermindert.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:32 schreef S2Madness het volgende:
Naast de klachten uit de OP droogt het je uit en werkt het laxerend, dus moet je vaker naar het toilet!!
Ja dat bruine spul is dat zeker!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef beverton het volgende:
koffie is de kanker van onze samenleving
nou wordt kanker voornamelijk niet veroorzaakt bij mensen die een ongezond leven leiden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef beverton het volgende:
koffie is de kanker van onze samenleving
Wut?quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nou wordt kanker voornamelijk niet veroorzaakt bij mensen die een ongezond leven leiden?
voornamelijk dan he, er zijn uitzonderingen
en ja koffie.. die bagger hoort de normale homosapien niet in zijn systeem te krijgen eigenlijk
dus zegt mama natuur: ja ok sorry maar uh .. blijf er dan van af zo niet dan tja KANKER
en nee ik bedoel het niet grof ik zeg het enkel straight edge
kort samengevat:
Leef je niet gezond, grotere kans op kankerdus roken, steeds te vettig eten of juist TE gevarieerd.
en dan zeggen je cellen: SWITCH ON MTF!! WE DON"T TAKE IT!! DIE!
sorry![]()
maar het is waar
Zie hier wat een gebrek aan koffie met je doet.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nou wordt kanker voornamelijk niet veroorzaakt bij mensen die een ongezond leven leiden?
voornamelijk dan he, er zijn uitzonderingen
en ja koffie.. die bagger hoort de normale homosapien niet in zijn systeem te krijgen eigenlijk
dus zegt mama natuur: ja ok sorry maar uh .. blijf er dan van af zo niet dan tja KANKER
en nee ik bedoel het niet grof ik zeg het enkel straight edge
kort samengevat:
Leef je niet gezond, grotere kans op kankerdus roken, steeds te vettig eten of juist TE gevarieerd.
en dan zeggen je cellen: SWITCH ON MTF!! WE DON"T TAKE IT!! DIE!
sorry![]()
maar het is waar
quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zie hier wat een gebrek aan koffie met je doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.happen naar de baas
ow ja wat een goede grapquote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zie hier wat een gebrek aan koffie met je doet.
Is wel goeie shit wat je nu gebruikt of niet dan?quote:Op zondag 27 september 2009 20:36 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ow ja wat een goede grapdoe mij dan maar eens een koffie verkeerd.. dan gaat alles verkeerd..
en voor je het weet zit je iedere dag te snakken om met je fietsje naar de koffiebonenboer te rijden en daar het vers te gaan halen om op ouderwetse manier te malen en dan het iedere dag. JA ECHT IEDERE DAG ultra puur te drinken.
maar eigenlijk is dat nog niet zo erg.
want ik had een meester VROEGAH ( op de basisschool ) ! die zoop zijn koffie altijd met 8 klontjes en kei veel suiker.
maar tja wat is ie nu: nou morsdood door sigaretten en echt te veel uberveel suiker in zijn koffie
en ja hij is dood gegaan aan kankergod hebbe zijnen ziel
neh ik heb een verhoging ( griep enzo ) is dood normaalquote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is wel goeie shit wat je nu gebruikt of niet dan?
wat een kapsel manquote:Op zondag 27 september 2009 20:43 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Studie heeft bij ons Xefarbs aangewezen dat caffeïne kenserverwekkend is, en meisjes van 15 minder snel doet klaarkomen
Leugensquote:Op zondag 27 september 2009 20:43 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Studie heeft bij ons Xefarbs aangewezen dat caffeïne kenserverwekkend is, en meisjes van 15 minder snel doet klaarkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |